Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rykker de op og er utaka stadig i klubben efter jul, så bliver det fantastisk det fantastisk at se ham i odense, eller på away i vejle. Det kunne blive et fantastisk gensyn!! 😍

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Han er jo selv agent.. Så deeeet
      De er vidst også nok mere end 1 ejer
      Ja det var han, Men derfra og så til at have lavet de fine handler med de kinesiske spillere, og nu hive Utaka. Det syntes jeg er imponerende, selvom han har en kinesisk partner, og de har vist aktiemajoriteten.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Ja det var han, Men derfra og så til at have lavet de fine handler med de kinesiske spillere, og nu hive Utaka. Det syntes jeg er imponerende, selvom han har en kinesisk partner, og de har vist aktiemajoriteten.
        Ja det er bestemt imponerende. Der er snak om en 3. Partner som også skulle være kinesisk, der skulle være med til at styrke dette endnu mere..
        De 4 mill euro der kom på kontoen sidste måned skulle stadig stå der så man kan udvikle klubben endnu mere.. Dog i et fornuftigt tempo

        Flot af 2 udenlandske ejere ikke bare at trække dem ud til sig selv, modsat andre ejere i dansk fodbold.........

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Rykker de op og er utaka stadig i klubben efter jul, så bliver det fantastisk det fantastisk at se ham i odense, eller på away i vejle. Det kunne blive et fantastisk gensyn!! 
          Han skal vel sådan set bare være der efter sommerferien, no?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Han skal vel sådan set bare være der efter sommerferien, no?
            Jo, det er da egentlig rigeligt 😅

            Comment


              Vi kigger stadig for muligheder at sælge flere spiller:
              "Til sommer har OB-spillerne Joan Simun Edmundsson, Rasmus Jönsson, Mathias Thrane, Nana Welbeck, Jacob Buus og João Pereira – kontraktudløb, men trods dette sker der ikke noget i øjeblikket.
              - Vi havde en snak med alle sammen inden juleferien, hvor vi aftalte at se tiden an. Vi sonderer terrænet, og de nævnte spillere er vel også på udkig efter alternativer til OB, slår OBs sportsdirektør Jesper Hansen fast i dagens udgave af B.T. og fortsætter:
              - Vi arbejder videre med de lande, der stadig har åbne transfervinduer. Men umiddelbart er der ikke noget under opsejling."
              http://indkast.dk/index.php?nyhed=165464
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Vi kigger stadig for muligheder at sælge flere spiller:
                "Til sommer har OB-spillerne Joan Simun Edmundsson, Rasmus Jönsson, Mathias Thrane, Nana Welbeck, Jacob Buus og João Pereira – kontraktudløb, men trods dette sker der ikke noget i øjeblikket.
                - Vi havde en snak med alle sammen inden juleferien, hvor vi aftalte at se tiden an. Vi sonderer terrænet, og de nævnte spillere er vel også på udkig efter alternativer til OB, slår OBs sportsdirektør Jesper Hansen fast i dagens udgave af B.T. og fortsætter:
                - Vi arbejder videre med de lande, der stadig har åbne transfervinduer. Men umiddelbart er der ikke noget under opsejling."
                http://indkast.dk/index.php?nyhed=165464
                Han får travlt igen til sommer den kære JH

                Joan er nok erstattet af Kløve allerede
                Welbeck erstattes af Frøkjær
                Joao skal erstattes. Tror ikke Bonde får kontrakt. Der bliver nok hentet noget transferfrit
                Buus kunne godt få 1 år mere. Ellers har vi RJL og Desler. Det er nok umiddelbart. Måske Molberg får hans kontrakt
                Jønsson burde nok erstattes med 1 angriber mm Yao vender tilbage og klar til kamp. Men de er jo dyre. Sååå
                Thrane er stadig 50/50 om han bliver. Afhænger nok mest af Thrane selv

                Grytebust bliver solgt og skal erstattes også. Hvem ved om der ikke sælges en enkelt mere. De filter aktier betaler jo ikke sig selv..
                Der skal nok satses på kontinuitet igen efter et travlt vinter vindue

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Han får travlt igen til sommer den kære JH

