Oprindeligt indsendt af cykelmyggen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægSå bliver det næppe Kroon vi får
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sse-for-kroon/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægHvis Kroon kunne havne i Østersunds, kunne det måske være som erstatning for deres venstre kant, som jeg husker som en lynhurtig, driblestærk mørk spiller. Jeg mener, andre på forum mente, det var en type vi kunne bruge. Husker jeg forkert - er der andre som ved noget ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægHvis Kroon kunne havne i Østersunds, kunne det måske være som erstatning for deres venstre kant, som jeg husker som en lynhurtig, driblestærk mørk spiller. Jeg mener, andre på forum mente, det var en type vi kunne bruge. Husker jeg forkert - er der andre som ved noget ?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægDrachmann er vel det nærmeste, men man skal huske at Drachmann var på ud på bænken i FCM, og var han blevet var han blevet en Rømer-type. Derudover tror jeg at JM og JH har spillet en stor rolle for at få ham til.
Bliver han en succes i OB? Hvis man spiller ham og holdet rigtig så tror jeg på det. Hvis det absolut skal være 4-4-2 skal det nok være sammen med JJ.
Har svært ved at se ham og Tverskov i en 4-4-2 blive rigtig gode. Men vi får nok første smagsprøve i morgen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDrachmann?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg Ludwig?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægOB kan ikke hente spillere som har succes i sin nuværende klub, hvis den er på niveau med OB selv og slet ikke klubber der ligger over.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHvordan vurderer du det, når du tror, at han er stopper, og du ikke har lagt mærke til ham?
https://herningnyt.dk/2018/07/18/jan...stopper-i-fcm/
Jeg forsøger ikke at være efter nogen eller drille, kommenterer bare på når folk kommer med urealistiske forventninger til hvad OB kan og jeg kan sagtens forstå at jeg skal have lidt tæsk når jeg ikke er fan :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment