Jeg har ihvertfald allerede fået nogle beskeder fra gamle fodboldkammerater der vil afsted. Selv min gamle mor vil se kampen. Hun har jo ikke set en livekamp siden de gode gamle lokal opgør (hun er rød, men sympatiserer med Dalum nu)..
Jeg håber at de laver den på stadion og at Dalum får en god indtægt ud af det.
Jeg har ihvertfald allerede fået nogle beskeder fra gamle fodboldkammerater der vil afsted. Selv min gamle mor vil se kampen. Hun har jo ikke set en livekamp siden de gode gamle lokal opgør (hun er rød, men sympatiserer med Dalum nu).. Jeg håber at de laver den på stadion og at Dalum får en god indtægt ud af det.
91 kr og 30 øre har jeg lige måtte betale for en billet til denne kamp. Håber på at få mindst 1 mål for den pris
Det ville ja være rigtigt billigt. Gælder målprisen også for superligakampe? Så ville jeg købe tre for kampen i Haderslev. Er vel aktuelt den bedste/eneste chance at få scoringer overhovedet. ;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det ville ja være rigtigt billigt. Gælder målprisen også for superligakampe? Så ville jeg købe tre for kampen i Haderslev. Er vel aktuelt den bedste/eneste chance at få scoringer overhovedet. ;-)
Comment