Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ifølge bt lejer vi Fellah resten af sæsonen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af john doe Se indlæg
      ifølge bt lejer vi fellah resten af sæsonen.
      muahahahahahshahaaaass

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Bevares. Men pointen var mere at komme med et scenarie, hvor ledelsen (JH og Kent) viste sig at have set rigtigt. Ville man så stadig blive væk i vrede over selvsamme ledelse?
        Jeg ved godt, hvilket scenarie, der er mest sandsynligt - jævnfør tidligere virkeligheder.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Hvis man hente ham og det går ud over vores unge spiller, så er det noget af det mest pinlige som Jesper Hansen har lavede.

          Comment


            Sådan! Vi lejer et problembarn ude af kampform i 6 måneder, så vi kan sylte egne talenter. Det er sådanne geniale moves der skal sende OB tilbage til, hvor vi hører hjemme!

            Comment


              Tror sgu ikke på, at det er den spiller, der har været rygtet om.

              Det kunne godt lugte af, at både Joan og Jönsson er væk i dette vindue. Og så er dette et hurtigt "plaster på såret" i resten af sæsonen.

              Comment


                Og så er det kun på leje resten af sæsonen - ved ikke om jeg skal græde eller grine!
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                JM Barometer 1
                2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  6 mdr. leje lyder som om at det potentiel indkøb ikke skifter ind, FØR efter næste vindue?!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Tror sgu ikke på, at det er den spiller, der har været rygtet om.

                    Det kunne godt lugte af, at både Joan og Jönsson er væk i dette vindue. Og så er dette et hurtigt "plaster på såret" i resten af sæsonen.
                    Hvis det plaster tager spilletid fra Greve og Eske, så kan det sgu være ligemeget i min bog.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Det kan godt være at JH gør og har gjort nogle fine ting, men på transfermarkedet er han simpelthen imkompetent. At hente Fellah som en "forstærkning" er bare en falliterklæring og et vidnedsbyrd om, at man åbenlyst mangler evner ift. at identificere interessante spillere. Der er så mange røde flag der popper op omkring Fellah, at man kun kan have hovedrysten til overs.

                      Comment


                        Fellah kan vel dårlig nå at komme i kampform i den korte tid han er her - hvilket naturligvis ikke holder KN fra at bruge ham som fast starter på bekostning af vore talenter - jeeez!
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                        JM Barometer 1
                        2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Tror sgu ikke på, at det er den spiller, der har været rygtet om.

                          Det kunne godt lugte af, at både Joan og Jönsson er væk i dette vindue. Og så er dette et hurtigt "plaster på såret" i resten af sæsonen.
                          Det er det heller ikke. Men den spiller der var rygtet til er ikke længere aktuel. Jeg tvivler dog på at vores vindue er helt slut endnu ;)
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            @Chris og sheed: Det er min opfattelse, at Jesper Hansen blev hyret af bestyrelsen primært til at sørge for, at udgifterne holdes under stram kontrol og der præsteres i hvert fald ca. på niveau med investeringer. Det må bestyrelsen jo være tilfredse med indtil videre, siden han stadig har jobbet. Det shitshow han arvede var/er en økonomisk bunden opgave, hvor der er stort set 0 risikovillighed blandt investorerne. Det har en afgørende betydning - jeg tror en check kan gøre underværker for, om en ny spiller 'tror på projektet'.

                            Det virker på mig, som om folk flygter ind i en illusion, hvor alt bliver godt i OB - der bliver både penge, evner og bedre vejr - bare Jesper Hansen forsvinder. Det tror jeg er naivt. Vi kan sikkert få en bedre sportschef - men jeg tvivler på, at vedkommende ville få flere penge. Det sætter så også en begrænsning på, hvem der vil søge jobbet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                              Jeps, når vi skriver en 3-årig med M. Fellah
                              Told you so...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                @Chris og sheed: Det er min opfattelse, at Jesper Hansen blev hyret af bestyrelsen primært til at sørge for, at udgifterne holdes under stram kontrol og der præsteres i hvert fald ca. på niveau med investeringer. Det må bestyrelsen jo være tilfredse med indtil videre, siden han stadig har jobbet. Det shitshow han arvede var/er en økonomisk bunden opgave, hvor der er stort set 0 risikovillighed blandt investorerne. Det har en afgørende betydning - jeg tror en check kan gøre underværker for, om en ny spiller 'tror på projektet'.

                                Det virker på mig, som om folk flygter ind i en illusion, hvor alt bliver godt i OB - der bliver både penge, evner og bedre vejr - bare Jesper Hansen forsvinder. Det tror jeg er naivt. Vi kan sikkert få en bedre sportschef - men jeg tvivler på, at vedkommende ville få flere penge. Det sætter så også en begrænsning på, hvem der vil søge jobbet.
                                men der er jo sportschefer derude med mindre budgetter der henter bedre spillere og formår at skabe hold...
                                der er klubber derude med mindre økonomi der i JH’s tid ender højere i tabellen ...

                                At have flere penge er muligvis ikke alt men det er sjældent et handikap og bør ikke være en undskyldning ..

                                JH evner simpelthen ikke at bruge pengene bedst muligt og skabe bedst mulige hold.

                                Han har løst sin opgave med at få regnskabet i balance, fint, men så må der findes en der evner at skabe et top6 hold ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X