Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Ingen hurlumhej, når to SL-hold mødes. Ren lodtrækning.
    Det virker også mest fair. Spændende om vi langt om længe får en pokalkamp på stadion.

    Men hvordan foregår lodtrækningen så? Der er jo stadigvæk 1. Divisionshold med i puljen, så hvordan skeler de under lodtrækningen? Laver de en lodtrækning, efter lodtrækningen, hvis superligahold mødes? Eller er det bare noget med, at første hold som trækkes, får hjemmebanefordelen..

    Comment


      Hvornår trækkes der lod til næste runde ?

      (Jeg kan ikke hitte noget på nettet)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Hvornår trækkes der lod til næste runde ?

        (Jeg kan ikke hitte noget på nettet)
        Det skulle meget gerne ske i dag. Plejer det ikke at være kl. 12-13 stykker?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
          Hvad med Desler inde centralt? Han giver gejst og vilje, og har spillet pladsen i "ungdomsårene".
          Tja. Hvis gejst og vilje var spillede Thrane nok noget mere og Casper var på landsholdet.. Men det er det ikke..
          Vi har brug for høj kvalitet derinde og det skal hentes udefra

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Hvornår trækkes der lod til næste runde ?

            (Jeg kan ikke hitte noget på nettet)
            Der trækkes vist først lod mandag middag.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Der trækkes vist først lod mandag middag.
              Mandag kl. 12, skulle jeg mene.
              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

              Comment


                Glæder mig til at se hvad der sker mandag, og efter den lodtrækning glæder jeg mig til tirsdag hvad kommunen beslutter.

                Ang. det med sproget, om og imod spillere, så skrev jeg følgende da Jönsson tabte bolden og kostede et mål fordi han ikke træk et professionelt frispark bageefter, men bare løb en banelængde en halv meter bagved manden:

                "Hold nu kæft hvor er R. Jönsson RINGE. Ud af min klub dit fjols."

                Og det ville jeg sgu gerne sige til ham face-to-face, og sige til ham at jord på knæene kan vaskes af, det kan et kostet mål ikke.

                Og det er jeg mega sikker på at han vil forstå, og muligvis reflektere over det.

                Og jeg vil også tage den på engelsk hvis han ikke forstår mit danske, da jeg ikke ved om han er super skarp i det.

                Comment


                  Så faktisk ud som at han forsøgte at flå manden ned, han havde bare ikke bi-ceps til at lykkes med sit forehavende😂

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Så faktisk ud som at han forsøgte at flå manden ned, han havde bare ikke bi-ceps til at lykkes med sit forehavende
                    Det må du undskylde så, det lignede det bare ikke på tv.

                    Men han kunne sgu da bare have sparket benene væk under ham ;)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                      Mandag kl. 12, skulle jeg mene.
                      https://pokaltv.dbu.dk/lodtraekning-...af-dbu-pokalen

                      Comment


                        Så vidt jeg ved, trækker man lod helt normalt, og så tildeles det lavest rangerende hold hjemmebanefordelen efterfølgende, når to hold mødes, som ikke ligger i samme række ( spiller på samme niveau).

                        Comment


                          Vi møder FCM i 4. Runde - vi har hjemmebane, da vi blev trukket først.

                          Comment


                            Lækkert nok med hjemmebane og i det mindste ryger vi ikke ud til et 1 div hold i år 😂😂

                            Comment


                              Den skal bare vindes

                              Comment


                                Nedern lodtrækning med alle de lavere rangerende hold, der var i puljen.

                                Nå, men det ligner at 4. runde bliver stoppestedet for os.

                                Comment

                                Working...
                                X