Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Ja for satan! Og Timmi Johansen! Det ville være klassesignings.
    Kom nu med Sætternissen - manden med lægge som telefonpæle - Bengt Sæternes. Han er kun 42 og kan sagtens klemme en kontrakt ind med OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Hvis, og det må være et stort hvis, han overhovedet er indenfor rækkevide, så håber jeg så sandelig, at JH har snøren ude. Det virker dog ikke specielt sandsynligt.
      Det er altså lidt for sent, at vi henter en spiller som Uffe Bech. Vi skulle have hentet ham, da han spillede i Lyngby. Sådan har det været med mange spillere. AC var vi, så vidt jeg ved, interesserede i, men han røg til FCN. Mikkel Ryggaard foreslog jeg, da han spillede i Næstved, da jeg havde set ham brænde 2. div af flere gange. Eddi Gomes kunne vi også have hentet. Det er vel kun Tingager, Kadrii og Søren Berg, som vi har hentet, der for alvor har gået fra lavt niveau til at blive profiler i Superligaen.

      Comment


        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ersnak/7008258
        Vi får lidt hug (for en gangs skyld), men undre mig over at eksperterne ikke er meget mere kritiske. Ikke meget ros over for vores nye indkøb.
        Citat - gråt og kedligt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
          Hvad med Uffe Bech? Har vi en chance? Og er det en chance, som vi tør tage?
          Han kan være et kæmpe scoop eller en skadet udgift 😬
          Hvis jeg var fan ville jeg sige nej tak og som OB ville jeg holde mig væk.
          Han er mere skadet end klar og han bliver helt sikkert ikke hurtigere for hver skade.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Det er altså lidt for sent, at vi henter en spiller som Uffe Bech. Vi skulle have hentet ham, da han spillede i Lyngby. Sådan har det været med mange spillere. AC var vi, så vidt jeg ved, interesserede i, men han røg til FCN. Mikkel Ryggaard foreslog jeg, da han spillede i Næstved, da jeg havde set ham brænde 2. div af flere gange. Eddi Gomes kunne vi også have hentet. Det er vel kun Tingager, Kadrii og Søren Berg, som vi har hentet, der for alvor har gået fra lavt niveau til at blive profiler i Superligaen.
            Jamen vi har været en katastrofe til at hente de her spillere. Det ligner dog at vi i højere grad har snøren ude efter de her folk. Nu prøver vi med Lund i seniortruppen, men også på ungdomsholdene henter vi nogen hist og her, om de så er noget vil tiden vise.

            Comment


              Ud over FCM og lidt i ACH er der ikke nogen der har rykket super meget frem i vinduet endnu ...

              https://mobil.bold.dk/transfers/superligaen//
              intet i AAB, AGF eller SIF ..
              småt i BIF, FCH, FCK, HIK, LBK, RFC og SJE .... OB..
              tilbage i FCN ...

              overrasket over FCK deres placering i mente ...

              Alle venter på supertransferen kl 23.45 ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Ud over FCM og lidt i ACH er der ikke nogen der har rykket super meget frem i vinduet endnu ...

                https://mobil.bold.dk/transfers/superligaen//
                intet i AAB, AGF eller SIF ..
                småt i BIF, FCH, FCK, HIK, LBK, RFC og SJE .... OB..
                tilbage i FCN ...

                overrasket over FCK deres placering i mente ...

                Alle venter på supertransferen kl 23.45 ...

                Hvilken supertransfer?

                Comment


                  Hvis Lyngby-spillerne ikke får løn per 1/2 har de, ifølge Tipsbladet, fri lejlighed til at skrive kontrakt med andre klubber, uden at det koster en krone i transfersum. Der må sidde nogle sportschefer med pennen klar, tænker jeg.

                  Rygaard og Michael Lumb kan da bruges hos os, vil jeg mene.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                    Hvilken supertransfer?
                    ingen specifik men mon ikke alle fans i alle klubber håber på en ... sidder og slidder F5 op .... i vores tilfælde har JH nok lukket vinduet fredag aften men udtaler alligevel d. 1/2 at vi var SÅ tæt på noget stort omkring ved 21.00 tiden men vi kunne ikke nå det alligevel ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Åh gud jøsses nej. Mohammed Fellah på vej ud i FCN. Du styrer dig fandme JH!

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-paa-fcn-exit

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Åh gud jøsses nej. Mohammed Fellah på vej ud i FCN. Du styrer dig fandme JH!

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-paa-fcn-exit

                        MvT
                        Skulle lige til at poste samme link. Bider negle til han har fundet en anden klub end OB.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                          Hvilken supertransfer?
                          Man skal være meget optimistisk, hvis man ikke mener vi er svækket. FCN og SIF er også svækket.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Skulle lige til at poste samme link. Bider negle til han har fundet en anden klub end OB.
                            Hvis det er som afløser for Welbeck er det vel fint? Han kan vel ikke være så dyr efter ikke at have vist noget så længe..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Hvis det er som afløser for Welbeck er det vel fint? Han kan vel ikke være så dyr efter ikke at have vist noget så længe..
                              Fellah og Welbeck tåler vidst ikke rigtigt sammenligning. To vidt forskellige typer der spiller vidt forskellige pladser.

                              Men nej, Fellah har da i den grad bevist i FCN, at han heller ikke kan fungere som bredde og rotationsspiller. Nu har der i de to sidste klubber han har været i, været historier fremme om en dårlig træningsmentalitet og der har været disciplinærsager. Så det vil være alt andet end fint i min verden.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Fellah og Welbeck tåler vidst ikke rigtigt sammenligning. To vidt forskellige typer der spiller vidt forskellige pladser.

                                Men nej, Fellah har da i den grad bevist i FCN, at han heller ikke kan fungere som bredde og rotationsspiller. Nu har der i de to sidste klubber han har været i, været historier fremme om en dårlig træningsmentalitet og der har været disciplinærsager. Så det vil være alt andet end fint i min verden.
                                See Fellah som den offensive centrale, evt kant, er det helt forkert?
                                Så længe han kan erhverves billigt er det for mig en okay lotto kupon..

                                Comment

                                Working...
                                X