Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Ja, hvis OB vil betale 10 millioner+ for Skov og Skov vil til OB ... det sker ikke, HVIS det gør så giver jeg et produkt fra den ting jeg forhåbentlig snart starter op :D.
    Det gør det ikke men som sportschefer siger “enderne kan ikke nå sammen” og som pøblen siger “noget for noget” eller “den kloge narre den mindre kloge” osv osv
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Tverskov fokuseret på OB men vil have fast plads

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aa-ob-fremtid/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
        Yussuf Toutouh på ønskelisten (+ Kusk og Søren Rieks). Et er jo at ønske sig noget....
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-oenskelisten
        Fyens.dk har vel deres rygter herinde fra?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Fyens.dk har vel deres rygter herinde fra?
          Det er før set ja. Men det er jo også muligt at de hører lidt fra kollegaer rundt omkring..
          Men i Ådalen har de generelt ikke nogen ører på vandrørene

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Yussuf Toutouh på ønskelisten (+ Kusk og Søren Rieks). Et er jo at ønske sig noget....
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-oenskelisten
            Præcis...og vi skal da også holde os klar og vise interesse overfor spiller og agent, men men.......

            Comment


              Jeg sidder bare med følelsen af endnu et vindue fuld af spin og en JH der først sørger for at medierne melder nogle interessante navne ud, så han kan lukke vinduet og sige: vi prøvede til det sidste men det glippede desværre.... I know, i know - positiv positiv positiv....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                Jeg sidder bare med følelsen af endnu et vindue fuld af spin og en JH der først sørger for at medierne melder nogle interessante navne ud, så han kan lukke vinduet og sige: vi prøvede til det sidste men det glippede desværre.... I know, i know - positiv positiv positiv....
                'Spin'??! 'JH sørger for at medierne melder nogle interessante navne ud'??
                Kan du forklare, hvad JH/OB skulle lække rygter om f.eks. Søren Rieks for? Manden er uden kontrakt og kan kontaktes direkte af Gud og hver mand og hver mands moster hund. Man kan bare tage telefonen og ringe til hans agent og give et tilbud. Så tager han nok det bedste tilbud, han får. Og der er næppe nogen klubber som Rieks vil spille for, som bliver skide bange og gemmer sig under sengen, fordi de hører at OB er interesseret. Vi er ikke Barcelona, og Rieks er ikke Coutinho.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                  Jeg sidder bare med følelsen af endnu et vindue fuld af spin og en JH der først sørger for at medierne melder nogle interessante navne ud, så han kan lukke vinduet og sige: vi prøvede til det sidste men det glippede desværre.... I know, i know - positiv positiv positiv....
                  Man kan vel næppe lukke vinduet med nuværende trup og kalde det status Q eller forstærket. Uanset spin..
                  Vi har mistet 2 profiler + 1 reserve og har hentet 1 reserve spiller i FCM.. Ikke engang den mest blåøjede fan kan få den i positiv retning.

                  Vi er kun 19 marksspiller og 3 målmænd. Det er så vidt jeg husker 3 spillere mindre end sidste år ved samme tid .

                  Jeg er 100% sikker på at vi henter minimum 1 til. Måske 2 hvis chancen byder sig.. Jeg frygter bare for kvaliteten

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Gider ikke de oppustelige dukker
                    Det er nu ikke lige det, men tror faktisk at det er på vej til at blive en stor forretning ... her i disse cybertider.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det er nu ikke lige det, men tror faktisk at det er på vej til at blive en stor forretning ... her i disse cybertider.
                      Jammen held og lykke med det

                      Comment


                        Tverskov VAR fast mand sammen med Thingager, og spillede sig vel aldrig af. Men KEP havde Kents tillid, fik chancerne og har jo i den grad grebet dem. Men.. Tverskov havde ikke Kents tillid, og spørgsmålet/i forhold til SIF interessen er vel, hvor stor tillid der idag er mellem de - for begges vedkommende.

                        Comment


                          Måske Thorborg nu tænker som en rigtig usympatisk kapitalfondhaj og kun har fokus på kortsigtet profit.
                          Det ville forklare en del.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jammen held og lykke med det
                            Altså lige der referede jeg til sexdukker/sexrobotter og det kommer jeg ikke til at "gå ind i"... :D.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                              Yussuf Toutouh på ønskelisten (+ Kusk og Søren Rieks). Et er jo at ønske sig noget....
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-oenskelisten
                              Det er i min bog alle 3 virkelig interessante navne for OB og jeg krydser fingre for vi kan hente minimum én af dem.
                              Min prioriterede liste af de tre er umiddelbart:
                              1. Kusk
                              2. Toutouh
                              3. Rieks

                              Men de har alle tre mange kvaliteter vi kan bruge og grunden til Rieks er nummer 3 er at jeg kender hans nuværende niveau mindst.
                              Både Kusk og Toutouh er jeg 100% sikker på vil styrke os markant fra dag et.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Det er i min bog alle 3 virkelig interessante navne for OB og jeg krydser fingre for vi kan hente minimum én af dem.
                                Min prioriterede liste af de tre er umiddelbart:
                                1. Kusk
                                2. Toutouh
                                3. Rieks

                                Men de har alle tre mange kvaliteter vi kan bruge og grunden til Rieks er nummer 3 er at jeg kender hans nuværende niveau mindst.
                                Både Kusk og Toutouh er jeg 100% sikker på vil styrke os markant fra dag et.
                                Det er i hvert fald 3 navne der viser at KN/JH er klar over hvor skoen trykker .. jeg kender selvf. heller ikke Rieks nuværende form, han er vel efterhånden blevet 30 år .. uden at det skal diskvalificere ham. Jeg vil nu mene at han kan sagtens kan gøre det markant bedre end den spiller der oftest indtager kantpladsen i venstre side. Toututh opfatter jeg som mere central spiller end både Rieks og Kusk, men han kan sikkert også bruges på hk..
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X