Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    DET tænker jeg også - og netop det er jo problemet - hvor er selverkendelsen ( afløseren er IKKE i truppen, jo tverskov skal fint udfylde pladsen men hvad når tingager eller KEP hiver en karantæne - så skal tverskov ned i forsvaret og vupti så starter thrane - og det er han bare ikke god nok til) og hvad med ambitionerne - personligt tror jeg ikke på top 6 - men sælger man izunna og undlader at erstatte ham ja så er det da helæt væk.
    Enig. Vi har bare set samme scenarie før. Så hvorfor skulle det blive anderledes denne gang?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


      Manden er og bliver aldrig god nok til OB
      Det skal jeg ikke kunne sige så definitivt. Han blev bragt hertil som udviklingsspiller og jeg synes ikke han har fået en reel chance! Det jeg har set fra reserveligaen synes jeg dog har vist noget potentiale. Han er stadig en ret ung spiller!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
        Det skal jeg ikke kunne sige så definitivt. Han blev bragt hertil som udviklingsspiller og jeg synes ikke han har fået en reel chance! Det jeg har set fra reserveligaen synes jeg dog har vist noget potentiale. Han er stadig en ret ung spiller!
        Og det jeg har set har været horribelt. Han gør absolut ingen forskel når han kommer på banen og jeg tænker at grunden til at han ikke har fået chancen er at han slet og ret ikke er god nok og man tror ikke længere på ham. Han er 24 til sommer og potentialet er ikke til at få øje på..
        Han skal væk og jeg tror at Frøkjær er beregnet hans plads i truppen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
          Der blev altså skreget på Izunna herinde i en evighed inden at han kom, det var i den grad et crowdpleaser køb! Prisen var nok for høj, men den kan retfærdiggøres med at det var en spiller som var så velkendt og sikkert et køb som alle regnede med og i en periode hvor man havde brug for sikre kort. Det var så oven i købet rettidig omhu da man forventede at sælge Makrini relativt kort efter og også gjorde det. Virkeligheden har så bare været at Izunna selv ikke performede da han kom hertil og ovenikøbet ikke havde den bedste attitude omkring det, men det er IzunnaŽs eget ansvar!
          Jeg vil gerne være ham der tænder bålet når JH skal brændes på det, men lige præcis omkring Izunna mener jeg altså ikke at man kan klandre JH ret meget! Men der er mange andre dårlige handler med relativt store transfer beløb vi kan lynche ham for!
          Om hvilke "relativt store beløb" tænker du?
          Husker mere at vi hører årevis nu at der er penge at hente noget ind men JH finder åbenbart intet at købe. De eneste store transferbeløb vi var ind (ud over Izunna) var vel indtægter (Høegh, K. Larsen, Spelmann) og spørger mig stadig hvornår vi reinvesterer vores indtægter...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Om hvilke "relativt store beløb" tænker du?
            Husker mere at vi hører årevis nu at der er penge at hente noget ind men JH finder åbenbart intet at købe. De eneste store transferbeløb vi var ind (ud over Izunna) var vel indtægter (Høegh, K. Larsen, Spelmann) og spørger mig stadig hvornår vi reinvesterer vores indtægter...
            Fester kostede 3 mill i 2015 ellers er samtlige transfer under 2.
            Tingager og AK kostede vel 750.000
            Joan kostede præcis 1 million
            Casper blev rygtet til ca 1,5
            Ryan var vidst ca 1,2

            Så kommer sign on og agenter. Så lidt bliver der altså brugt. Men slet ikke nok for at vende tilbage til toppen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fester kostede 3 mill i 2015 ellers er samtlige transfer under 2.
              Tingager og AK kostede vel 750.000
              Joan kostede præcis 1 million
              Casper blev rygtet til ca 1,5
              Ryan var vidst ca 1,2

              Så kommer sign on og agenter. Så lidt bliver der altså brugt. Men slet ikke nok for at vende tilbage til toppen
              Og Fester er vel den eneste transfer hvor jeg ville tale om et "stor transferbeløb". Og Fester er det værd, en god transfer for os.
              AK er dyrt på grund af lønsedlen og transferlænge.
              De andre kom fra nedre rækker og/eller havde også en "lottokuponkarakter" (C.Nielsen, Ryan med skadehistorien). Det lykkedes rigtig fint med Tingager og var åbenbart rigtig god scoutet.
              Men det er ikke at jeg ville kalde vores transferhandling "ambitiøs".
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fester kostede 3 mill i 2015 ellers er samtlige transfer under 2.
                Tingager og AK kostede vel 750.000
                Joan kostede præcis 1 million
                Casper blev rygtet til ca 1,5
                Ryan var vidst ca 1,2

                Så kommer sign on og agenter. Så lidt bliver der altså brugt. Men slet ikke nok for at vende tilbage til toppen
                Dem der står allerklarest for mig er Thomas Mikkelsen g Lasse Kryger som der begge blev betalt ret store beløb for. Men jeg forstod heller aldrig signingerne af Kirkeskov, Skogseid, Dvalishvili og Hallgrimur.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                  Dem der står allerklarest for mig er Thomas Mikkelsen g Lasse Kryger som der begge blev betalt ret store beløb for. Men jeg forstod heller aldrig signingerne af Kirkeskov, Skogseid, Dvalishvili og Hallgrimur.
                  Mener at Mikkelsen kostede ca 1,5 mill +/- ifølge jungletrommerne
                  Kryger var ca det halve

                  Men katastrofale indkøb du nævner her.. hver og en

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Og Fester er vel den eneste transfer hvor jeg ville tale om et "stor transferbeløb". Og Fester er det værd, en god transfer for os.
                    AK er dyrt på grund af lønsedlen og transferlænge.
                    De andre kom fra nedre rækker og/eller havde også en "lottokuponkarakter" (C.Nielsen, Ryan med skadehistorien). Det lykkedes rigtig fint med Tingager og var åbenbart rigtig god scoutet.
                    Men det er ikke at jeg ville kalde vores transferhandling "ambitiøs".
                    Tror Ryan bliver god for os. Han har altså klasse hvis man løser de små skavanker

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                      Dem der står allerklarest for mig er Thomas Mikkelsen g Lasse Kryger som der begge blev betalt ret store beløb for. Men jeg forstod heller aldrig signingerne af Kirkeskov, Skogseid, Dvalishvili og Hallgrimur.
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mener at Mikkelsen kostede ca 1,5 mill +/- ifølge jungletrommerne
                      Kryger var ca det halve

                      Men katastrofale indkøb du nævner her.. hver og en
                      Skogseid, Haddis og (ifølge transfermarkt.de) Lado kom til mindst transferfri.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tror Ryan bliver god for os. Han har altså klasse hvis man løser de små skavanker
                        Det tror/håber jeg også. Men det var en lottokupon med sin skadehistorie. Men fint at man kan vinde der også.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Skogseid, Haddis og (ifølge transfermarkt.de) Lado kom til mindst transferfri.
                          Der skal stadig betales en del penge til agent og i signon, især når det er spillere der skal flytte til danmark (pga skat!), og alle 3 spillere var man bevidst om ikke ville gøres sig gældende på den plads man hentede dem til. Man håbede måske at Lado ville blive en profil, men man vidste udemærket godt at han skulle bruge minimum 6mdr på at komme i den rigtige form! Grotesk spild af penge!
                          Kryger syntes jeg egentlig ret godt om, men man at betale 750.000 i transfer for en spiller til bredden er grotesk! Og Mikkelsen vil jeg ikke tale om, det smadrer bare mit humør resten af året!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                            Der skal stadig betales en del penge til agent og i signon, især når det er spillere der skal flytte til danmark (pga skat!), og alle 3 spillere var man bevidst om ikke ville gøres sig gældende på den plads man hentede dem til. Man håbede måske at Lado ville blive en profil, men man vidste udemærket godt at han skulle bruge minimum 6mdr på at komme i den rigtige form! Grotesk spild af penge!
                            Kryger syntes jeg egentlig ret godt om, men man at betale 750.000 i transfer for en spiller til bredden er grotesk! Og Mikkelsen vil jeg ikke tale om, det smadrer bare mit humør resten af året!
                            Ja, men sædvanlig er det til mindst billiger at betale en sign on end at købe spillere fri fra en anden klub. Vil ikke forsvare denne transfers, de var alle dårlige. Men i hensigt af vores transfers de sidste år så tror der står en overskud af indtægter i forhold til udgaver og vil henvise til at vi mangler investitioner i truppen. Izunna var vel det sidste "ambitiøse" køb selvom vi havde høje transferindtægter og synes det siger noget om OB/ om ledelsens ambitioner.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Få så gang i det forbandede vindue Jesper Hansen. Hva faen venter du på? Det har været åbent længe nu

                              Muligt at dette er skrevet under indflydelse af alkoholiske drikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Det er den ondelynemende en latterlig lav pris. Nå men så er vi i gang om ikke andet. Nu er der masser af tid til at finde en erstatning.
                                Syntes ikke Izu har været fandens god , og ikke en som har eller kan flytte os fremad . Fint ham kommer væk , blot endnu et fejlkøb af JH . Væk med sig . Fedt 👍
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X