Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægHåber jeg ikke. Men man kan vel godt bo i Odense, og køre frem og tilbage til Haderslev.
Men så længe Uhre stadig er i SønderjyskE, vil Fester jo i udgangspunktet være bænkspiller der, og der er vel egentlig kortere vej til spilletid i OB end der er i SønderjyskE i så fald, der er i hvert fald to pladser at slås om her. Plus at de får Hvilsom tilbage der var ude hele efteråret. Jeg kalder rap rap.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet ville jeg også ha været. Den ville jeg ha betegnet som spændende.
Der skal egentlig ikke så meget til.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSå klinger din vrede over at Fellah skal tage spilletid væk fra vores egne talenter lidt hult, hvis du synes Rodic til OB ville være en spændende handel.
Så det klinger på ingen måder hult. Det gør det tværtimod, at man på den ene side siger, at man godt må være kritisk, men bagefter bruger et argument som "Kent Nielsen ved mere end de fleste herinde", og tror det kun kan gælde ét eksempel - og ikke dem alle.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægOverhovedet ikke. Rodic er central midtbanespiller - dem har vi ikke nok af - Fellah er kantspiller - dem har vi rigeligt af og flere af dem er fynske. Jeg har tilmed argumenteret for (enten i denne tråd eller i den anden), at hvis jeg vurderer nogen til at være en klar forstærkning, så ville jeg kunne acceptere, at de tager spilletid fra vores unge talenter. Dette gælder på ingen måder i tilfældet Fellah.
Så det klinger på ingen måder hult. Det gør det tværtimod, at man på den ene side siger, at man godt må være kritisk, men bagefter bruger et argument som "Kent Nielsen ved mere end de fleste herinde", og tror det kun kan gælde ét eksempel - og ikke dem alle.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægIfølge flere pålidelige brugere på twitter skulle Rygaard have udmeldt, at han vil væk i dette transfervindue, uanset hvilken situation Lyngby ender i. Flere danske klubber skulle være indenover, og en enkelt hollandsk klub. Mon ikke vi er en af dem med føleren ude?
Comment
Comment