Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kommentar fra Tjubbi

Rasmus festersen til Sønderjyske, har det noget på sig?

Fra eb.dk transfer live
    Næppe. Manden har jo lige udtalt han gerne vil slutte karrieren i Odense, og at han og familien trives virkelig godt i Odense.

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Næppe. Manden har jo lige udtalt han gerne vil slutte karrieren i Odense, og at han og familien trives virkelig godt i Odense.
      Jeg tror heller ikke på den. Syntes bare den skulle postes

Comment

Kommentar fra Tjubbi

Rasmus festersen til Sønderjyske, har det noget på sig?

Fra eb.dk transfer live
        Håber jeg ikke. Men man kan vel godt bo i Odense, og køre frem og tilbage til Haderslev.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Defensiv midtbane

Det siger jo også noget om at vi kigger efter noget til den centrale midtbane
          Hvis man kigger på midtbane, så synes jeg man skal hente Skytte fra Sikkeborg

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Håber jeg ikke. Men man kan vel godt bo i Odense, og køre frem og tilbage til Haderslev.
            Mon ikke. Det har en stor del af SønderjyskEs trup gjort i årevis. Jeg nævner i flæng: Absalonsen, Kanstrup, Nikolaj Madsen, Johnny Thomsen og sågar Henrik Hansen, stadigvæk faktisk.

Men så længe Uhre stadig er i SønderjyskE, vil Fester jo i udgangspunktet være bænkspiller der, og der er vel egentlig kortere vej til spilletid i OB end der er i SønderjyskE i så fald, der er i hvert fald to pladser at slås om her. Plus at de får Hvilsom tilbage der var ude hele efteråret. Jeg kalder rap rap.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det ville jeg også ha været. Den ville jeg ha betegnet som spændende.

Der skal egentlig ikke så meget til.

MvH ChrisOB
              Så klinger din vrede over at Fellah skal tage spilletid væk fra vores egne talenter lidt hult, hvis du synes Rodic til OB ville være en spændende handel.

Comment

Kommentar fra Peter

Kender i til den fejlede transfer fra OB's side om Malmö FFs Bonke Innocent?

817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvornår slutter vinduet?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Hvornår slutter vinduet?
                    23:59:59

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Kommentar fra Peter

Kender i til den fejlede transfer fra OB's side om Malmö FFs Bonke Innocent?

Det var mig der spurgte, da jeg så et tweet. Jeg lagde det også op herinde, hvis du går en 2-3 sider tilbage :)

Edit: Indlæg 1611 på side 162

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Så klinger din vrede over at Fellah skal tage spilletid væk fra vores egne talenter lidt hult, hvis du synes Rodic til OB ville være en spændende handel.
                        Overhovedet ikke. Rodic er central midtbanespiller - dem har vi ikke nok af - Fellah er kantspiller - dem har vi rigeligt af og flere af dem er fynske. Jeg har tilmed argumenteret for (enten i denne tråd eller i den anden), at hvis jeg vurderer nogen til at være en klar forstærkning, så ville jeg kunne acceptere, at de tager spilletid fra vores unge talenter. Dette gælder på ingen måder i tilfældet Fellah.

Så det klinger på ingen måder hult. Det gør det tværtimod, at man på den ene side siger, at man godt må være kritisk, men bagefter bruger et argument som "Kent Nielsen ved mere end de fleste herinde", og tror det kun kan gælde ét eksempel - og ikke dem alle.

MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Overhovedet ikke. Rodic er central midtbanespiller - dem har vi ikke nok af - Fellah er kantspiller - dem har vi rigeligt af og flere af dem er fynske. Jeg har tilmed argumenteret for (enten i denne tråd eller i den anden), at hvis jeg vurderer nogen til at være en klar forstærkning, så ville jeg kunne acceptere, at de tager spilletid fra vores unge talenter. Dette gælder på ingen måder i tilfældet Fellah.

Så det klinger på ingen måder hult. Det gør det tværtimod, at man på den ene side siger, at man godt må være kritisk, men bagefter bruger et argument som "Kent Nielsen ved mere end de fleste herinde", og tror det kun kan gælde ét eksempel - og ikke dem alle.

MvH ChrisOB
                          Rodic er kantspiller

Comment

Ifølge flere pålidelige brugere på twitter skulle Rygaard have udmeldt, at han vil væk i dette transfervindue, uanset hvilken situation Lyngby ender i. Flere danske klubber skulle være indenover, og en enkelt hollandsk klub. Mon ikke vi er en af dem med føleren ude?

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Rodic er kantspiller
                              Kantspiller/10'er. Altså nøjagtig ligesom Fellah.
                              SLO

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Ifølge flere pålidelige brugere på twitter skulle Rygaard have udmeldt, at han vil væk i dette transfervindue, uanset hvilken situation Lyngby ender i. Flere danske klubber skulle være indenover, og en enkelt hollandsk klub. Mon ikke vi er en af dem med føleren ude?
                                Næppe. Amphibia og Davidsen antyder jo kraftigt, at der ikke har været råderum til meget mere end Fellah, og derfor skal vi være tilfredse med ham. Hvem kan vi sælge nu og her som gearer os til en budkrig om Rygaard? Grytebust? Andre?

Comment

Working...
                                X