Vi må lige have Andlox på banen, men jeg læser det mere som om, at de (KSC) mangler 10 millioner i transfers og derfor er villige til at sælge. Ikke at han koster 10 millioner. :)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægVi kigger på Marcel Mehlem: https://www.pz-news.de/sport_artikel...d,1207009.html
"Der Verein, der auch als eine Art Farmteam des englischen Clubs FC Everton agiert," er dog nyt for mig. Så måske ikke verdens mest pålidelige kilde... :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægVi må lige have Andlox på banen, men jeg læser det mere som om, at de (KSC) mangler 10 millioner i transfers og derfor er villige til at sælge. Ikke at han koster 10 millioner. :)
De spekulerer også at ham kunne bruge os som mellemskridt til PL fordi vi ville være fordi vi ville udvikle spillere for Everton - og det er ja nu bare nonsens. Derudover vil Mehlem åbenbart gerne blive i KSC at udvikle sig videre.
En lidt mærkeligt artikel i mine øjne."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Pforzheimer Zeitung taler også om en interesse af Wolfsburg i Mehlem (men at hente ham ikke nu men i sommeren). Så kan ikke forestille mig at vi lander ham."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet er absolut rigtigt. KSC har brug for 1,5 millioner transferindtagter for at få licencen, men det går ikke kun om Mehlem. De spekulerer bare at de er derfor interesseret at sælge.
De spekulerer også at ham kunne bruge os som mellemskridt til PL fordi vi ville være fordi vi ville udvikle spillere for Everton - og det er ja nu bare nonsens. Derudover vil Mehlem åbenbart gerne blive i KSC at udvikle sig videre.
En lidt mærkeligt artikel i mine øjne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa det er rigtigt men ... Det lugter lidt for meget af bacon
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMit skoletysk kom til det samme.. Men et rygte er et rygte. Og vi guffer det i os med glæde"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæghaha - troede vi var helt færdige med baconhistorier :DOnTopic: Mehlem virker som en fin lottokupon istedet for Thrane og Nana. Vil dog ikke have nogle forventninger overhovedet jf vores hitrate med øvrige breddespillere"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment