Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Udover nogle faciliteter, hvor er det så du mener at GF, Silkeborg, Horsens og AaB har taget de store spring i forhold til OB?

    Jeg er med på at tingene i OB skal være langt bedre, men at de klubber har lagt kæmpe afstand til os udover på facilitets siden, hvor der forhåbentlig kommer en afklaring snarest muligt, vil jeg da oprigtigt gerne høre.

    facilitets siden er blevet et issue efter at JH KN har overtaget roret, i mange år har det ikke været et større problem, spillere gennem tiden har givet udtryk for glæde ved at træne i de hyggelige rammer, store talenter som Falk og Eriksen har udviklet i sig i de rammer, store spillere har præsteret i de rammer, OB har spillet i Europa og vundet sølv 2 år i de rammer. I mange år uden kunststof bane, ja så tog man de 10 minutter det tog i transport til Hjallese Skolen eller Næsby. Nu har vi trods alt vores egen kunststoftbane

    Det er ligesom holdningen er at vi er i venteposition på bedre forhold, og det kan bruges som en årsag blandt flere spillere på at vi ikke kan præsterer optimalt. Der kan åbenbart ikke laves små forbedringer som udluftning og varme i spillerenes omklædningsrum, ved ikke om græsbanen er vedligeholdt, med ekstra sand jord osv, det blev den før i tiden. Er lidt bange for ligesom kakao sagen at JH ikke ønsker at bruge de småpenge der skal til, at lave de bedste forhold under de forudsætninger der er pt.

    Syntes det er en taberholdning, og også amatør agtigt af JH, det kommunale system tager tid, det har et ansvar for helheden og de andre klubber i Odense, det kan OB ikke helt vente på og lade alt stå på stand bye, og ikke lave de små ændringer og investeringer der skal til for at forbedre forholdene her og nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      facilitets siden er blevet et issue efter at JH KN har overtaget roret, i mange år har det ikke været et større problem, spillere gennem tiden har givet udtryk for glæde ved at træne i de hyggelige rammer, store talenter som Falk og Eriksen har udviklet i sig i de rammer, store spillere har præsteret i de rammer, OB har spillet i Europa og vundet sølv 2 år i de rammer. I mange år uden kunststof bane, ja så tog man de 10 minutter det tog i transport til Hjallese Skolen eller Næsby. Nu har vi trods alt vores egen kunststoftbane

      Det er ligesom holdningen er at vi er i venteposition på bedre forhold, og det kan bruges som en årsag blandt flere spillere på at vi ikke kan præsterer optimalt. Der kan åbenbart ikke laves små forbedringer som udluftning og varme i spillerenes omklædningsrum, ved ikke om græsbanen er vedligeholdt, med ekstra sand jord osv, det blev den før i tiden. Er lidt bange for ligesom kakao sagen at JH ikke ønsker at bruge de småpenge der skal til, at lave de bedste forhold under de forudsætninger der er pt.

      Syntes det er en taberholdning, og også amatør agtigt af JH, det kommunale system tager tid, det har et ansvar for helheden og de andre klubber i Odense, det kan OB ikke helt vente på og lade alt stå på stand bye, og ikke lave de små ændringer og investeringer der skal til for at forbedre forholdene her og nu.
      Det må aldrig blive en undskyldning for hvordan holdet performer til kamp. De har baner og kan træne.

      Men dermed ikke sagt at det ikke kan give et boost og om det så giver 0,5, 5 eller 10% til klubben så synes jeg da så absolut det er en investering som skal foretages, både med tanke på rekruttering og opbygning. Jeg ved ikke præcis om de har stoppet alle forbedringer eller hvordan. Der var håndværkere da jeg var forbi i mandags, men i hvilken anledning skal jeg ikke kunne sige. Men altså hvis man står og er lige ved at have planen klar og afhængigt af hvad den indeholder kan jeg egentlig godt forstå man måske pt, bare lapper fremfor de store renoveringer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        facilitets siden er blevet et issue efter at JH KN har overtaget roret, i mange år har det ikke været et større problem, spillere gennem tiden har givet udtryk for glæde ved at træne i de hyggelige rammer, store talenter som Falk og Eriksen har udviklet i sig i de rammer, store spillere har præsteret i de rammer, OB har spillet i Europa og vundet sølv 2 år i de rammer. I mange år uden kunststof bane, ja så tog man de 10 minutter det tog i transport til Hjallese Skolen eller Næsby. Nu har vi trods alt vores egen kunststoftbane

        Det er ligesom holdningen er at vi er i venteposition på bedre forhold, og det kan bruges som en årsag blandt flere spillere på at vi ikke kan præsterer optimalt. Der kan åbenbart ikke laves små forbedringer som udluftning og varme i spillerenes omklædningsrum, ved ikke om græsbanen er vedligeholdt, med ekstra sand jord osv, det blev den før i tiden. Er lidt bange for ligesom kakao sagen at JH ikke ønsker at bruge de småpenge der skal til, at lave de bedste forhold under de forudsætninger der er pt.

        Syntes det er en taberholdning, og også amatør agtigt af JH, det kommunale system tager tid, det har et ansvar for helheden og de andre klubber i Odense, det kan OB ikke helt vente på og lade alt stå på stand bye, og ikke lave de små ændringer og investeringer der skal til for at forbedre forholdene her og nu.
        Jeg ser det personligt helt anderledes.

        Jeg mener det er et kæmpe problem med de dårlige faciliteter. Det er klart, at hvis man har penge til at købe gode nok spillere så bliver problemet mindre. Men hvis man forsøger at skifte "spor" og i højere grad satse på talenter og udvikle sig til succes. Så bliver det i højere grad en forudsætning, at man har attraktive forhold på noget så basalt som faciliteter. Spillere skal vide de får de optimale vilkår for at udvikle sig når de kommer til klubben fordi faciliteterne både gør det muligt og ligefrem opfordrer til, at man lægger det ekstra i træningen.

        Ikke dermed sagt, at det hele med det samme bliver bedre hvis faciliteterne forbedres. Men det er et nødvendigt og afgørende skridt imod at forbedre (trænings)kulturen i klubben. Hvis man gerne vil have spillere (i alle aldre) skal agere mere professionelt, er man også nødt til at have omgivelser, der bare tilnærmelsesvis signalerer, at de befinder sig i et professionelt setup.

        Faciliteterne var egentlig også et tema tidligere, men fokus på det er helt klart er blevet intensiveret under JH. Jeg er ikke imponeret af JHs samlede ageren på transfermarkedet og jeg synes ikke han har været god til at sælge klubbens visioner og strategi til omverdenen. Men modsat dig synes jeg faktisk noget af det han har været god til har været at ramme en god balance ift. at sætte klart fokus på, at der skal gøres noget ved faciliteterne uden at få det til at blive en undskyldning for de dårlige resultater.

        Comment


          Vi har fået Jacob Ravn fra JydskeVestkysten til at sætte ord på, hvad vi kan forvente os, hvis Henrik Hansen bliver assistenttræner.

          http://obstruktion.dk/henrik-hansen-...-kegleflytter/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi har fået Jacob Ravn fra JydskeVestkysten til at sætte ord på, hvad vi kan forvente os, hvis Henrik Hansen bliver assistenttræner.

            http://obstruktion.dk/henrik-hansen-...-kegleflytter/
            Håber vi bliver lige så glade for ham som de er dernede

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Vi har fået Jacob Ravn fra JydskeVestkysten til at sætte ord på, hvad vi kan forvente os, hvis Henrik Hansen bliver assistenttræner.

              http://obstruktion.dk/henrik-hansen-...-kegleflytter/
              Sådan handler en rigtig journalist.

              Jeg lægger mærke til at HH ikke har trænerlicens endnu, at han har store taktiske evner og er god til at træne offensivt spil. Det er bestemt noget vi mangler - altså bedre offensiv træning og læggen taktik.

              Men det undrer mig at der i artiklen står at Lodborg træner dødbolde og at der også står at spillerne løber hen til HH efter veludført dødbold "som han er arkitekten bag". Det giver da ikke mening, gør det?
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Sådan handler en rigtig journalist.

                Jeg lægger mærke til at HH ikke har trænerlicens endnu, at han har store taktiske evner og er god til at træne offensivt spil. Det er bestemt noget vi mangler - altså bedre offensiv træning og læggen taktik.

                Men det undrer mig at der i artiklen står at Lodborg træner dødbolde og at der også står at spillerne løber hen til HH efter veludført dødbold "som han er arkitekten bag". Det giver da ikke mening, gør det?
                Der står, at Lodberg står for de defensive dødbolde, og Henrik Hansen står for de offensive dødbolde :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Jeg ser det personligt helt anderledes.

                  Jeg mener det er et kæmpe problem med de dårlige faciliteter. Det er klart, at hvis man har penge til at købe gode nok spillere så bliver problemet mindre. Men hvis man forsøger at skifte "spor" og i højere grad satse på talenter og udvikle sig til succes. Så bliver det i højere grad en forudsætning, at man har attraktive forhold på noget så basalt som faciliteter. Spillere skal vide de får de optimale vilkår for at udvikle sig når de kommer til klubben fordi faciliteterne både gør det muligt og ligefrem opfordrer til, at man lægger det ekstra i træningen.

                  Ikke dermed sagt, at det hele med det samme bliver bedre hvis faciliteterne forbedres. Men det er et nødvendigt og afgørende skridt imod at forbedre (trænings)kulturen i klubben. Hvis man gerne vil have spillere (i alle aldre) skal agere mere professionelt, er man også nødt til at have omgivelser, der bare tilnærmelsesvis signalerer, at de befinder sig i et professionelt setup.

                  Faciliteterne var egentlig også et tema tidligere, men fokus på det er helt klart er blevet intensiveret under JH. Jeg er ikke imponeret af JHs samlede ageren på transfermarkedet og jeg synes ikke han har været god til at sælge klubbens visioner og strategi til omverdenen. Men modsat dig synes jeg faktisk noget af det han har været god til har været at ramme en god balance ift. at sætte klart fokus på, at der skal gøres noget ved faciliteterne uden at få det til at blive en undskyldning for de dårlige resultater.
                  Enig. Vores faciliteter er jo helt ekseptiinelt dårlige sammenlignet med alle andre superligaklubber og de fleste i første division. Det er faktisk også vores større satsning på akademiet og ungdomsarbejdet i det hele taget der virkelig vil have gavn af nogle ordentlige faciliteter. Superligaholdet skal jo bare have adgang til én god bane året rundt samt et ordentligt motionscenter og ét ordentligt omklædningsrum.
                  Jeg mener også Bruce Rioch var ude og kommentere klubbens dårlige faciliteter da han var træner i klubben.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg tænker at der er tænkt ind i at han er en mand, som har spillet her, og som Kent kender og dermed ved har nogenlunde samme syn på fodbold som ham selv.
                    Om det er et godt match vil jeg ikke gøre mig klog på. Han udgør en duo med Nørgaard uden de store erfaringer, og har fået en lidt utaknemmelig opgave ved at overtage efter sensationen ved sølvet, hvorefter der er sket en temmelig stor udskiftning i truppen. Det har de vel klaret hæderligt, så det synes jeg ikke kan sltteætte spørgsmålstegn ved hans kompetencer. Om han skulle være et step op i forhold til en Bredahl, som har været assistent i mange år og vundet guld. Det er svært at argumentere for, men vi må se ad. Jeg kunne godt lide Henrik Hansen, selvom han ikke var en succes her. Jeg tror han er en kæmpe vinder, som har ambitioner for sig selv, så han skal være velkommen. Så dog hellere nogen med mere striwet blod, men det ved jeg ikke om vi kan finde.
                    e
                    Last edited by Ricardo; 11-04-2018, 12:56. Årsag: f

