Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJa, man kan finde eksempler på begge ting.
Dan Pedersen er godt nok en gammel sag, men han spillede i Monaco og gjorde det vist fremragende ... mener ikke han ville spille på landsholdet, der var et eller andet der.
Hvorfor er Martin Spelmann ikke superligaens bedste spiller, hvorfor kom Kenneth Emil aldrig på landsholdet?
Hvorfor fik Carsten Hemmingsen ikke mere end nogle få landskampe?
Hvorfor blev Dethlefsen ikke en verdensstjerne?
Hvorfor er Desler ikke fantastisk?
Hvad sker der for at Lund ikke er for vild?
Hvorfor blev Skulason aldrig rigtig til noget i OB?
Du kan ikke klare dig uden nogen af delene, men hvis du vil være ekstra god, så er du nødt til at besidde en stor potion talent.
Og alle de spillere du nævner har det til fælles, at de lever/har levet af at spille fodbold på højeste plan i Danmark. Det er der sgu ikke mange, der kan prale af.
Jeg kender en god håndfuld personer med bedre teknik og touch end de nævnte spillere, men de nåede aldrig rigtigt nogle vegne.Last edited by anglicantian; 16-05-2018, 21:32.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJa, man kan finde eksempler på begge ting.
Dan Pedersen er godt nok en gammel sag, men han spillede i Monaco og gjorde det vist fremragende ... mener ikke han ville spille på landsholdet, der var et eller andet der.
Hvorfor er Martin Spelmann ikke superligaens bedste spiller, hvorfor kom Kenneth Emil aldrig på landsholdet?
Hvorfor fik Carsten Hemmingsen ikke mere end nogle få landskampe?
Hvorfor blev Dethlefsen ikke en verdensstjerne?
Hvorfor er Desler ikke fantastisk?
Hvad sker der for at Lund ikke er for vild?
Hvorfor blev Skulason aldrig rigtig til noget i OB?
Du kan ikke klare dig uden nogen af delene, men hvis du vil være ekstra god, så er du nødt til at besidde en stor potion talent.
Hvad er talent for en størrelse? forskningen siger helt entydigt, at talent er resultatet af hårdt arbejde, den medfødte faktor lille sammenlignet med den faktor der hedder øvelse og træning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHan virker godt nok oplagt. Skulle man forsvare JH lidt her, så kunne man pege på, at OB i forvejen bruger rigtigt mange lønkroner på AK og NH (sidstnævnte kan så være svær at forstå), man har en solid back-up i Festersen, og så har man et stortalent på vej i Mathias Jørgensen. Så skulle man lande denne spændende hollænder, skulle man nok først igang med en kabale hvor der røg mindst en ud den anden vej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHan virker godt nok oplagt. Skulle man forsvare JH lidt her, så kunne man pege på, at OB i forvejen bruger rigtigt mange lønkroner på AK og NH (sidstnævnte kan så være svær at forstå), man har en solid back-up i Festersen, og så har man et stortalent på vej i Mathias Jørgensen. Så skulle man lande denne spændende hollænder, skulle man nok først igang med en kabale hvor der røg mindst en ud den anden vej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg+ at han kun har haft en rigtig god sæson i hele karrieren (den ser så til gengæld også vild ud på papiret). Sidste sæson lavede han 15 i 38 kampe i den næstbedste hollandske, hvilket vel er ok, men ellers har han ikke lavet over 4 mål i en sæson tidligere, og han er trods alt 28. Han kan da være en late bloomer, og hvis jeg var SønderjyskE fan, så ville jeg da være spændt på, hvad han var for en fyr.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg+ at han kun har haft en rigtig god sæson i hele karrieren (den ser så til gengæld også vild ud på papiret). Sidste sæson lavede han 15 i 38 kampe i den næstbedste hollandske, hvilket vel er ok, men ellers har han ikke lavet over 4 mål i en sæson tidligere, og han er trods alt 28. Han kan da være en late bloomer, og hvis jeg var SønderjyskE fan, så ville jeg da være spændt på, hvad han var for en fyr.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægEnig. Og vi snakker jo altså den næstbedste hollandske række. Det er vel cirka 1. divisions-niveau, måske marginalt højere. Der er vel flere eksempler på målscorere på det niveau, der aldrig har slået til i Superligaen. Anders Jochumsen var i hvert fald aldrig den store succes i Superligaen selvom han bankede kasser ind i 1. division.
Når det så er sagt, så ville en gut der hakkede 31 mål ind i 32 1. divisionskampe nok også være ret interessant for os. Det er ingen garanti, og kan sagtens ende som den nye Thomas Dalgaard, men det kan også være, at det er én, der med alderen virkelig har lært hvor målet står.
Set udefra ser det spændende ud i hvert fald.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJeg er lidt uenig i den måde I stiller diskussionen op. Det virker som om, at tonsertyper har vilje, mens mere tekniske spillere ikke har vilje men bare talent. Sådan fungerer det jo ikke. Det minder mig lidt om den udbredte misforståelse om, at offensive tekniske spillere ikke træner fysisk og ikke skal have defensive pligter. Skal man kunne noget som helst i moderne fodbold, skal man være fysisk veltrænet, have en ekstrem vinderindstilling, samt arbejde stenhårdt.
Hvad er talent for en størrelse? forskningen siger helt entydigt, at talent er resultatet af hårdt arbejde, den medfødte faktor lille sammenlignet med den faktor der hedder øvelse og træning.
Som jeg skrev tidligere så har spillere der bliver professionelle vist at de har både talent og vilje ... det jeg snakker om er hvad der derefter tæller mest, hvad der skal til for at blive ekstra god.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægLigesom den bedste hollandske række er bedre end den danske, så er den næstbedste nok også tilsvarende stærkere end vores næstbedste.
Når det så er sagt, så ville en gut der hakkede 31 mål ind i 32 1. divisionskampe nok også være ret interessant for os. Det er ingen garanti, og kan sagtens ende som den nye Thomas Dalgaard, men det kan også være, at det er én, der med alderen virkelig har lært hvor målet står.
Set udefra ser det spændende ud i hvert fald.
Og ja, en spiller med det scoringssnit i 1. division kunne sagtens have været interessant for os, hvis ikke vi havde så mange angribere i truppen i forvejen. Men det var nu heller ikke en spiller jeg på den baggrund ville forvente blev den nye store superligastjerne. Men lad os se :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNej, det mener jeg slet ikke.
Som jeg skrev tidligere så har spillere der bliver professionelle vist at de har både talent og vilje ... det jeg snakker om er hvad der derefter tæller mest, hvad der skal til for at blive ekstra god.
Comment
Comment