                  Joan er nok erstattet af Kløve allerede
                  Welbeck erstattes af Frøkjær
                  Joao skal erstattes. Tror ikke Bonde får kontrakt. Der bliver nok hentet noget transferfrit
                  Buus kunne godt få 1 år mere. Ellers har vi RJL og Desler. Det er nok umiddelbart. Måske Molberg får hans kontrakt
                  Jønsson burde nok erstattes med 1 angriber mm Yao vender tilbage og klar til kamp. Men de er jo dyre. Sååå
                  Thrane er stadig 50/50 om han bliver. Afhænger nok mest af Thrane selv

                  Grytebust bliver solgt og skal erstattes også. Hvem ved om der ikke sælges en enkelt mere. De filter aktier betaler jo ikke sig selv..
                  Der skal nok satses på kontinuitet igen efter et travlt vinter vindue

                  Det forstår jeg ikke ... du mener at der reelt skal skiftes to ... Joao og Gryte .... travlt...... ;-)
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Det forstår jeg ikke ... du mener at der reelt skal skiftes to ... Joao og Gryte .... travlt...... ;-)
                    Det er jo også et travlt vindue i Jesper Hansens øjne

                    Comment


                      Yao, ham havde jeg lykkelig fortrængt, men ham vil jeg ikke helt afskrive, nu vi prøver at spille mere direkte. Det er i hvert fald bedre for Yao end boldmassage-stilen.

                      Men ellers ja, roligt vindue med en del kontraktudløb, der ikke erstattes. Joao skal erstattes, det er overskueligt.

                      Med det mere direkte spil og afgangen af Tingager, så kun jeg godt ønske mig en Brock-Madsen type. Vi mangler en til lidt dødbolde i begge ender af banen og kunne vores Back´s så en gang imellem få lov at variere med et højt indlæg. Det vil nok kræve, at vi kunne finde arbejde til Helenius et andet sted..........

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Yao, ham havde jeg lykkelig fortrængt, men ham vil jeg ikke helt afskrive, nu vi prøver at spille mere direkte. Det er i hvert fald bedre for Yao end boldmassage-stilen.

                        Men ellers ja, roligt vindue med en del kontraktudløb, der ikke erstattes. Joao skal erstattes, det er overskueligt.

                        Med det mere direkte spil og afgangen af Tingager, så kun jeg godt ønske mig en Brock-Madsen type. Vi mangler en til lidt dødbolde i begge ender af banen og kunne vores Back´s så en gang imellem få lov at variere med et højt indlæg. Det vil nok kræve, at vi kunne finde arbejde til Helenius et andet sted..........
                        Ved du hvordan Yao udvikler sig? Får ham spilletid og scorer ham?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det er jo også et travlt vindue i Jesper Hansens øjne
                          :-D
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Ved du hvordan Yao udvikler sig? Får ham spilletid og scorer ham?
                            Han har fået okay med spilletid i vendsyssel og har scoret 2-3 kasser. Men et egentlig gennembrud er ikke kommet desværre.
                            Vi må se hvad der sker i foråret

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Yao, ham havde jeg lykkelig fortrængt, men ham vil jeg ikke helt afskrive, nu vi prøver at spille mere direkte. Det er i hvert fald bedre for Yao end boldmassage-stilen.

                              Men ellers ja, roligt vindue med en del kontraktudløb, der ikke erstattes. Joao skal erstattes, det er overskueligt.

                              Med det mere direkte spil og afgangen af Tingager, så kun jeg godt ønske mig en Brock-Madsen type. Vi mangler en til lidt dødbolde i begge ender af banen og kunne vores Back´s så en gang imellem få lov at variere med et højt indlæg. Det vil nok kræve, at vi kunne finde arbejde til Helenius et andet sted..........
                              Jeg ønsker mig stadig bare den der fantastiske midtbanespiller med en flødefod der bare er så vigtig for vores spil.. JJ viser det i små glimt men ikke nok.
                              Hvis man fandt denne spiller ville vi kunne ramme top 6 næste år

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg ønsker mig stadig bare den der fantastiske midtbanespiller med en flødefod der bare er så vigtig for vores spil.. JJ viser det i små glimt men ikke nok.
                                Hvis man fandt denne spiller ville vi kunne ramme top 6 næste år
                                Enig. Men glæder mig over vi har fået lidt mere kvalitet af slagsen fra Kløve.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X