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Enig. Vores faciliteter er jo helt ekseptiinelt dårlige sammenlignet med alle andre superligaklubber og de fleste i første division. Det er faktisk også vores større satsning på akademiet og ungdomsarbejdet i det hele taget der virkelig vil have gavn af nogle ordentlige faciliteter. Superligaholdet skal jo bare have adgang til én god bane året rundt samt et ordentligt motionscenter og ét ordentligt omklædningsrum.
                      Jeg mener også Bruce Rioch var ude og kommentere klubbens dårlige faciliteter da han var træner i klubben.
                      Selvfølge er det mere optimalt at det hele er tæt på OB, men at forholdene har en afgørerende inddflydelse på vores dårlige præstationer tror jeg mere er en mental ting, hvis det er i tankerne det er nogle skod forhold hvordan forventer de at vi spillere kan præstere under noget sådan. det er lidt mere besværligt at skulle i motionscenter det er lidt mere besværligt at skulle på andre baner når bannerne ikke kan bruges om vinteren. Her er det mere det mentale og tilgangen til mulighederne, det er jo ikke sådan at en superliga spiller ikke har tid til en lille smule transport.

                      Klart at det ikke er fedt at komme i koldt fugtigt omklædningsrum der lugter af kloak, det kan da give nogle negative tanker, og en fornemmelse af at klubben er lidt ligeglade med spillerne. Det ser jeg som en stor fejl af JH at han ikke løser det løbende,.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Jeg ser det personligt helt anderledes.

                        Jeg mener det er et kæmpe problem med de dårlige faciliteter. Det er klart, at hvis man har penge til at købe gode nok spillere så bliver problemet mindre. Men hvis man forsøger at skifte "spor" og i højere grad satse på talenter og udvikle sig til succes. Så bliver det i højere grad en forudsætning, at man har attraktive forhold på noget så basalt som faciliteter. Spillere skal vide de får de optimale vilkår for at udvikle sig når de kommer til klubben fordi faciliteterne både gør det muligt og ligefrem opfordrer til, at man lægger det ekstra i træningen.

                        Ikke dermed sagt, at det hele med det samme bliver bedre hvis faciliteterne forbedres. Men det er et nødvendigt og afgørende skridt imod at forbedre (trænings)kulturen i klubben. Hvis man gerne vil have spillere (i alle aldre) skal agere mere professionelt, er man også nødt til at have omgivelser, der bare tilnærmelsesvis signalerer, at de befinder sig i et professionelt setup.

                        Faciliteterne var egentlig også et tema tidligere, men fokus på det er helt klart er blevet intensiveret under JH. Jeg er ikke imponeret af JHs samlede ageren på transfermarkedet og jeg synes ikke han har været god til at sælge klubbens visioner og strategi til omverdenen. Men modsat dig synes jeg faktisk noget af det han har været god til har været at ramme en god balance ift. at sætte klart fokus på, at der skal gøres noget ved faciliteterne uden at få det til at blive en undskyldning for de dårlige resultater.
                        Jeg kunne ikke finde de med varmen i omklædnings rummet men her er det Kenneth Emil der klager over kloaklugt og at det drypper ned fra taget. Det burde løses med det samme pinligt at en spiller går til pressen med dethttps://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-for...en-er-daarlige

                        Har været lidt inden omkring talenterne i en årrække, klart at de er tidsmæssigt belastet, skal passe skole og ofte skal de med offentlig transportmidler, og for dem vil alle facilitter samlet klubben være optimalt. I FCM valgte man at lave en særskildt talentafdeling i Ikast. OB ønsker det hele samlet også må man arbejde på at det er optimalt under givne forhold, en superliga spiller har mere tid, og burde kunne magte en lidt transporttid i dele af vinterhalvåret hvor banerene ikke er optimale, eller til et eksternt styrketræningscenter. Det er ikke optimalt, men det er nu de givne vilkår, og burde ikke have afgørende indflydelse på spillernes præstation i kampene.

