Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Med hensyn til OSE er vi nok også enige hen af vejen, med at det er noget plastik der påvirker fodbolden alt for meget.
Jeg tror dog at der hvor vores enighed ophører er hvor slemt det står til i klubben. OB er stadig OB. Ådalen er stadig Ådalen. Og hvis man føler at JH er grund nok til at træde væk fra OB så deler vi ikke samme billede af hvad OB er. Jeg synes Jack prøver ihærdigt med diverse tiltag, både uden, men også i samarbejde med fansene. Jeg synes KEP er er en af de fedeste personer i ligaen. Jeg synes at det man gerne vil bibeholde Ådalen hvis det kan lade sig gøre er OB. Og jeg vil en million gange hellere have tavse JH end åbenmundede Poul Hansen eller Gravgaard.
Så langt hen af vejen er vi enige i mange af kritikpunkterne, men hvor slemt det står til, Og hvor meget der kan personificeres ved JH der er jeg så nok uenig med flertallet herinde tyder det på. Men jeg vil reelt gerne vide hvilke klubber vi Skal stile efter, for fan panelet har vel netop gjort det muligt for os at komme med input, så det er vel netop også tiden til at vi stepper op og prøver at få ændret de ting man er så utilfreds med.
Leave a comment: