Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Er der slet ikke nogen der har hørt rygter vedr. vores kommende assistenttræner?.
    Jeg har et lille håb om at vi kan lokke en fyr som Allan Kuhn til OB. Han har jo arbejdet sammen med Kent i AaB og man kunne måske forestille sig at han kunne få den gulerod at han måske kan overtage cheftræner posten den dag Kent Nielsens kontrakt løber ud. En glidende overgang.
    Jeg tror det er vigtigt at høre hvad JH siger, når han udtrykker et ønske om at binde u-afd. og sl-trup mere sammen. Der er imø. lagt op til en OB-relateret person, og det indskrænker feltet betragteligt. Forfremmelse af Kim Engstrøm, eller måske et comeback til et koryfæ fra tidligere. Jeg drømmer om at Ulrik Laursen evt. kan kombinere et fys.job i OB med en assistenttræner tjans. Hemmingsen bro's er måske også en mulighed.
    Last edited by manner; 03-03-2018, 11:38.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Er der slet ikke nogen der har hørt rygter vedr. vores kommende assistenttræner?.
    Jeg har et lille håb om at vi kan lokke en fyr som Allan Kuhn til OB. Han har jo arbejdet sammen med Kent i AaB og man kunne måske forestille sig at han kunne få den gulerod at han måske kan overtage cheftræner posten den dag Kent Nielsens kontrakt løber ud. En glidende overgang.
    Det synes jeg faktisk kunne være ret spændende

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg synes han har set ganske fin ud her i den time han har fået. Han kom jo trods meget sent ind i opstarten, hvorfor han nok også allerede blev taget ud her inden for en time. Og så bliver jeg bare glad af at se ham spille igen.

Desværre var TV-Poul også ret positiv omkring hans præstation og har allerede kaldt ham en klar gevinst. Det er selvfølgelig en streg i regningen.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Jeg synes han har set ganske fin ud her i den time han har fået. Han kom jo trods meget sent ind i opstarten, hvorfor han nok også allerede blev taget ud her inden for en time. Og så bliver jeg bare glad af at se ham spille igen.

Desværre var TV-Poul også ret positiv omkring hans præstation og har allerede kaldt ham en klar gevinst. Det er selvfølgelig en streg i regningen.

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Vores gamle bomber Utaka, debutere lige pt. for Vejle. Svært at få et ordentlig indtryk, under de forhold. Men fedt at se ham igen:-)
    Med tanke på hvor lidt optakt han har haft, så ser han virkelig god ud. Han skal nok blive en kæmpe gevindt for Vejle, og han skal nok gøre sin del til at de rykker op, hvis de kan holde ham motiveret. Men mon ikke?

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Vores gamle bomber Utaka, debutere lige pt. for Vejle. Svært at få et ordentlig indtryk, under de forhold. Men fedt at se ham igen:-)

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Den største svinestreg pt. må være at I optager rygtetråden til at diskutere om KEP er bisset. Man sidder med forhåbninger om lidt andet, når der sker noget i den tråd 😅

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Det er alligevel en vild påstand. Vi snakker altså en mand der ud af det blå har sparket en mand ned til et indendørsstævne og fået det eneste røde kort jeg nogensinde har set i en turnering af den slags.
    Hvad har han lavet i OB trøjen der er bisset? Jeg kan ikke huske noget. Men han har snakket sig til dumme gule og røde kort.

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Jeg synes heller ikke, at KEP er svinsk, men det er mig en gåde, hvis man ikke kan se, at han er en spiller der spiller til grænsen og nogle gange over den.

Hvilke spillere i Superligaen er større "bisser" end KEP i så fald?
    Så er vi nok slet ikke så langt fra hinanden.

Uden lige at gå en masse igennem synes jeg da både Sparv og Spelmann er værre. Den Agesen lavede på Marcondes inden han skiftede synes jeg også var langt værre end noget jeg har set KEP lave i OB trøjen.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Åbenbart. Synes absolut størstedelen af de klip du har fundet er tilfældigheder eller et udtryk for han er langsom.

Derudover skrev jeg at jeg ikke synes han har lavet mange svinestreger for os, synes klart dem der er svinestreger er i en AaB trøje.

Og til sidst har jeg vidst aldrig kaldt KEP fair, han laver professionelle frispark og prøver da så absolut at opnå fordele for dit hold, men ser ham absolut ikke som en der slagter folk.
    Jeg synes heller ikke, at KEP er svinsk, men det er mig en gåde, hvis man ikke kan se, at han er en spiller der spiller til grænsen og nogle gange over den.

Hvilke spillere i Superligaen er større "bisser" end KEP i så fald?

Leave a comment:

• FFM
    replied
    https://streamable.com/lzn09

Er det her et udtryk for en "fair" spiller i din verden? I så fald ser vi bare fodbold meget forskelligt, må jeg erkende.
    Åbenbart. Synes absolut størstedelen af de klip du har fundet er tilfældigheder eller et udtryk for han er langsom.

Derudover skrev jeg at jeg ikke synes han har lavet mange svinestreger for os, synes klart dem der er svinestreger er i en AaB trøje.

Og til sidst har jeg vidst aldrig kaldt KEP fair, han laver professionelle frispark og prøver da så absolut at opnå fordele for dit hold, men ser ham absolut ikke som en der slagter folk.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Men du kan jo udvikle dig markant på 5 år. Synes så absolut heller ikke KEP har lavet nogle markante svinestreger for os som jeg lige har bidt mærke i. Og derudover tyder kåringen fra Augo vel netop på at det måske mere er de gule kort og ikke svinestreger som sådan.
    https://streamable.com/lzn09

Er det her et udtryk for en "fair" spiller i din verden? I så fald ser vi bare fodbold meget forskelligt, må jeg erkende.

Leave a comment:

• FFM
    replied
    I 2013 blev KEP kåret til Suppens største bisse, da spillere fra 4 ud af de 12 klubber, deriblandt hans egen holdkammerat, pegede på ham som den største. Har de spillere bare helt galt fat i den, eller hvordan er det?

http://sport.tv2.dk/2013-07-31-profi...3%B8rste-bisse
    Men du kan jo udvikle dig markant på 5 år. Synes så absolut heller ikke KEP har lavet nogle markante svinestreger for os som jeg lige har bidt mærke i. Og derudover tyder kåringen fra Augo vel netop på at det måske mere er de gule kort og ikke svinestreger som sådan.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    I 2013 blev KEP kåret til Suppens største bisse, da spillere fra 4 ud af de 12 klubber, deriblandt hans egen holdkammerat, pegede på ham som den største. Har de spillere bare helt galt fat i den, eller hvordan er det?

http://sport.tv2.dk/2013-07-31-profi...3%B8rste-bisse

Leave a comment:

Working...
X