Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr.
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægPå det ærlige plan: Fuck Edmundsson. Jeg har aldrig brudt mig om manden. Ja, han var sporadisk god i kampene i sidste forår, men ikke tilnærmelsesvis på et niveau, som berettiger til, at han på nogen måde kan forvente kontraktvilkår, som skulle gøre ham til mere end en trupspiller. Han har alle dage været en diver og en tudeprinsesse, og dermed ikke forenelig med de dyder, som jeg forventer mig af en spiller i OB!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægMjae, champagne ved jeg ikke, men jeg vil vel lige umiddelbart kalde ham OB's største/bedste tilgang i dette vindue.
Jeg er nok lidt mere lunken, for det var sgu på alle måder vildere/sjovere at breake DD's kontraktunderskrivelse!
Korrekt, jeg er ikke ny på forum (Læste der var en som ikke kendte mig ), jeg er faktisk MOD herinde.
Er dog blevet ramt af håndværkertilbud og sidenhen afkom “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvor sikkert er det han kommer tror du?“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa 3 mill i nuværende marked virker ikke af meget.. Men når man læser artiklen er det første gang i 10 år man sælger en fra U17 eller yngere..
Og det signal vil man nok rigtig gerne kunne sende ud til unge der overvejer om OB er deres næste klub..
Men fuck hvor mange penge vi for ham. Det ryger alligevel i Thorborgs lomme det meste..
På intet tidspunkt har vi brugt ekstra penge efter store salg under JH så som fans kan vi i realiteten være ligeglad
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg10 sæsoner er temmelig voldsomt. Men jeg synes det er en spændende spiller. Én spiller fra en hylde vi ikke har hentet fra i "mange" vinduer.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægDet kan jeg simpelthen ikke svarer på. Det tror jeg heller ikke min kilde kan. Jeg ved bare at der har været gensidig interesse. Men derfra og til en underskrivelse er der jo et stykke vej.
Der er 5 dage endnu og vi må håbe det bedste.. Frygter bare det bliver en af dem “Vi var tæt på men lykkedes ikke rigtig med det”..
Dem har vi haft nogle stykker af her sidst i vinduet..
Afslører du navnet hvis det ikke skulle lykkedes?
Når 2 mand ved det kan man jo nok konstatere at det er en der pt spiller i den danske ligaLast edited by fmprOB; 27-01-2018, 09:20.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDu sælger den godt, det er u-udholdeligt spændende En spiller fra et lag hvor vikke har været i umindelige tider og sammenholdt med div. meldinger om at kommende spillere skal passe ind og samtidig ikke bare "løfte med sit navn" .. heeey RvdV“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægDet kan jeg simpelthen ikke svarer på. Det tror jeg heller ikke min kilde kan. Jeg ved bare at der har været gensidig interesse. Men derfra og til en underskrivelse er der jo et stykke vej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det er der. Desværre.
Der er 5 dage endnu og vi må håbe det bedste.. Frygter bare det bliver en af dem “Vi var tæt på men lykkedes ikke rigtig med det”..
Dem har vi haft nogle stykker af her sidst i vinduet..
Afslører du navnet hvis det ikke skulle lykkedes?
Når 2 mand ved det kan man jo nok konstatere at det er en der pt spiller i den danske liga
I skal ikke regne med at jeg afslører nogle navne. Som sagt før, jeg har i den grad fået mundkurv på omkring specifikke detaljer. Men jeg har fået tilladelse til at indikere at der sker noget. Også gerne lidt omkring hvilket "niveau" handlen er på. Så kan man tænke sig til hvems interesse det er i ;)“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæger det et navn der har været nævnt i sammenhæng med OB her på forum i løbet af det sidste års tid?“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
Comment