Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvis du med "videre" mener det faktum, at vi kom videre til næste runde, så jo.

    Men man kan ikke "komme videre" fra det faktum, at der er kæmpe store spille og indstillingsmæssige problemer i og omkring den trup. I dag kunne vi heller ikke stå rigtigt som hold; og alt hvad der krævede for at få en stor chance var en simpel fremlægning imellem back og centerforsvar. Det er forsvarsspil på serieniveau. Og det kan JJ's drømmehug ikke ændre på.

    Det var (endnu) et "nederlag", med den forskel, at vi vandt.

    MvH ChrisOB
    Mit videre var nu mest en hentydning til at det, udover de nævnte detaljer, var en kamp jeg helst ville glemme.

    Enig i dine andre pointer.

    Comment


      Fredericia scorer mod AGF.
      Hvad er det fint at det er ikke os som gør sig latterligt denne runde. :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Med den skade, som Tverskov spillede med i ALT for lang tid, før de besluttede sig for operation PLUS operationen og de 6 ugers pause oven i, så er det kun naturligt, at Tverskov p.t er LAAANGT fra niveau. Han starter nærmest fra nul med sin form og timing. Det bliver ikke på denne side af jul, vi ser ham præstere ordentligt, det tør jeg godt love dig.

        MvH ChrisOB
        Ja, det har du nok ret i. Men det betyder jo stadig at øjebliksbilledet er, at der ikke er nogle alternativer til Izu og JJT centralt, hvorfor vi ikke kan tillade os at forsøge at få mere ud af JJT end vi får med ham som central midt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
          Arh. Jeg så ikke kampen mod Dalum.
          Ja, vi skal have en opgradering. Jeg er egentlig tilfreds med både Izunna og JJT derinde, men så gerne en spiller derinde der er bedre end den ene af dem, offensivt eller defensivt. En rigtig dominerende type, enten via fysik og erobringer eller en bedre version af Casper Nielsen der er overalt på banen og målfarlig. Kan JJT det samme i superligaen som han kunne i dag fra kanten, foretrækker jeg det sidste.

          Tverskov var rigtig god sidste efterår, men jeg synes det er gået lidt tabt igen og at han er blevet lidt anonym. Han er en fin backup pt., som jeg er tryg nok ved.
          Tror godt man kunne finde på at rykke Mads Frøkjær op til sommer hvis han fortsætter sin udvikling.. Hellere en som ham i truppen end Nana.. Ikke at jeg tror han bliver den nye Delaney eller noget men som 4. Valg ville det være fint.
          Så skal vi bare have en udefra der er bedre end Izu og JJ. En der kan noget andet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Du skulle vel købe blomsterbuket for konen...
            Ja det varer nok et par dage inden jeg får lov til at gamble med husholdnings pengene igen. Målet fra JJT er så meget smukkere end en nok så flot blomsterbuket.

            Endnu engang viser vores unge spillere at de har klasse til at begå sig. JJT hvor længe har vi ham på kontrakt ? vi skulle nødig miste ham på samme måde som Falk, uden en krone.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Der er godt gang i den herinde med krænkere og krænkede og folk der bliver krænket over at folk klager over krænkelser. Spillet var endnu engang en skandale, og jeg er glad for at kampen kun blev spillet en cykeltur væk fra min bopæl. Vores niveau er til toppen af første division på en god dag. Aftenens højdepunkt var "svineren", som er amagerkansk for en flæskestegssandwich. Fadøllene var også ok. Jeg tror ikke min FCK-ven der var med var imponeret over niveauet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Ja det varer nok et par dage inden jeg får lov til at gamble med husholdnings pengene igen. Målet fra JJT er så meget smukkere end en nok så flot blomsterbuket.

                Endnu engang viser vores unge spillere at de har klasse til at begå sig. JJT hvor længe har vi ham på kontrakt ? vi skulle nødig miste ham på samme måde som Falk, uden en krone.
                30/6-2019

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  30/6-2019
                  Forlæng til 2030

                  Comment


                    Kent: Helenius spiller en suværen kamp

                    http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ren-27857.aspx

                    jovist. Han gjorde det ok idag. Men hvis det er overlæggeren for hvad Kent syntes er suværent er vi godt nok i problemer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                      Forlæng til 2030

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kent: Helenius spiller en suværen kamp

                        http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ren-27857.aspx

                        jovist. Han gjorde det ok idag. Men hvis det er overlæggeren for hvad Kent syntes er suværent er vi godt nok i problemer
                        Siger han det!? Han er noget af det mest lade jeg har set i en stribet trøje.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          Siger han det!? Han er noget af det mest lade jeg har set i en stribet trøje.
                          Det står sort på hvidt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                            Forlæng til 2030
                            Ja vi skal nok helst forlænge med ham inden et år, håber JH er klar her.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hmm
                              Ja, den kan nok læses på to måder. Pointen var ikke, at Jönsson var retarderet, men at hans boldtab var det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                En fodboldspiller skal ikke "forvente" noget som helst i forhold til, hvad folk skriver eller mener om én - de skal håndtere, hvad der kommer - og jeg ved også, per fact, at der er mindst lige så positive ord, som der er negative. Det er evnen til at skimme det negative, slå det hen som afreaktion eller som idioters desperate ord, der bestemmer om en spiller når igennem presset på den mest hensigtsfulde måde.

                                Jönsson ved, at det var et utilgiveligt boldtab - og han ved, at der er mange, der forbandt ham langt væk lige dér - Og så skal han bare tage det, som det er - afreaktion - det eneste, der betyder noget, er det ens træner - og ens nærmest mener om én.

                                Hvis man ikke kan lide at blive kaldt talentløs - så gå ud og vis noget talent. Groft sagt. ;-)

                                MvH ChrisOB
                                Jeg orker ikke maratondebatter om det her, men jeg køber simpelthen ikke at nogle mennesker, fordi de tilfældigvis er fodboldspillere, bare må finde sig i hvad som helst. Det er unuanceret. Mennesker reagerer forskelligt på forskellige ting og i fodboldverdenen tror jeg vi har nogle problemer med, at kun meget få af de mennesketyper, der findes er nogen der passer ind.

                                OB's spillere mangler selvtillid. Det er et tilbagevendende problem for OB-spillere og har været det i en del år. Kunne man forestille sig, at vi som fans kunne bidrage mindre til det - det er jeg helt sikker på.

                                Comment

                                Working...
                                X