Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny træner efter Kent

    Hvilken træner kunne i godt tænke jer, når Kent Nielsens æra er slut?

    #2
    Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
    Hvilken træner kunne i godt tænke jer, når Kent Nielsens æra er slut?
    Zorniger

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
      Hvilken træner kunne i godt tænke jer, når Kent Nielsens æra er slut?
      Hjulmand. Og Troels Bech som sportsdirektør.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        Christian Lønstrup, gode resultater efter materialets beskaffenhed.
        Jakob Michelsen, gjorde det rigtig godt i Sønderjyske.
        Thomas Nørgaard, måske, men virker interessant.
        Bo Henriksen, jeg gider dog ikke spille, som Horsens gør nu.

        Comment


          #5
          Hans Henrik Andreasen https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-traenertjans/

          Hvis ikke så Zorniger eller en anden, hvis stil er helt modsat Kents.
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

          Comment


            #6
            Cedric N' Koum kunne godt være manden, der rykkede os det næste skridt.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
              Hans Henrik Andreasen https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-traenertjans/

              Hvis ikke så Zorniger eller en anden, hvis stil er helt modsat Kents.
              HHA ville være fedt. Men meget frisk på trænerbænken.
              Så lad ham blive først assistent med Mirko Slomka som cheftræner.
              HHA må gerne overtage efter to eller tre år sådan.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Jeg ville helt ærligt gerne have Bo Henriksen som det ser ud nu. Hvis vi ikke har ambitioner om (og økonomiske muskler til), at være med helt i toppen, så vil jeg hellere gå den vej. Selvom jeg da også godt kan se, at Bo kan være hamrende enerverende fra tid til anden. Jeg tror også på, at han kan mere med et fodboldhold, end han har vist i Horsens - jeg tror i høj grad at han er pragmatiker.

                Comment


                  #9
                  Man vælger jo 99% en træner der passer i den nye profil som OB er blevet beordret fra Thorborg

                  Firmaets mand, hårdarbejdende og dedikeret overfor spillestilen der indebære sats på egne unge.

                  Vi må se. Jeg tror der går 2-4 år endnu inden det sker

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Jeg ville helt ærligt gerne have Bo Henriksen som det ser ud nu. Hvis vi ikke har ambitioner om (og økonomiske muskler til), at være med helt i toppen, så vil jeg hellere gå den vej. Selvom jeg da også godt kan se, at Bo kan være hamrende enerverende fra tid til anden. Jeg tror også på, at han kan mere med et fodboldhold, end han har vist i Horsens - jeg tror i høj grad at han er pragmatiker.
                    Meget enig. Jeg er bestemt ikke uden betænkeligheder ved Bo, men omvendt synes jeg bare også, han står for nogle ting, jeg virkelig savner ved det nuværende hold. Han er utvivlsomt ekstremt pragmatisk, og netop derfor tror jeg også, det er rimelig urealistisk, at vi får ham at se i OB.
                    Alt tyder jo på, at man arbejder på at skabe gennemgående spillestil fra U-holdene og op til Superligaen, og her tror jeg ikke, Bo passer særlig godt ind.

                    Det kan man mene om, hvad man vil. Personligt foretrækker jeg en mere fleksibel og pragmatisk tilgang, men jeg er da heller ikke blind for, at en klar fodboldfilosofisk tråd gennem alle klubbens hold har nogle åbenlyse fordele.
                    Selv hvis vi ser bort fra personlige præferencer, forstår jeg dog ikke, at man har valgt at gøre tingene i den rækkefølge, der er tilfældet. For mig virker det ulogisk at ansætte en så idealistisk træner som Kent Nielsen, på et tidspunkt hvor vi hverken har pengene eller scoutingnetværket til at rekruttere spillere, der passer ind i hans filosofi, samtidig med at vi slet ikke er nået dertil, hvor vores ungdomsafdeling kan levere en lind strøm af spillere til Superliga-truppen. I vores nuværende situation, tror jeg, at Bo Henriksen kunne få langt mere ud af den trup, vi er i stand til at sammensætte.
                    SLO

                    Comment


                      #11
                      Den her tråd har jeg ventet på i 2 år efterhånden

                      Comment


                        #12
                        En ægte OB’er! Her tæller HHA også.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #13
                          Troede lige første gang jeg så denne tråd vi skulle have ny træner (jeg blev glad).

                          Men dette drømme senarie tror jeg ikke på. Vi forlænger med KN i 3-5 år lige efter sæsonen er slut i år.

                          5 hvis vi når i slutspil, og ikke taber alle kampe.
                          3 hvis alt andet sker.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Troede lige første gang jeg så denne tråd vi skulle have ny træner (jeg blev glad).

                            Men dette drømme senarie tror jeg ikke på. Vi forlænger med KN i 3-5 år lige efter sæsonen er slut i år.

                            5 hvis vi når i slutspil, og ikke taber alle kampe.
                            3 hvis alt andet sker.
                            Hold lidt igen med det alkohol...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Hold lidt igen med det alkohol...
                              Det er så i orden, men så giver du en omgang når jeg får ret ;)

                              Comment

                              Working...
                              X