Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja, det er mange bu' til hk, men det er vel vanskeligt at klandre JH for rettidig omhu hvis både Joan og Jönne ikke forlænges. Kløve er her ikke endnu så han bør vel tages ud af ligningen indtil han er her. Desler og CN er de mest naturlige af dem du nævner .. Greve og Eskesen er imø. mere centrale spillere, hvor Eskesen selvf. stadig er for ung til at varetage en så ansvarsfuld position, og Greve skal til at vise han er mere end et talent og have det meget omtalte slutprodukt på de fine takter han viser
    Syntes nu godt man kan klandre JH hvis han henter endnu en kant spiller. For det er simpelthen ikke der vores trup halter mest.
    Det er muligt at Eske og Greve vil kunne fungere centralt. Tror bare ikke det bliver i vores system. Det gør Kent jo åbenbart heller ikke. Så vi har en ordentlig spandfuld kantspillere og næsten intet brugbart centralt. Så lad os nu hente en der er født på den centrale midtbane istedet for en der til tider har fået nogle kampe derinde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Syntes nu godt man kan klandre JH hvis han henter endnu en kant spiller. For det er simpelthen ikke der vores trup halter mest.
      Det er muligt at Eske og Greve vil kunne fungere centralt. Tror bare ikke det bliver i vores system. Det gør Kent jo åbenbart heller ikke. Så vi har en ordentlig spandfuld kantspillere og næsten intet brugbart centralt. Så lad os nu hente en der er født på den centrale midtbane istedet for en der til tider har fået nogle kampe derinde
      Det er en balanceagt pt for OB, vores egen talentmasse er god centralt, måske med lidt mangler på den defensive del, men her er det vel Rømer der satses på kan udvikle sig til en absolut bærende spiller. CN har skuffet, pånær i starten og han bliver nu brugt som reserve på den centrale midtbane. JJT, Greve og Eske er vel naturligt centrale spillere med styrker i det offensive spil .. JJT og Greve mener jeg ikke har nævneværdig eksplosivitet i fht. kantspillet. Eske måske hurtig, men han er altså endnu ikke moden til en bærende plads på holdet endnu.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-lech-poznan/
        Er det min os der henter en erfaren gardering?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Ja, det er mange bu' til hk, men det er vel vanskeligt at klandre JH for rettidig omhu hvis både Joan og Jönne ikke forlænges. Kløve er her ikke endnu så han bør vel tages ud af ligningen indtil han er her. Desler og CN er de mest naturlige af dem du nævner .. Greve og Eskesen er imø. mere centrale spillere, hvor Eskesen selvf. stadig er for ung til at varetage en så ansvarsfuld position, og Greve skal til at vise han er mere end et talent og have det meget omtalte slutprodukt på de fine takter han viser
          Greve og Eskesen, kan også spille angriber nr. to, lige så vel som Joan og Jønne gør.

          Desler leger højre back fra tid til anden.

          CN kan gardere centralt for JJT. Han gør det ikke på samme måde eller ligeså godt, men han kan.

          Men enig i, at henter vi Amankvaa, og det håber jeg, så bør Jønne og Joan ikke være her den 1. juli...............og det lever jeg med.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-lech-poznan/
            Er det min os der henter en erfaren gardering?
            Nok ikke. Men ville bestemt ikke gøre mig noget. Selvom ham er lidt boldmongol

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er en balanceagt pt for OB, vores egen talentmasse er god centralt, måske med lidt mangler på den defensive del, men her er det vel Rømer der satses på kan udvikle sig til en absolut bærende spiller. CN har skuffet, pånær i starten og han bliver nu brugt som reserve på den centrale midtbane. JJT, Greve og Eske er vel naturligt centrale spillere med styrker i det offensive spil .. JJT og Greve mener jeg ikke har nævneværdig eksplosivitet i fht. kantspillet. Eske måske hurtig, men han er altså endnu ikke moden til en bærende plads på holdet endnu.
              Det er mega balance når pengene er små..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-lech-poznan/
                Er det min os der henter en erfaren gardering?
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nok ikke. Men ville bestemt ikke gøre mig noget. Selvom ham er lidt boldmongol
                Det er vel heller ikke fuldstændig urealistisk, at det kunne være os? Ja, han er ikke verdens bedst boldspiller, boldmongol beskriver det måske meget godt. Men han er faktisk en ganske udemærket stopper, og hans vindermentalitet og attitude - den kender vi. Der er han verdensklasse! Det kunne da være meget sjovt at se ham og KEP i midterforsvaret.... Men mon ikke Tverskov lige er et enkelt niveau over?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-lech-poznan/
                  Er det min os der henter en erfaren gardering?
                  Jeg ville blive voldsomt overrasket. Kent er ikke forelsket i Lasse´s boldomgang. Han ville komme til at varme bænk bagved KEP og Tverskov. Han skal også have en vis løn.

                  Nej, det er ikke os.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Jeg ville blive voldsomt overrasket. Kent er ikke forelsket i Lasse´s boldomgang. Han ville komme til at varme bænk bagved KEP og Tverskov. Han skal også have en vis løn.

                    Nej, det er ikke os.
                    Enig her .. Marco Lund vil givetvis også være foran i køen
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Jeg tror ganske enkelt ikke på, at vi er nærheden af at hente Lasse Nielsen - af grunde som andre har ridset fint op. Vi har forsvaret på plads frem til sommer, selvom jeg da stadig ikke har fuld tiltro til stabiliteten dernede. Hvis Lasse Nielsen skulle blive signet og holde Tverskov på bænken, så ville jeg endegyldigt miste al tro på den sportslige ledelse. Jeg tror meget på Tverskov. Det er fremtid i ham, og jeg synes han var god indtil han mistede pladsen i centerforsvaret til KEP.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Enig her .. Marco Lund vil givetvis også være foran i køen
                        Ja det er nok meget Sandsynligt.... Lund har samme vinderinstinkt..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Ja det er nok meget Sandsynligt.... Lund har samme vinderinstinkt..
                          Duelstyrken er vel også både Marco og Lasses styrker
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Klart nej tak hefra.
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-lech-poznan/
                            Er det min os der henter en erfaren gardering?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                              Lidt til rygtebørsen. Har fra pålidelig FCK-kilde, at OB skulle være i konkrete forhandlinger omkring Danny Amankwaa.

                              Han kunne også bekræfte at vi har haft følere ude efter både Kusk og Toutouh. Førstnævnte skulle være for dyr i både løn og transfer. Sidstnævnte vil åbenbart til USA.

                              Ikke så meget nyt. Bekræfter nærmere hvad folk herinde selv er kommet frem til :)
                              Ved ikke rigtig hvad han skal tilføre os. Reserve spiller i FCK. Er det det OB går efter

                              Comment


                                FCK er jo igang med at rydde ud i spillerne og Niclas Røjkjær er også sat til salg. Var et kæmpe talent for 1½ år siden og destruerede ungdomsrækkerne i SIF sammen med Dolberg inden han blev hentet til FCK i sommeren 16, kunne dette være noget?

                                Comment

                                Working...
                                X