Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg syntes han ser enormt langsom ud. Nu må vi se hvad Lund kan, når KEP igen igen igen sidder ude fordi han er blevet langsom, og stadig spiller bisset.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg syntes han ser enormt langsom ud. Nu må vi se hvad Lund kan, når KEP igen igen igen sidder ude fordi han er blevet langsom, og stadig spiller bisset.
Du har ret i at KEP ikke er den hurtigste, men han er til gengæld ret placeringsstærk og intelligent i sit forsvarsspil. Derfor passede han også godt sammen med Tingager, der var stærk i duellerne, men måske knap så forudseende. Dét kan blive et problem i den nye konstellation, da Tverskov ikke er så stærk en duelspiller - men det handler ikke om hvem der redder røven på hvem, men om at finde et godt match.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægDet kan godt være at vores CF ikke er top6, men det er noget sludder at KEP blev holdt oppe af Gryte og Tingager.
KEP reddede Tingagers røv flere gange end Tingager reddede KEPs.
Og jeg har også hørt at KEP er en god toastMaster, men jeg ser ham stadig som en god CF.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægVores CF er heller ikke til top 6. KEP er bedre som toastmaster og komiker end som forsvarsspiller. Han er over the Hill og blev hold oppe af Gyte, og Tingager. Kan ikke se vores nuværende CF par være et top 6 par.
Vores største problem er vores sportsdirektør ikke er top 6 materiale
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægDet kan godt være at vores CF ikke er top6, men det er noget sludder at KEP blev holdt oppe af Gryte og Tingager.
Og jeg har også hørt at KEP er en god toastMaster, men jeg ser ham stadig som en god CF.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægVores CF er heller ikke til top 6. KEP er bedre som toastmaster og komiker end som forsvarsspiller. Han er over the Hill og blev hold oppe af Gyte, og Tingager. Kan ikke se vores nuværende CF par være et top 6 par.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet har vi bestemt. Men central midt er stadig ikke Top 6 værdigt IMO
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg ønsker mig stadig bare den der fantastiske midtbanespiller med en flødefod der bare er så vigtig for vores spil.. JJ viser det i små glimt men ikke nok.
Hvis man fandt denne spiller ville vi kunne ramme top 6 næste år
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægYao, ham havde jeg lykkelig fortrængt, men ham vil jeg ikke helt afskrive, nu vi prøver at spille mere direkte. Det er i hvert fald bedre for Yao end boldmassage-stilen.
Men ellers ja, roligt vindue med en del kontraktudløb, der ikke erstattes. Joao skal erstattes, det er overskueligt.
Med det mere direkte spil og afgangen af Tingager, så kun jeg godt ønske mig en Brock-Madsen type. Vi mangler en til lidt dødbolde i begge ender af banen og kunne vores Back´s så en gang imellem få lov at variere med et højt indlæg. Det vil nok kræve, at vi kunne finde arbejde til Helenius et andet sted..........
Hvis man fandt denne spiller ville vi kunne ramme top 6 næste år
Leave a comment:
Leave a comment: