Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Er generelt enig i dine betragtninger og generel større åbenhed ville være lækkert OB tilknytning eller ej. Med hensyn til Helveg som en mulighed tæller det for også op at vil så under LO at han ikke nødvendigvis bare holder kæft, men brænder for klubben og at det er den han kæmper for, men Bisgaard var da også et glimrende bud. Derudover så synes jeg måske ikke det er så slemt at tage en ikke helt så erfaren ind fordi at hvad end man synes om Kent så har han vel mest erfaring af danske trænere pt (Måske med undtagelse af Ove P og Morten Olsen). Og hvis så man kunne finde en træner med den teoretiske ballast så kunne man forhåbentlig på den måde bygge en ny 1. holdstræner op. En der får noget reel erfaring under Kent, samtidig med noget sparring og derudover er opdateret på hvad der rører sig i fodbold verdenen. Dette afhænger selvfølgelig af hvad planen med Kent pt, er. Men for eksempel har vi Jo Kim Engstrøm på U 19 som har den højeste træner licens og forhåbentlig derigennem en god viden, men ville selvfølgelig også være ærgerligt at pille ved et setup man forhåbentlig er ved at have på plads.
Det skal så også siges at jeg ikke nødvendigvis er super glad hvis det bliver HH da jeg umiddelbart synes han sådan har lidt indenfor alle de områder vi diskuterer uden nødvendigvis at peake i nogen.
Comment