Oprindeligt indsendt af andreaslange
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSå stadig KL?
Kunne godt klare en annoncering på stadion..
Mvh pnl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægDet med overvejelserne om at ville til udlandet eller blive i Danmark har ikke kun Kasper L. Delphin Tshiembe gør sig ifølge Tipsbladet nøjagtig de samme overvejelser i øjeblikket og kan spille både midterforsvarer og andre defensive pladser. Jeg håber meget, at JH og JM udelukkende vælger efter kvalitet, og ikke kun efter tidligere OB-tilhørsforhold !
Mvh pnl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSelvfølgelig skal de det, men er nu ikke overbevist om Tshiembe er bedre end KL, men når nu KL har trænet med må de i hvert fald præcis vide hvad de får..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægYeah tænker jeg også - og hvis det står til troende, at de har tilbudt ham en kontrakt, så må man jo formode at de føler, at han vil forstærke holdet. Lad os bare få KL ind og så må de to sidste tilgange gerne være offensive.
Ellers er vi 26 i truppen. Det er simpelthen for mange specielt fordi 18-20 stk ligger så tæt op af hinanden i kvalitet og kun ganske få stikker lidt ud
Mm vi får skader eller sælger tror jeg kun vi skal forvente 2 stk så vi når 25 mand i truppen
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægHvis i tror Djiby kan flytte OB så er i desperate på signinger udover det sædvanlige.... Manden har ikke vist noget siden han forlod os første gang. Ved godt det er varmt i dk pt og der muligvis er tale om solstik men come on....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægHvis i tror Djiby kan flytte OB så er i desperate på signinger udover det sædvanlige.... Manden har ikke vist noget siden han forlod os første gang. Ved godt det er varmt i dk pt og der muligvis er tale om solstik men come on....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAfskeden sidst var heller ikke god. Men ser ham stadig som et ikon og kæmpe salg der gav genlyd dengang
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHan havde jo klart mere succes i Odense. Men hvem ved? Kender da flere flinke mennesker i Randers :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægKæmpe ikon! Elsker den mand! God fyr, og mit bedste minde med ham var sæsonåbneren mod Vejle sidst de var oppe i Superligaen, hvor han banker to mål ind. Der var så vanvittigt mange OB fans i nørreskoven, stemningen var vanvittig, og Djiby han elskede os, og vi elskede ham! Det var dejlig sommerdag! Den bedste udekamp jeg har været til. Afskeden var ikke god sidst, men det var fandeme dejligt at se ham score i overtiden mod Fulham, så de røg ud af euro league - og lige siden der, er det gået ned af bakke for Fulham. Tak Djiby
Helt bestemt, men Randers startede hans karriere, og de hentede ham tilbage igen. Jeg ved han har besøgt byen ofte osv. jeg tror dog bestemt han har det godt med både dem og os, men Randers er nok hans klub. Andet ville overraske mig.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment