Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Kan også være spin, for at få JH ned i pris.

    Ha ha ja .. de har vel luret at JH tror på den slags ligesom når han siger at vi er tilfredse med truppen for at agenter/ klubber ikke skal sætte priserne op
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Hvor er det trist at de eneste rygter der kommer om OB er salg...
      Det kan vi jo efterhånden ikke længere bruge som pejling. Er jo generelt begrænset hvad der er af rygter om tilgange, og af de spillere der er kommet ind de senere år, er det de færreste der er varslet.

      Men jeg medgiver, at det er frustrende ikke at have en indikation af, om vi er tæt på noget nyt, i den situation vi er i.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        Hvem er det du referere til?
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Joel Andersson, velsagtens.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det er da korrekt, de tager gerne chancer, der er bare forskel på at hente en svensk U21-landsholdsspiller som kan udvikle sig og vokse ind i rollen, fremfor en 28-årig keeper. Men jeg vil da slet ikke udelukke, at de vil lægge de penge, og jeg vil heller ikke udelukke, at det vil være en god handel for dem, kan også sagtens se ham slå deres JH af.

          Generelt synes jeg virkelig ikke, at det siger noget særligt, at deres sportsdirektør siger, at man går efter en andenmålmand der kan tage kampen op med Jesper Hansen. Hvad skulle han ellers sige? "Vi går efter en keeper der kan slå vores ellers solide keeper, der lige har været med til at vinde et mesterskab, af". Det ville være et bizart signal.
          enig

          Vi må se. Kan jo også være at de har trukket følehornene hurtigt til sig efter at have hørt prisen og JH måske ikke har ville forhandle. Kun diktere.
          Jeg aner det ikke.

          Comment


            En på twitter melder om at de henter Jesper Rask. Så de valgte den billige løsning

            Håber han har ret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              En på twitter melder om at de henter Jesper Rask. Så de valgte den billige løsning

              Håber han har ret
              Ikke dårligt i så fald. Så er det i den grad den billige løsning og 2. målmandsløsningen. Kan ikke forestille mig, at han overhovedet kan presse Jesper Hansen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ikke dårligt i så fald. Så er det i den grad den billige løsning og 2. målmandsløsningen. Kan ikke forestille mig, at han overhovedet kan presse Jesper Hansen.
                Nej så er JH safe uden tvivl..

                Men vel gode nyheder for os. For så må Grytebust være dyr eller attraktiv andre steder. Ellers havde man nok skudt ham af til hvad man kunne få

                Comment


                  Ham her synes jeg så godt ud i den ene kamp, jeg har set ham i for Lyngby. Det er naturligvis ikke meget at vurdere ud fra, men vi er nok sådan en klub, der pt skal samle 'spildte talenter' op andre steder fra. Han vil have en fuldtidsaftale, men er næppe dyr i drift.
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...el-paa-respekt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Ham her synes jeg så godt ud i den ene kamp, jeg har set ham i for Lyngby. Det er naturligvis ikke meget at vurdere ud fra, men vi er nok sådan en klub, der pt skal samle 'spildte talenter' op andre steder fra. Han vil have en fuldtidsaftale, men er næppe dyr i drift.
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...el-paa-respekt
                    I samme boldgade, Mark Brink sidder igen på bænken for Esbjerg i dag. Det er simpelthen spild af stort talent, han var en af 1. Divisions bedste spillere sidste efterår. Modsat et andet Esbjerg-talent, hvis fornavn klinger næsten ens, så er der for alvor nogle perspektiver i ham her.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      I samme boldgade, Mark Brink sidder igen på bænken for Esbjerg i dag. Det er simpelthen spild af stort talent, han var en af 1. Divisions bedste spillere sidste efterår. Modsat et andet Esbjerg-talent, hvis fornavn klinger næsten ens, så er der for alvor nogle perspektiver i ham her.
                      Lige nu har vi brug for kvalitets spillere og ikke dygtige talenter....om det så sker med JH ved roret...jeg frygter stadigt det værste

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En på twitter melder om at de henter Jesper Rask. Så de valgte den billige løsning

                        Håber han har ret
                        Grytebust ryger til Spanien. (Oprykkerhold).
                        FCM’s bud var ikke højt nok.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                          Lige nu har vi brug for kvalitets spillere og ikke dygtige talenter....om det så sker med JH ved roret...jeg frygter stadigt det værste
                          Bare fordi at nutiden er skidt, skal man ikke undlade at kigge fremadrettet. Brink er et af de største danske talenter af sin årgang, det er ikke et uinteressant potentiale.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Grytebust ryger til Spanien. (Oprykkerhold).
                            FCM’s bud var ikke højt nok.
                            og det har du hvorfra ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Grytebust ryger til Spanien. (Oprykkerhold).
                              FCM’s bud var ikke højt nok.
                              Den optimale løsning uden tvivl. Men hvor har du det fra?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Bare fordi at nutiden er skidt, skal man ikke undlade at kigge fremadrettet. Brink er et af de største danske talenter af sin årgang, det er ikke et uinteressant potentiale.
                                Enig, og rykker vi ud, så kan man bygge op omkring ham.

                                Comment

                                Working...
                                X