Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er jo også et travlt vindue i Jesper Hansens øjne
    :-D

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Yao, ham havde jeg lykkelig fortrængt, men ham vil jeg ikke helt afskrive, nu vi prøver at spille mere direkte. Det er i hvert fald bedre for Yao end boldmassage-stilen.

Men ellers ja, roligt vindue med en del kontraktudløb, der ikke erstattes. Joao skal erstattes, det er overskueligt.

Med det mere direkte spil og afgangen af Tingager, så kun jeg godt ønske mig en Brock-Madsen type. Vi mangler en til lidt dødbolde i begge ender af banen og kunne vores Back´s så en gang imellem få lov at variere med et højt indlæg. Det vil nok kræve, at vi kunne finde arbejde til Helenius et andet sted..........
    Ved du hvordan Yao udvikler sig? Får ham spilletid og scorer ham?

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Yao, ham havde jeg lykkelig fortrængt, men ham vil jeg ikke helt afskrive, nu vi prøver at spille mere direkte. Det er i hvert fald bedre for Yao end boldmassage-stilen.

Men ellers ja, roligt vindue med en del kontraktudløb, der ikke erstattes. Joao skal erstattes, det er overskueligt.

Med det mere direkte spil og afgangen af Tingager, så kun jeg godt ønske mig en Brock-Madsen type. Vi mangler en til lidt dødbolde i begge ender af banen og kunne vores Back´s så en gang imellem få lov at variere med et højt indlæg. Det vil nok kræve, at vi kunne finde arbejde til Helenius et andet sted..........

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det forstår jeg ikke ... du mener at der reelt skal skiftes to ... Joao og Gryte .... travlt...... ;-)
    Det er jo også et travlt vindue i Jesper Hansens øjne

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Han får travlt igen til sommer den kære JH

Joan er nok erstattet af Kløve allerede
    Welbeck erstattes af Frøkjær
    Joao skal erstattes. Tror ikke Bonde får kontrakt. Der bliver nok hentet noget transferfrit
    Buus kunne godt få 1 år mere. Ellers har vi RJL og Desler. Det er nok umiddelbart. Måske Molberg får hans kontrakt
    Jønsson burde nok erstattes med 1 angriber mm Yao vender tilbage og klar til kamp. Men de er jo dyre. Sååå
    Thrane er stadig 50/50 om han bliver. Afhænger nok mest af Thrane selv

Grytebust bliver solgt og skal erstattes også. Hvem ved om der ikke sælges en enkelt mere. De filter aktier betaler jo ikke sig selv..
    Der skal nok satses på kontinuitet igen efter et travlt vinter vindue

Det forstår jeg ikke ... du mener at der reelt skal skiftes to ... Joao og Gryte .... travlt...... ;-)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi kigger stadig for muligheder at sælge flere spiller:
    "Til sommer har OB-spillerne Joan Simun Edmundsson, Rasmus Jönsson, Mathias Thrane, Nana Welbeck, Jacob Buus og João Pereira – kontraktudløb, men trods dette sker der ikke noget i øjeblikket.
    - Vi havde en snak med alle sammen inden juleferien, hvor vi aftalte at se tiden an. Vi sonderer terrænet, og de nævnte spillere er vel også på udkig efter alternativer til OB, slår OBs sportsdirektør Jesper Hansen fast i dagens udgave af B.T. og fortsætter:
    - Vi arbejder videre med de lande, der stadig har åbne transfervinduer. Men umiddelbart er der ikke noget under opsejling."
    http://indkast.dk/index.php?nyhed=165464
    Han får travlt igen til sommer den kære JH

Joan er nok erstattet af Kløve allerede
    Welbeck erstattes af Frøkjær
    Joao skal erstattes. Tror ikke Bonde får kontrakt. Der bliver nok hentet noget transferfrit
    Buus kunne godt få 1 år mere. Ellers har vi RJL og Desler. Det er nok umiddelbart. Måske Molberg får hans kontrakt
    Jønsson burde nok erstattes med 1 angriber mm Yao vender tilbage og klar til kamp. Men de er jo dyre. Sååå
    Thrane er stadig 50/50 om han bliver. Afhænger nok mest af Thrane selv

Grytebust bliver solgt og skal erstattes også. Hvem ved om der ikke sælges en enkelt mere. De filter aktier betaler jo ikke sig selv..
    Der skal nok satses på kontinuitet igen efter et travlt vinter vindue

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Vi kigger stadig for muligheder at sælge flere spiller:
    "Til sommer har OB-spillerne Joan Simun Edmundsson, Rasmus Jönsson, Mathias Thrane, Nana Welbeck, Jacob Buus og João Pereira – kontraktudløb, men trods dette sker der ikke noget i øjeblikket.
    - Vi havde en snak med alle sammen inden juleferien, hvor vi aftalte at se tiden an. Vi sonderer terrænet, og de nævnte spillere er vel også på udkig efter alternativer til OB, slår OBs sportsdirektør Jesper Hansen fast i dagens udgave af B.T. og fortsætter:
    - Vi arbejder videre med de lande, der stadig har åbne transfervinduer. Men umiddelbart er der ikke noget under opsejling."
    http://indkast.dk/index.php?nyhed=165464

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Han skal vel sådan set bare være der efter sommerferien, no?
    Jo, det er da egentlig rigeligt 😅

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Rykker de op og er utaka stadig i klubben efter jul, så bliver det fantastisk det fantastisk at se ham i odense, eller på away i vejle. Det kunne blive et fantastisk gensyn!! 
    Han skal vel sådan set bare være der efter sommerferien, no?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Ja det var han, Men derfra og så til at have lavet de fine handler med de kinesiske spillere, og nu hive Utaka. Det syntes jeg er imponerende, selvom han har en kinesisk partner, og de har vist aktiemajoriteten.
    Ja det er bestemt imponerende. Der er snak om en 3. Partner som også skulle være kinesisk, der skulle være med til at styrke dette endnu mere..
    De 4 mill euro der kom på kontoen sidste måned skulle stadig stå der så man kan udvikle klubben endnu mere.. Dog i et fornuftigt tempo

Flot af 2 udenlandske ejere ikke bare at trække dem ud til sig selv, modsat andre ejere i dansk fodbold.........

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Han er jo selv agent.. Så deeeet
    De er vidst også nok mere end 1 ejer
    Ja det var han, Men derfra og så til at have lavet de fine handler med de kinesiske spillere, og nu hive Utaka. Det syntes jeg er imponerende, selvom han har en kinesisk partner, og de har vist aktiemajoriteten.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Rykker de op og er utaka stadig i klubben efter jul, så bliver det fantastisk det fantastisk at se ham i odense, eller på away i vejle. Det kunne blive et fantastisk gensyn!! 😍

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Han blir da vild i 1. div. Glæder jeg mig til at følge. Vejle SKAL op igen. Den nye ejer har fået godt gang i den asiatiske forbindelse.
    Han er jo selv agent.. Så deeeet
    De er vidst også nok mere end 1 ejer

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Han blir da vild i 1. div. Glæder jeg mig til at følge. Vejle SKAL op igen. Den nye ejer har fået godt gang i den asiatiske forbindelse.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    I følge en kontakt jeg har skulle han have banket den ene kasse ind efter den anden til træning. Det har fået dem til at løfte lidt på lønloftet for at sikre ham til at hjælpe med oprykning og evt forlængelse

Leave a comment:

Working...
X