Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon vi er en af dem der snakker med ham her?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...andske-klubber

    Ikke at jeg tror han kommer til OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mon vi er en af dem der snakker med ham her?

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...andske-klubber

      Ikke at jeg tror han kommer til OB
      Næppe og hvad skal vi dog også bruge ham til, medmindre Tverskov eller Tingager sælges er det vanskeligt at se ham ændre hans personlige situation.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Næppe og hvad skal vi dog også bruge ham til, medmindre Tverskov eller Tingager sælges er det vanskeligt at se ham ændre hans personlige situation.
        En hver superliga trup burde have 4 til pladserne i midterforsvaret. Vi har 3. Førhen var Lund backup. Nu er det Joao.. Og han er væk senest til sommer.
        Så et eller andet skal ske. Og med tanke på at Tingager kun forlængede til 2019 er det yderst sandsynligt at han måske sælges..
        Om Anton Pedersen og Jacob Mikkelsen fra U19 er gode nok til kontrakt er jeg i tvivl om. Alexander Molberg kunne være hvis han kommer tilbage..

        Så med alle disse ubekendte ville det kun være ansvarligt som sportsdirektør at undersøge alle muligheder i DK og være så forberedt som overhovedet muligt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          En hver superliga trup burde have 4 til pladserne i midterforsvaret. Vi har 3. Førhen var Lund backup. Nu er det Joao.. Og han er væk senest til sommer.
          Så et eller andet skal ske. Og med tanke på at Tingager kun forlængede til 2019 er det yderst sandsynligt at han måske sælges..
          Om Anton Pedersen og Jacob Mikkelsen fra U19 er gode nok til kontrakt er jeg i tvivl om. Alexander Molberg kunne være hvis han kommer tilbage..

          Så med alle disse ubekendte ville det kun være ansvarligt som sportsdirektør at undersøge alle muligheder i DK og være så forberedt som overhovedet muligt
          Tanken strejfede mig ang. Tingager (kort efter afsendelse af indlæg) og det vil være et fint udtryk for rettidig omhu allerede nu at se sig om efter erstatninger, og ham her har da noget SL erfaring. 1. prioriteten må dog klart være at udstyre Tingager med en længere kontrakt
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Tanken strejfede mig ang. Tingager (kort efter afsendelse af indlæg) og det vil være et fint udtryk for rettidig omhu allerede nu at se sig om efter erstatninger, og ham her har da noget SL erfaring. 1. prioriteten må dog klart være at udstyre Tingager med en længere kontrakt
            Jammen enig. Det ville være 1. Prioriteten. Men den proces har man lige været igennem og den gik jo desværre ikke som planlagt..
            Han trives åbenbart bedst “med korte kontrakter for at holde sig skarp”...... Vil godt vædde på at hans næste kontrakt uden for OB bliver ca 4 år.... Så det er bare et røgslør for at lønnen ikke kunne blive høj nok og/eller manglende frikøbsklausul..
            Jeg tror dog heldigvis at hvis OB og Jesper Hansen opfører sig fair i denne proces har Tingager så meget kærlighed til klubben at han vil gøre hvad han kan for at vi for en transfersum for ham

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jammen enig. Det ville være 1. Prioriteten. Men den proces har man lige været igennem og den gik jo desværre ikke som planlagt..
              Han trives åbenbart bedst “med korte kontrakter for at holde sig skarp”...... Vil godt vædde på at hans næste kontrakt uden for OB bliver ca 4 år.... Så det er bare et røgslør for at lønnen ikke kunne blive høj nok og/eller manglende frikøbsklausul..
              Jeg tror dog heldigvis at hvis OB og Jesper Hansen opfører sig fair i denne proces har Tingager så meget kærlighed til klubben at han vil gøre hvad han kan for at vi for en transfersum for ham
              Det sagte Tingager helt tydeligt. Selv hvis ham ville forlade os en dag så ville det ikke uden at OB fortjener penge dermed som taknemmelighed til klubben. Han er en rigtig ærlig fyr og er overbevist og stoler fuldstændig på at ham gør ikke en "Falk-afgang".
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Her er en liste over kontraktfrie spiller. Der er interessant emner imellem, og når vi nu ikke har god dækning af marked uden for Danmark.
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tfrie-spillere

                Comment


                  Når man støder på eksempler som ham her, kan jeg godt forstå, at nogle finder ræson i at spejde i Sydamerika.

                  https://en.wikipedia.org/wiki/Alfredo_Morelos

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Her er en liste over kontraktfrie spiller. Der er interessant emner imellem, og når vi nu ikke har god dækning af marked uden for Danmark.
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tfrie-spillere
                    Man kan faktisk samle et ganske habilt Superliga mandskab ud fra disse spillere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Man kan faktisk samle et ganske habilt Superliga mandskab ud fra disse spillere
                      Der er en del fine navne, men om de kan "funke" som hold er jo en helt anden sag. Personligt har jeg altid syntes godt om Daniel A. Pedersen fra SIF/GF, men jeg er ikke overbevist om at han er typen vi mangler på holdet, han gør sig vel vel mest som spilstyrende def. midt som JJT og tildels Izu
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Der er en del fine navne, men om de kan "funke" som hold er jo en helt anden sag. Personligt har jeg altid syntes godt om Daniel A. Pedersen fra SIF/GF, men jeg er ikke overbevist om at han er typen vi mangler på holdet, han gør sig vel vel mest som spilstyrende def. midt som JJT og tildels Izu
                        Enig. Han var i hvert fald god før hans skade.

                        Ellers er det ikke så mange navne jeg finder interessante på den liste. Nogle stykker fordi de ikke er så realistiske (Kirkevold bl.a.).

                        Erik Marxen, Marvin Pourié, Troels Kløve er navne jeg tænker måske både kunne være realtisktisk og sportsligt interessant. Måske Kadrii og/eller Danny Amankwaa?

                        Mayron George gør det godt i Lyngby igen, men jeg har stadig mine tvivl.

                        Comment


                          Ingolstadt vil af med Martin Hansen

                          Kunne han måske være en mulighed hvis Grytebust sælges nu hvor han er brandvarm.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Gennem 1½ år jagtede man ham uden held. Er det nu Kent og JH skal lande deres gudesigning?

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...roever-de-igen
                            Last edited by Sheed; 01-12-2017, 10:42.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Gennem 1½ år jagtede man ham uden held. Er det nu Kent og JH skal lande deres gudesigning?

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...roever-de-igen
                              På nuværende tidspunkt kan man måske få ham relativt billigt, og umiddelbart tænker jeg da han vil være en bedre breddespiller end dem vi har, samtidig kan han vel spille sig ind hvis han rammer formen.

                              Comment


                                Jeg vil da lige skyde ind, at der er lidt transfersnak i den nyeste udgaver af Stemmer fra Ådalen:

                                http://obstemmer.dk/ny-udsendelse-tr...lyse-fcm-brag/

                                Der er masser af gode sager på programmet i ugens udsendelse fra Stemmer Fra Ådalen.
                                Vi sætter fokus på OB’s fornemme sejr over Hobro, det kommende transfervindue samt mandagens match mod FC Midtjylland.
                                I studiet er Leif Rasmussen, Simon Voetmann, Sandro Spasojevic og Martin Davidsen.
                                Programmet bringes i samarbejde med den odenseanske restaurant mmoks.
                                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                                Comment

                                Working...
                                X