Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    og navnet, det giver du os jo når vinduet er lukket
    Nej, nej, der skal jo beskyttes, øh, "kilder"...

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      HVIS det endeligt skal være, så synes jeg da, at lejemål med købsoption er den bedste løsning. Så hænger man da ikke på ham, hvis det ikke fungerer. Han har også spillet så lidt i FCN, at man må kunne lave en forholdsvis fornuftig aftale. I den forbindelse synes jeg så også, at det er alfa og omega, at man har en eller anden form for option, så man har en mulighed for at gøre det til et længere forhold, hvis han overrasker positivt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

        Men som sagt tidligere. Ro på battet. Vinduet er SLET ikke slut endnu ;)
        Kan du komme det nærmere på nogen tænkelig måde?
        Eksempel udland el. Danmark :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det største problem er måske at han ikke har spillet i lang tid og derfor sandsynligvis skal bruge tid på at få fysikken op på SL-niveau
          Det største problem er, at han er ringere og mere ustabil end både Jönsson, Kløve og Greve i hvert fald. At han så har spillet rigtigt godt i 2-3 ud af hans 67 Superligakampe gør ingen sommer.

          Greve bliver ofte kritiseret for, at han ikke laver nok mål. Alligevel har han lavet 6 mål i 4352 minutter, hvor Fellah har lavet 3 mål på 3721 minutter. Det er niveauet for, hvor grinagtig den her lejeaftale er.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            @Chris og sheed: Det er min opfattelse, at Jesper Hansen blev hyret af bestyrelsen primært til at sørge for, at udgifterne holdes under stram kontrol og der præsteres i hvert fald ca. på niveau med investeringer. Det må bestyrelsen jo være tilfredse med indtil videre, siden han stadig har jobbet. Det shitshow han arvede var/er en økonomisk bunden opgave, hvor der er stort set 0 risikovillighed blandt investorerne. Det har en afgørende betydning - jeg tror en check kan gøre underværker for, om en ny spiller 'tror på projektet'.

            Det virker på mig, som om folk flygter ind i en illusion, hvor alt bliver godt i OB - der bliver både penge, evner og bedre vejr - bare Jesper Hansen forsvinder. Det tror jeg er naivt. Vi kan sikkert få en bedre sportschef - men jeg tvivler på, at vedkommende ville få flere penge. Det sætter så også en begrænsning på, hvem der vil søge jobbet.
            Jeg er delvist enig. Lorten lander hos Jesper, selvom den burde lande hos Thorborg. Det ændrer bare ikke på at resultaterne både på transfersiden og som resultat - det sportslige - har fejlet i perioden med Jesper ved roret.

            Comment


              Det bedste ved den Fellah aftale, det er den ikke er længere, kunne lige se vi havde købt ham.

              Måske vi har en frikøbsklausul (på to-tre kroner), så vi kan hente ham permanent, hvis miraklet rent faktisk sker, at han bliver en succes. Men det vil være et mirakel. Jeg tror simpelthen ikke på det. Jesper og/eller Kent er forblændet af noget han viste i glimt for mange år siden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                HVIS det endeligt skal være, så synes jeg da, at lejemål med købsoption er den bedste løsning. Så hænger man da ikke på ham, hvis det ikke fungerer. Han har også spillet så lidt i FCN, at man må kunne lave en forholdsvis fornuftig aftale. I den forbindelse synes jeg så også, at det er alfa og omega, at man har en eller anden form for option, så man har en mulighed for at gøre det til et længere forhold, hvis han overrasker positivt
                Med tanke på at Kent har villet have ham i 3 vinduer nu; så sidder jeg med en ond fornemmelse af, at det ikke spiller nogen rolle, om Fellah overrasker positivt i foråret. Så er spørgsmålet; er det at overraske positivt, at han holder sig skadesfri og ikke falder igennem? Eller er succeskriterierne højere?

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Nej, nej, der skal jo beskyttes, øh, "kilder"...

                  MvH ChrisOB
                  Det er sådan noget med, at man gerne vil beholde sine venner. Og det er svært hvis ens venner føler at man har snakket over sig?

                  Kender du det?
                  “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                  Lou Holtz

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    Det er sådan noget med, at man gerne vil beholde sine venner. Og det er svært hvis ens venner føler at man har snakket over sig?

                    Kender du det?
                    Kender du udtrykket "piggyback ride"?

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                      Det er sådan noget med, at man gerne vil beholde sine venner. Og det er svært hvis ens venner føler at man har snakket over sig?

                      Kender du det?
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Kender du udtrykket "piggyback ride"?

                      MvH ChrisOB
                      amp har før kaldt noget. Jeg stoler på ham. Bare fordi handlen ikke gik igennem er det jo ikke ensbetydende med at man ikke taler sandt

                      @amp: Nu siger du at vinduet ikke er slut endnu.. Er det fordi der måske kunne komme en oven i Fellah?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det er simpelthen totalt sort det der. Jönsson er KLASSER bedre end Fellah, det står ganske enkelt ikke til diskussion. Hvis du er træt af at se på Jönsson, kan du allerede godt preparere dine øjne på noget der er klart værre. Og modsat Fellah, så har Jönsson mig bekendt ikke haft disciplinærsager og bidraget til en dårlig træningskultur?
                        Han er bedre, men han er også meget begrænset i mine øjne. Hvis der er plads omkring ham at løbe på kan han noget. Stort set alle mål og farlige situationer han har skabt i OB har jo været på omstillinger. Og dem får vi bare ikke nok af.

                        Vi har store problemer når modstanderne har læst os og står lavt når vi har bolden. Det er bl.a. fordi en spiller som Jönsson har svært ved at spille om i de små rum og ikke har meget acceleration. I den rolle passer Fellah bedre, som type. Men det er også primært fordi Jönssson i mine øjne er håbløst fejlplaceret på kanten. Forstår slet ikke han ikke har været prøvet mere i angrebet.

                        Men i sidste ende var min pointe nu ikke at tale Fellah op på nogen måde. Er bare næsten så træt af at se Jönsson drible klodset lige ind i en modstander, at jeg nærmest hellere så Kent Nielsen på kanten.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          amp har før kaldt noget. Jeg stoler på ham. Bare fordi handlen ikke gik igennem er det jo ikke ensbetydende med at man ikke taler sandt

                          @amp: Nu siger du at vinduet ikke er slut endnu.. Er det fordi der måske kunne komme en oven i Fellah?
                          Uha! Betyder det man må få lov at drømme nu? Så håber jeg på Marko Mitrovic. Han har engang været på kontrakt i Chelsea og scorede hattrick i en venskabskamp sidste vinter. Potentielt højt topniveau. Eller måske Jeppe Mehl. Han har engang lavet 6 mål i én sæson. Tænk hvis han kunne genfinde det niveau igen!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            amp har før kaldt noget. Jeg stoler på ham. Bare fordi handlen ikke gik igennem er det jo ikke ensbetydende med at man ikke taler sandt

                            @amp: Nu siger du at vinduet ikke er slut endnu.. Er det fordi der måske kunne komme en oven i Fellah?
                            Jeg har kaldt 3 spillere herinde hvertfald. Som alle tre er blevet realiteter i dagene derefter. Jeg kunne have kaldt mange flere, hvis jeg havde været endnu mere aktiv på forum end jeg har været de sidste 10 år. Min kilde er helt central på sin egne "anonyme" måde.

                            Om ChrisOB tror på mig betyder ikke det store. Jeg overlever nok

                            Mht. dit spm. fmprOB. Så tror jeg at der bliver minimum 1 afgang og 1 tilgang mere. Intet er dog sikkert i det her game.
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

                            Comment


                              Jeg er en af dem der til dels forsvarer JH og ikke synes han er den inkompetente person han bliver gjort til. Jeg er med på (som JH selv siger) at vi Skal i top 6 og det er ikke godt nok. Men når det er sagt så synes jeg også man skal kigge bredere end folk har en tendens til at gøre. Der er (set herfra) investeret massivt i ungdomsarbejdet, både med trænere og øens Hold samarbejde. Der er (set herfra) ryddet op i økonomien.

                              Jeg hører i stemmer fra ådalens udsendelse med JH sige at han fra bestyrelsens side skal have overskud på transfersiden hvert år, det gør umiddelbart at det selvfølgelig er begrænset hvad han har at fyre af. Ydermere (måske ønsketænkning) synes jeg han insinuerer at budgettet er sat til at der skal investeres massivt i faciliteter og det spiller ind på det budget han har til spillertruppen. Hvis det passer kan jeg kun være enig i det regnestykke og hvis det passer tror jeg for alvor at JH faktisk kan være manden der grundlægger et stærkere OB fremadrettet. Jeg er som det ser ud nu ikke utilfreds med transfervinduet (Fellah eller ej), især ikke med tanke på at der skal leveres et overskud og der forhåbentlig bliver kanaliseret penge over i nye faciliteter. Så for mig ligger meget af bedømmelsen af JH på hvordan faciliteterne kommer til at se ud.

                              Jeg kan godt forstå at folk ikke er tilfredse med resultaterne og personligt tror jeg også på at OB er og skal være bedre end det, men at gå amok over at dette transfervindue er en katastrofe og at JH har ødelagt klubben kan jeg altså ikke være med på. Fellah eller ej.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                                Jeg har kaldt 3 spillere herinde hvertfald. Som alle tre er blevet realiteter i dagene derefter. Jeg kunne have kaldt mange flere, hvis jeg havde været endnu mere aktiv på forum end jeg har været de sidste 10 år. Min kilde er helt central på sin egne "anonyme" måde.

                                Om ChrisOB tror på mig betyder ikke det store. Jeg overlever nok

                                Mht. dit spm. fmprOB. Så tror jeg at der bliver minimum 1 afgang og 1 tilgang mere. Intet er dog sikkert i det her game.
                                Bare alene det der bliver arbejdet på mere end Fellah beroliger mig lidt. For så kan han ses som en Joan vikar. Jeg går ud fra det navn du har ikke er Fellah?

                                Comment

                                Working...
                                X