                        Hvis det så er det du observerer nu er at omklædningsrummene renoveres nu er det jo fint, men så har de måtte leve med dårlige vedligeholdte omklædningsrum det i flere år


                        Endvidere siger han "Hvis man skal udvikle sig som spiller, skal man have gode forhold, og her ligger OB langt efter."

                        Flere spillere har været ude med samme holdning, og hvis det er i dem mentalt, at forholdene er så dårlige at vi ikke kan præsterer optimalt. Her er jeg uenig og mange spillere har gennem tiden kunne præsterer under de forhold.
                        På hvilken måde mener du at JH har gjort en indsats for at forbedre forholdene, er det i forhold til Odense Kommune eller andet, at han har ydet en indsats.
                        Last edited by Ricardo; 11-04-2018, 13:25.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Enig. Vores faciliteter er jo helt ekseptiinelt dårlige sammenlignet med alle andre superligaklubber og de fleste i første division. Det er faktisk også vores større satsning på akademiet og ungdomsarbejdet i det hele taget der virkelig vil have gavn af nogle ordentlige faciliteter. Superligaholdet skal jo bare have adgang til én god bane året rundt samt et ordentligt motionscenter og ét ordentligt omklædningsrum.
                          Jeg mener også Bruce Rioch var ude og kommentere klubbens dårlige faciliteter da han var træner i klubben.
                          Ja men det er OB valg at holde fast i Ådalen, og det har været diskuteret i et årti hvordan det skulle løses for at kunne blive. I mellem tiden må man jo så for det bedste ud af det der er, herunder løbende vedligeholde omklædningsrum og andre facilliter, sørger for adgang til gode baner tæt på OB i vinterhalvåret osv, kunststofbanen var der jo inden JH, hvad har han bidraget med for at forbedre træningsforholdene.

                          Det er ikke godt nok bare at vente og give kommunen skylden for at man ikke kan komme videre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Jeg kunne ikke finde de med varmen i omklædnings rummet men her er det Kenneth Emil der klager over kloaklugt og at det drypper ned fra taget. Det burde løses med det samme pinligt at en spiller går til pressen med det https://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-for...en-er-daarlige

                            Hvis det så er det du observerer nu er at omklædningsrummene renoveres nu er det jo fint, men så har de måtte leve med dårlige vedligeholdte omklædningsrum det i flere år

                            Endvidere siger han "Hvis man skal udvikle sig som spiller, skal man have gode forhold, og her ligger OB langt efter."

                            Flere spillere har været ude med samme holdning, og hvis det er i dem mentalt, at forholdene er så dårlige at vi ikke kan præsterer optimalt, her er jeg uenig og mange spillere har gennem tiden kunne præsterer under de forhold.

                            Jamen hvorfor går han i pressen. Er det for at lave damage control på vores dårlige sæson." Hvordan skal vi kunne præstere under de her forhold" og hvem er gentlig den primære modtager, af dette budskab. Hvorfor tager han ikke fat i manden der kan løse problemet, nemlig Jesper Hansen. Som har sin daglige gang i Aadalen, sammen Kenneth Emil.
                            Ingen tvivl om at faciliteterne trænger til et kæmpe løft. Men bolden ligger hos OB.
                            Last edited by sinus; 11-04-2018, 13:11.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ndidat/7112385

                              Vi henter måske Henrik Hansen. FCM henter Priske.
                              Last edited by sinus; 11-04-2018, 13:29.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Jamen hvorfor går han i pressen. Er det for at lave damage control på vores dårlige sæson." Hvordan skal vi kunne præstere under de her forhold" og hvem er gentlig den primære modtager, af dette budskab. Hvorfor tager han ikke fat i manden der kan løse problemet, nemlig Jesper Hansen. Som har sin daglige gang i Aadalen, sammen Kenneth Emil.
                                Ingen tvivl om at faciliteterne trænger til et kæmpe løft. Men bolden ligger hos OB.
                                Er enig de ting KE nævner med lugt fugt og vand er jo egentlig noget som JH bare skulle løse.

                                Comment

                                Working...
                                X