Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det må de helt klart. Men 4-5 mill for ham her er alt for stor en risiko..
Robert Skov der imod...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo bestemt. Men derfor kan man godt kigge sig lidt omkring. Mon ikke at han får 1/2-1 1/2 år på U19 hvis han er god nok til kontrakt
Nu tester vi så en ukendt afrikaner på 18 år, som kun har spillet i hjemlandet. Jeg tænker med den alder var der nok en større klub end OB, der havde spottet noget talent.
Med det arbejde der skal investeres i integration, skal han være meget bedre end dem vi har før det giver mening.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægFor ikke så længe siden meldte Jesper Hansen ud at. Man i OB helst ikke ville binde an med ikke europæiske spillere, der kigges først i Danmark, så norden og så eventuelt ville man se sig om i verden.
Nu tester vi så en ukendt afrikaner på 18 år, som kun har spillet i hjemlandet. Jeg tænker med den alder var der nok en større klub end OB, der havde spottet noget talent.
Med det arbejde der skal investeres i integration, skal han være meget bedre end dem vi har før det giver mening.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægTotalt urealistisk, er kontrakten lang er han alt for dyr, er den kort har han mange bedre muligheder ... 3 klubber i Danmark maksimalt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæghttps://www.bt.dk/fodbold/dansk-topk...-meget-skuffet. Der er måske muligheder her
Comment
-
Jeg synes der skal findes en norsktalende fra Tippeligaen. Tag Gryte med på råd. Mon ikke han vil trives bedre med endnu en norsker på holdet - og så måske tage et halvår mere hos os end ellers. Vi har generelt gode erfaringer med nordmænd og så får de jo skatterabat her (forskerskat - hul i hovedet i øvrigt).
Jeg følger Rosenborgs kampe på tv og der er nok emner til forstærkning i Tippeligaen. Mike Jensen er forresten en fremragende fodboldspiller. Jeg tror han kan blive vigtig til VM.Last edited by Tåhyler; 18-11-2017, 10:53.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægDét kan jeg ikke påstå, men mine forældre, en gammel OB'er, og mindst én forumbruger er enten nabo eller genbo til ham Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment