Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Vendsyssel FF @VendsysselFF 19m19 minutes agoMore
76' Djiby Fall bliver vist det røde kort efter en voldsom albue lige i smasken på Andreas Kaltoft.
Dejligt med Djiby tilbage i dansk fodbold!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så JH har lidt travlt , og så må tiden vise om han dummede sig ( igen ) da han afviste BIF.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægRimelig logisk med Gryte , han skal sælges nu hvis der skal hentes noget der ligner en acceptabel sum på ham . Næste gang vinduet åbner må han forhandle frit med andre klubber .
Så JH har lidt travlt , og så må tiden vise om han dummede sig ( igen ) da han afviste BIF.
Men det han siger er jo også næsten at vi skal sælge eller forlænge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJH var da blevet korsfæstet hvis han havde solgt Grytebust kl 23.55 på sidstedagen uden en backupplan.
Men det han siger er jo også næsten at vi skal sælge eller forlængeBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægRimelig logisk med Gryte , han skal sælges nu hvis der skal hentes noget der ligner en acceptabel sum på ham . Næste gang vinduet åbner må han forhandle frit med andre klubber .
Så JH har lidt travlt , og så må tiden vise om han dummede sig ( igen ) da han afviste BIF.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHan kunne ikke sælge grytebust der. Godt nok er han en dør nogen gange. Men hold nu op .... Det er ikke alt han skal klandres for.
Var det ikke i et vintervindue de prøvede?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelt enig. Også selv om nogen nok vil argumentere for at sæsonen nok allerede var overstået og Top 6 var uopnåelig.
Var det ikke i et vintervindue de prøvede?
Vi har nu første gang for mange år en rigtig godt målmand. En forlængelse ville være fantastisk men ved gidt at man har ja brug for to for at danse tango. Så salg er naturligt et mulighed nu men som fan ser jeg bare at halvdelen af trabsferbeløbet rykker ud af klubben og i Thorborgs lomme så ville ikke græde hvis ham bliver et år mere og lader kontrakten løbe ud."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSå husker det også. Og er taknemmelig at JH sagde nej. Hvis Gryte rykker så skulle det være sydpå.
Vi har nu første gang for mange år en rigtig godt målmand. En forlængelse ville være fantastisk men ved gidt at man har ja brug for to for at danse tango. Så salg er naturligt et mulighed nu men som fan ser jeg bare at halvdelen af trabsferbeløbet rykker ud af klubben og i Thorborgs lomme så ville ikke græde hvis ham bliver et år mere og lader kontrakten løbe ud.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet irriterer selvf. også mig at det forholder sig sådan, men dengang Bashkim blev solgt til FCK var det samme scenarie, bare med en fond eller lign der scorede ½delen af transfersummen. Det har åbenbart fungeret sådan i OB i en periode .. jeg håber inderligt at det ikke er nødvendigt med den slags aktivitet for at skaffe penge til dagligdagen.
Forestil jer at MJ scorer 12-15 kasser i år og sælges for 25-30 mill næste sommer samtidig med at Christian Eriksen sælges for 800 mill der vil give os 10 mill..
Potentielt 17,5-20 mill i Thorborgs kasse. ffs
Sker det? Nok ikke. Men er det urealistisk? Det syntes jeg ikke..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet irriterer selvf. også mig at det forholder sig sådan, men dengang Bashkim blev solgt til FCK var det samme scenarie, bare med en fond eller lign der scorede ½delen af transfersummen. Det har åbenbart fungeret sådan i OB i en periode .. jeg håber inderligt at det ikke er nødvendigt med den slags aktivitet for at skaffe penge til dagligdagen.
I hensigt af Grytebust kunne det også være godt at holde fast i ham et år mere fordi det giver Oliver Christensen et år mere at komme tætter på. Hvis vi sælger nu så har vi vel brug for en erstatning selvom der er en rutineret målmand med T. Mikkelsen. Hvis vi holder fast i Gryte så kunne det være en scenario at O.C. og T.M. slås om positionen og man henter en talent oppe. Så kan man ja også spare den penge for erstatningen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMener vi hænger på ordningen indtil 2027 eller noget i den stil
Forestil jer at MJ scorer 12-15 kasser i år og sælges for 25-30 mill næste sommer samtidig med at Christian Eriksen sælges for 800 mill der vil give os 10 mill..
Potentielt 17,5-20 mill i Thorborgs kasse. ffs
Sker det? Nok ikke. Men er det urealistisk? Det syntes jeg ikke..
Ellers meget enig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJa, det håber også.
I hensigt af Grytebust kunne det også være godt at holde fast i ham et år mere fordi det giver Oliver Christensen et år mere at komme tætter på. Hvis vi sælger nu så har vi vel brug for en erstatning selvom der er en rutineret målmand med T. Mikkelsen. Hvis vi holder fast i Gryte så kunne det være en scenario at O.C. og T.M. slås om positionen og man henter en talent oppe. Så kan man ja også spare den penge for erstatningen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægAt lade Gryte gå gratis næste sommer ville simpelthen være himmelråbende idiotisk, når man angiveligt har kunne få 10 millioner for ham for bare et halvt år siden. Alene det at forvalte ham så dårligt ville nærmest være fyringsgrund.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægOg hvad havde du mon sagt hvis gryte var gået til bif i vinter for 10 mio sidste dag inden vinduet lukkede? Du havde da rost JH for hans fremsynethed.. næ
Comment
Comment