Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nå men jeg vil ikke blive chokeret hvis Rømer er på anlægget torsdag formiddag.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Dybt nede i mig, tror jeg virkelig at han kun tog til OB som nødløsning da han ikke fik den ønskede spilletid i Danmark. Havde AGF, AAB eller anden lignede klub punget ud med samme beløb så var han taget dertil. OB skulle bruges til at kickstarte karrieren igen i trygge omgivelser og da der endelig kom lidt gang i den smuttede han, jeg bebrejder ham ikke.
      Der er ingen i OB der skriver historie i øjeblikket, ej heller Izunna.........

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Nej, det gør vi nok ikke. Havde da også tænkt, at man kunne få lidt mere, men omvendt så ville jeg have foræret ham væk i sommers, og synes også, at det er naturligt, at hans markedsværdi er faldet, siden vi hentede ham. Det blev aldrig rigtigt godt.
        Nej, det blev aldrig rigtig helt godt med Izu af mange årsager, dels stod El Mak i vejen for ham i starten af opholdet, og senere stod han mest i vejen for sig selv med de mange kort og følgerne deraf. Markedskræfter regerer vel også på OBs niveau ..
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Synes du det lyder som om vi har fået noget for ham, da? :-)

          Hans kontrakt er ophævet, og det står ham frit for at finde en anden klub. Det er vist det tætteste man kan komme på at han foræres væk.
          Imø stadig langt væk fra at han er foræret væk .. det er da et aldeles rimeligt krav at OB siger de skal kompenseres for at ophæve aftalen.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Nå men jeg vil ikke blive chokeret hvis Rømer er på anlægget torsdag formiddag.
            Ok, det vil da alligevel være vildt nok. Hvornår udløber hans kontrakt med FCM?. André Rømer kan dog ikke være den dyreste spiller at hente ind så hvis det kan åbne for at vi også har råd til en Kasper Kusk eller lign. så vil det være rigtig godt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Nå men jeg vil ikke blive chokeret hvis Rømer er på anlægget torsdag formiddag.
              Jeg ville blive mega chokeret. Jesper har garanteret ikke noget på plads endnu men holder selvfølgelig øjne og øre åben hvis noget skulle dukke op ;)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Ok, det vil da alligevel være vildt nok. Hvornår udløber hans kontrakt med FCM?. André Rømer kan dog ikke være den dyreste spiller at hente ind så hvis det kan åbne for at vi også har råd til en Kasper Kusk eller lign. så vil det være rigtig godt.
                Den udløber sommer 21 og koster vel som marginalspiller mere i FCM end en okay profil gør i OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Nej, det blev aldrig rigtig helt godt med Izu af mange årsager, dels stod El Mak i vejen for ham i starten af opholdet, og senere stod han mest i vejen for sig selv med de mange kort og følgerne deraf. Markedskræfter regerer vel også på OBs niveau ..
                  Præcis.. Det følges hånd i hånd.. Det koster penge på transfermarkedet at spille blegt som vi gør med ingen mål til følge

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Der er da ikke noget snyd i det. Pengene der ender i OB’s kasse kommer fra Izunnas lommer, og der er således ingen penge, der forsvinder fra Kina, hvilket, som jeg har forstået set, er et af hovedformålene.
                    Det er vel stadig ren spekulation....Vi ved ikke om OB for en eneste krone ud af det her....og eller om izu selv har punget ud

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Det er vel stadig ren spekulation....Vi ved ikke om OB for en eneste krone ud af det her....og eller om izu selv har punget ud
                      Korrekt. Men syntes at scenariet hvor han selv har købt sig fri er langt mere sandsynligt end at man den første dag i vinduet ophæver med en profil der har 1,5 år tilbage af sin kontrakt.. Regner man så den kinesiske Regeringsskat ind i ligningen syntes jeg det virker klart mest logisk

                      Problemet her er vel at JH er en mongol i medierne og ikke får det kommunikeret ordentlig ud til fansne. Bla fordi han nok også er ligeglad..
                      En person som Troels Bech havde fået denne drejet rundt med et blink i øjnene så alle havde fattet hvad der egentlig er hændt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Imø stadig langt væk fra at han er foræret væk .. det er da et aldeles rimeligt krav at OB siger de skal kompenseres for at ophæve aftalen.
                        Der står intet om at vi er blevet betalt noget som helst. Og det er egentlig det jeg forholder mig til.

                        Det jeg måske kan forestille mig, det er at Izu har betalt noget af hans sign of fee tilbage, da han jo ikke fuldender den tid han er blevet betalt sign on for...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                          Ja det giver jo et lidt andet perspektiv. . . . og dejligt usympatisk oven i hatten, en form for skatteundragelse, det er da bare for lækre moves OB laver pt.
                          Og i min bog retfærdiggør ingen floskler, om at alle gør det etc. Plausibelt men fesent. Og nok også derfor man har "opdigtet" en historie om at han længe har ønsket noget andet. Så meld dog ud hvordan lortet hænger sammen. Det andet her er jo bare usmageligt.
                          Så den moralske høje hest i det her tilfælde ville være at støtte det kinesiske styre med penge?

                          Comment


                            http://www.ob.dk/artikel/tingager-so...unschweig.aspx

                            Den må vi hellere få herind også...
                            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                            Comment


                              Wtf???!!!???!!!
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Godt at vi har erstatningerne klar internt i truppen. Tverskov kan vel godt spille i forsvaret og på midten samtidig..?

                                Comment

                                Working...
                                X