Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Troede lige første gang jeg så denne tråd vi skulle have ny træner (jeg blev glad).

    Men dette drømme senarie tror jeg ikke på. Vi forlænger med KN i 3-5 år lige efter sæsonen er slut i år.

    5 hvis vi når i slutspil, og ikke taber alle kampe.
    3 hvis alt andet sker.
    Tror desværre du har ret...
    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Troede lige første gang jeg så denne tråd vi skulle have ny træner (jeg blev glad).

      Men dette drømme senarie tror jeg ikke på. Vi forlænger med KN i 3-5 år lige efter sæsonen er slut i år.

      5 hvis vi når i slutspil, og ikke taber alle kampe.
      3 hvis alt andet sker.
      tror også at vi forlænger med Kent på et tidspunkt. Men tænker kun 1-2 år

      Comment


        #18
        Denne her strategi om at FORSØGE at spare sig ud af alt - hej Thorborg - burde da også ramme KN. Husker at OB valgte at overmatche AAB økonomisk, dengang KN stadig var et spændende træner navn - på Superliga niveau.
        KNs mangler må efterhånden være så åbenbare, at selv misbrugte ord som kontinuitet ikke kan hamle op med dette.
        En yngre træner, med større sult og omstillingsevne kan helt sikkert gøres både billigere og bedre.

        Comment


          #19
          Kent er en højtbetalt træner, og med mindre at han formår at få os i top 6 kan jeg ikke se JH's incitament til at forlængenge. Kent har været en skuffelse, og selvom de kender hinanden fra gammel tid, så kunne jeg ikke forestille mig at der forlænges, hvis han ikke indfrier de forventninger der er til truppen. Jeg tror tværtimod vi læner os op af en fyring, hvis ikke vi når målet i år. Ellers skal Thorborg åbne pengepungen til sommer og give os råd til at købe nogle af de spillere, som vil kunne få Kents spillestil op at ringe. Lige nu køber vi kun alibispillere og dem kan Kent ikke få os i top 6 med, med mindre der sker noget usædvanligt med holdet henover vinteren.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Kent er en højtbetalt træner, og med mindre at han formår at få os i top 6 kan jeg ikke se JH's incitament til at forlængenge. Kent har været en skuffelse, og selvom de kender hinanden fra gammel tid, så kunne jeg ikke forestille mig at der forlænges, hvis han ikke indfrier de forventninger der er til truppen. Jeg tror tværtimod vi læner os op af en fyring, hvis ikke vi når målet i år. Ellers skal Thorborg åbne pengepungen til sommer og give os råd til at købe nogle af de spillere, som vil kunne få Kents spillestil op at ringe. Lige nu køber vi kun alibispillere og dem kan Kent ikke få os i top 6 med, med mindre der sker noget usædvanligt med holdet henover vinteren.
            KN har utallige gange meldt sig tilfreds med truppen og sagt den er god nok til top 6 . Det må han stå på mål for og lige som JH bør han smides ud af klubben i samme sekundt det står klart at vi ikke indfrier målsætningen .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              KN har utallige gange meldt sig tilfreds med truppen og sagt den er god nok til top 6 . Det må han stå på mål for og lige som JH bør han smides ud af klubben i samme sekundt det står klart at vi ikke indfrier målsætningen .
              Muligt. Men det sker ikke. Det ved du også godt Magge

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Muligt. Men det sker ikke. Det ved du også godt Magge

                Ja det vil ske når der er 2 torsdage i samme uge
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ja det vil ske når der er 2 torsdage i samme uge
                  Præcis. Samme odds på de 2

                  Comment


                    #24
                    Normalt er nye trænere enten tidligere trænere eller ikke helt rigtige. Jeg er træt af Kent men JH kan let skaffe os en der er dårligere.
                    Lad os begynde med en ny sportsdirektør. Hellere i går end i morgen.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      KN har utallige gange meldt sig tilfreds med truppen og sagt den er god nok til top 6 . Det må han stå på mål for og lige som JH bør han smides ud af klubben i samme sekundt det står klart at vi ikke indfrier målsætningen .
                      Det skal han jo sige udadtil, som firmaets mand. Håber dog han siger noget andet bag de lukkede døre

                      Comment


                        #26
                        Meget enig. Det svageste led først. Om KN er næst svageste led ved jeg ikke, men noget tyder på der er brug for helt ny frisk luft.

                        Comment


                          #27
                          Jeg gad godt en træner som ikke var en del af Superligaens “pakkeleg” - hvor der bliver leget bytte-bytte-købmand med de samme 5-6 trænere.
                          Måske en udlænding der ikke var farvet af årelange tjanser i forskellige danske klubber med implicit indspisthed til følge.
                          Brøndby tog en chance med Zorniger og Randers prøver også at ryste posen i denne sæson - jeg tænker vi skal gøre det samme.
                          Det kræver dog at ledelsen har en fremadrettet plan på plads, der giver rum til at prøve noget nyt og tænke ud af boksen.
                          Jeg tænker tysk eller hollandsk ud fra spillestil og kultur - men hvorfor ikke en englænder igen?
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                          JM Barometer 1
                          2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            #28
                            Jeg ved ikke lige hvem jeg godt så som ny træner hvis Kent ryger, men håber at det er en betingelse for en ny træner at Bredahl bliver, tror han er nøglen til fremtidig succes for OB mere end mange andre i klubben pt.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Jeg ved ikke lige hvem jeg godt så som ny træner hvis Kent ryger, men håber at det er en betingelse for en ny træner at Bredahl bliver, tror han er nøglen til fremtidig succes for OB mere end mange andre i klubben pt.
                              Bare af ren nysgerrighed; hvor stammer din store tiltro til Bredahl fra?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Bare af ren nysgerrighed; hvor stammer din store tiltro til Bredahl fra?
                                Vi venter stadig på svar.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X