Kom så Jesper Hansen skriv en 3 årig med Duncan.....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
@Sheed
Ja, vil da også gerne have haft han havde været bedste keeper i Norge, så havde vi så ikke fået ham.
Derfor håber jeg han får en god periode i OB, kunne ikke være mere ligeglad med hvad han har lavet, bare han er god fremad rettet.
@Bossy
Ret sikker på JH ikke får noget ud af en mulig fortjeneste.
Det vil være første gang i verdenshistorien en sportsdirektør tjener på handler.
Hvis de da ikke tager lidt af kassen ved siden af.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægÅhhh ja for fanden .. så skal vi have 816 indlæg om racismeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
@Bossy
Ret sikker på JH ikke får noget ud af en mulig fortjeneste.
Det vil være første gang i verdenshistorien en sportsdirektør tjener på handler.
Hvis de da ikke tager lidt af kassen ved siden af.
Men du har nok ret i, at det ikke er kutyme i Danmark.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPlus en option på 1 år mere...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægArgh, det er ikke rigtigt. Har hørt om masser af tilfælde ude i verden, hvor folk der står for køb og salg af spillere er bonuslønnede på det parameter. Det var mig bekendt også en del af tvisten, dengang Rioch røg ud, da han gerne ville have en bonus for, at OB tjente over 10 millioner på Novakovic, uden at han havde spillet en kamp, da man havde hentet ham der, hvor Bruces søn var træner.
Men du har nok ret i, at det ikke er kutyme i Danmark.
Men er det ude i verden hvor de bruger manager rollen?
Men havde bare ikke lige hørt om det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægOkay, det vidste jeg så ikke lige.
Men er det ude i verden hvor de bruger manager rollen?
Men jeg tror nu ikke, at det forekommer i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, det er nok primært i sådanne jobfunktioner det foregår. Jeg ved i hvert fald, at det var noget Bruce havde svært ved at forstå, at sådan noget ikke herskede her dengang. Der foregår nok mere af sådan noget, end vi tror. Allardyce røg jo også som Englands landstræner for et par år siden, for noget med nogle penge under bordet og sådan lidt, og hårdnakkede rygter går også på, at Ove P gennem årene har taget sig betalt af agenter, for at tage nogle håbløse spillere ind til prøvetræning, så de fik lidt på CVet.
Men jeg tror nu ikke, at det forekommer i OB.
Adskillige klubber er taget i forskellige former for snyd.
Aaah OB, well ... det skulle bestemt ikke undre, det er jo ikke fordi OB har holdt sig for gode til lidt shady deals hist og her.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det lugter alt for meget som den sædvanlige "Vi-var-tæt-på-men-i-sidste-øjeblik-lykkedes-det-desværre-ikke-transfer af JH."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSelvfølgelig foregår det også i Danmark.
Adskillige klubber er taget i forskellige former for snyd.
Comment
Comment