Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jep. Og er for Falk og var for Troest, da han sendte ham ned til et lønhelvede i Tyrkiet.
    Hvis vi har fået en god pris ser jeg ingen problemer i dette skifte. Altså agent arbejde mæssigt..
    Det er OB som har problemerne nu

    Comment


      FCM får vel en i overskud i midterforsvaret - så mon ikke JH "hiver kaninen op af hatten" og pavestolt præsenterer Markus Halsti som et fantastisk køb.

      Comment


        Med vores ledelses pauvre track record, så ligner det på forhånd en total mission impossible at erstatte de tabte spillere i dette korte transfervindue.

        Grytebust ryger også og så står vi med et hold, nærmest blottet for profiler. Men hey, de kan vel bare "træne" sig ud af det...

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Uanset hvad skal nok JH nok melde 1. Feb at han syntes at vi er kommet styrket ud af vinduet..
          Han melder nok ud, at vi var tæt på spiller fra den øverste hylde, men desværre kiksede det 12. januar. Herefter JH kaster sig fuldtids over Netflix, hvor han lige har tegnet et gratis 30 dages prøveabonnement. Det skal naturligvis ikke gå til spilde, så derfor har han ikke helt haft mulighed for at være 100 % klar i vinduet.

          Comment


            Under i den grad Tingager den chance. Han har været en fremragende historie for klubben og en super person der har været nem at holde af som fan.

            Tilgengæld bliver det bare ikke lettere at finde optimisme for den nuværende sportslige ledelse. Nu har man brugt år på at tale om vigtigheden af kontinuitet, og nu hvor man så er nået til et punkt, hvor det skulle til at forløses, så skifter vi med stor sandsynlighed 4-5 mand fra startsopstillingen på 6 måneder. Det er bare helt sort, men bekræfter jo bare den teori mange af os har haft længe, nemlig at "kontinuitets"-snakken primært handlede om at købe sig tid, og forsøge at camouflere nogle klare sportslige fejlinvesteringer.

            Jeg beundrer jer der har en tro på, at den nuværende sportslige ledelse formår at forstærke truppen over de næste to vinduer, jeg aner simpelthen ikke, hvor i får den optimisme fra.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Med vores ledelses pauvre track record, så ligner det på forhånd en total mission impossible at erstatte de tabte spillere i dette korte transfervindue.

              Grytebust ryger også og så står vi med et hold, nærmest blottet for profiler. Men hey, de kan vel bare "træne" sig ud af det...

              MvH ChrisOB
              Vi forstærker os på træningsbanen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Under i den grad Tingager den chance. Han har været en fremragende historie for klubben og en super person der har været nem at holde af som fan.

                Tilgengæld bliver det bare ikke lettere at finde optimisme for den nuværende sportslige ledelse. Nu har man brugt år på at tale om vigtigheden af kontinuitet, og nu hvor man så er nået til et punkt, hvor det skulle til at forløses, så skifter vi med stor sandsynlighed 4-5 mand fra startsopstillingen på 6 måneder. Det er bare helt sort, men bekræfter jo bare den teori mange af os har haft længe, nemlig at "kontinuitets"-snakken primært handlede om at købe sig tid, og forsøge at camouflere nogle klare sportslige fejlinvesteringer.

                Jeg beundrer jer der har en tro på, at den nuværende sportslige ledelse formår at forstærke truppen over de næste to vinduer, jeg aner simpelthen ikke, hvor i får den optimisme fra.
                Just what i should til to say

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Så kan vi jo passende hente Patrick Banggaard hjem fra Tyskland
                  Ville være en flot signing, jeg tror dog Banggaard har højere tanker om sig selv.

                  Jeg tror nu snarere, at vi skal forvente noget på den hylde der huser en Søren Henriksen, en Rasmus Lauritse, måske en Marc Pedersen, hvis bølgerne går højt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Damn! Glæder mig til at se hvad JH stiller op. Hiver han ikke nogle vilde ting op af hatten, så fornemmer jeg at der er nogle personer som går fuldstændig amok. :-D
                    Bliver du aldrig nogensinde vred over noget som helst som den ledelse foretager sig, eller anlægger du dig altid en "tvivlen kommer alle til gode" attitude?

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Under i den grad Tingager den chance. Han har været en fremragende historie for klubben og en super person der har været nem at holde af som fan.

                      Tilgengæld bliver det bare ikke lettere at finde optimisme for den nuværende sportslige ledelse. Nu har man brugt år på at tale om vigtigheden af kontinuitet, og nu hvor man så er nået til et punkt, hvor det skulle til at forløses, så skifter vi med stor sandsynlighed 4-5 mand fra startsopstillingen på 6 måneder. Det er bare helt sort, men bekræfter jo bare den teori mange af os har haft længe, nemlig at "kontinuitets"-snakken primært handlede om at købe sig tid, og forsøge at camouflere nogle klare sportslige fejlinvesteringer.

                      Jeg beundrer jer der har en tro på, at den nuværende sportslige ledelse formår at forstærke truppen over de næste to vinduer, jeg aner simpelthen ikke, hvor i får den optimisme fra.
                      Jeg ved ikke, hvem der har den tro; men jeg har den ikke. Vi minder mere og mere om Sønderjyske mht transferpolitik; bortset fra at de er bedre gearet til konstant ombygning, end vi er. Og har langt bedre træningsfaciliteter. Derfor bør forventninger om top 6 også indstilles: ganske som i Sønderjyske er det ikke håbløst at drømme om top 6, men man kan bare ikke forvente det og melde det ud konstant, når man er en udviklingsklub.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jeg ved ikke, hvem der har den tro; men jeg har den ikke. Vi minder mere og mere om Sønderjyske mht transferpolitik; bortset fra at de er bedre gearet til konstant ombygning, end vi er. Og har langt bedre træningsfaciliteter. Derfor bør forventninger om top 6 også indstilles: ganske som i Sønderjyske er det ikke håbløst at drømme om top 6, men man kan bare ikke forvente det og melde det ud konstant, når man er en udviklingsklub.
                        FCN er vel om nogen i udviklings klub, men de står næsten med statsgaranti i slutspillet 5 af 6 år - måske mere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Jeg ved ikke, hvem der har den tro; men jeg har den ikke. Vi minder mere og mere om Sønderjyske mht transferpolitik; bortset fra at de er bedre gearet til konstant ombygning, end vi er. Og har langt bedre træningsfaciliteter. Derfor bør forventninger om top 6 også indstilles: ganske som i Sønderjyske er det ikke håbløst at drømme om top 6, men man kan bare ikke forvente det og melde det ud konstant, når man er en udviklingsklub.
                          Det burde man gøre. Men kan ikke for det vil koste sponsorer i en klub som OB.. Så de spiller på flere heste og slynger det ene politikker svar ud efter det andet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Bliver du aldrig nogensinde vred over noget som helst som den ledelse foretager sig, eller anlægger du dig altid en "tvivlen kommer alle til gode" attitude?

                            MvH ChrisOB
                            Jo da, konstant. Men bliver ikke længere sådan rigtig vred over klubbens ageren, fordi hvem fanden overrasker det, at tingene sker som de gør? Jeg ville lyve, hvis ikke at jeg ikke havde forventet det her.. Ærligt talt er det efterhånden blevet lidt komisk. Jeg håber da JH modbeviser os alle, og laver tre fantastisk signings.. But let’s be honest, det kommer ikke til at ske.

                            Comment


                              Vi kan lige så godt lægge os til at dø allesammen, det bliver et historisk ringe transfervindue, helt forfærdeligt. Der skal virkelig hentes nogle spillere, der kan levere fra dag ét, hvis den her skude skal vendes. Det var to spillere fra start11 der røg fra en kvalitetsmæssigt i forvejen papirstynd trup. KEP skal vel også have sine karantænedage, og hvad stiller vi så op..
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                https://www.fyens.dk/article/3218665

                                Kan ikke læse hele indholdet, men det her er da betryggende.

                                "OBs cheftræner Kent Nielsen er klar over, at klubben nu skal ud og hente erstatninger om ikke andet til bredden af truppen"

                                Jep, lige en justering eller to til bredden, så skulle den være i vinkel. Så kan jeg faktisk ikke se et scenarie for mig, hvor vi ikke kommer i top 6.

                                Comment

                                Working...
                                X