Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    AGF lige ekspederet efter røv og albuer.. Fredericia burde have scoret mindst 6 yderligere mål i anden halvleg..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kent: Helenius spiller en suværen kamp

      http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ren-27857.aspx

      jovist. Han gjorde det ok idag. Men hvis det er overlæggeren for hvad Kent syntes er suværent er vi godt nok i problemer
      Ja, det er sgu ikke så godt. Kent bruger udtalelser strategisk - det synes jeg efterhånden står klart. Både til at bygge spillere op, pille dem ned når de svæver for højt osv. Problemet er, at han slet ikke forholder sig til, der er nogle omgivelser, som også har indflydelse på resultaterne, som bliver endnu mere negative når de hører det.

      Men jeg håber det virker, og Helenius får lidt mere selvtillid. Han have et par eller tre fine aktioner i dag, og det er et fint skridt frem.

      Ps. den modsatte pol, Jacob Nielsen i AGF, ville jeg nok heller ikke foretrække...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        AGF lige ekspederet efter røv og albuer.. Fredericia burde have scoret mindst 6 yderligere mål i anden halvleg..
        Jeg ser med ængstelse på lodtrækningen :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Ja, det er sgu ikke så godt. Kent bruger udtalelser strategisk - det synes jeg efterhånden står klart. Både til at bygge spillere op, pille dem ned når de svæver for højt osv. Problemet er, at han slet ikke forholder sig til, der er nogle omgivelser, som også har indflydelse på resultaterne, som bliver endnu mere negative når de hører det.

          Men jeg håber det virker, og Helenius får lidt mere selvtillid. Han have et par eller tre fine aktioner i dag, og det er et fint skridt frem.

          Ps. den modsatte pol, Jacob Nielsen i AGF, ville jeg nok heller ikke foretrække...
          helt enig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Jeg ser med ængstelse på lodtrækningen :)
            ikke mange "nemme" hold tilbage. Bliver spændende :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kent: Helenius spiller en suværen kamp

              http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ren-27857.aspx

              jovist. Han gjorde det ok idag. Men hvis det er overlæggeren for hvad Kent syntes er suværent er vi godt nok i problemer
              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Siger han det!? Han er noget af det mest lade jeg har set i en stribet trøje.

              Nu er vi altså også lige nødt til at huske, at det KN melder ud i medierne sikkert ofte er tilsat en mængde spin. Han kommunikerer ikke kun til os fans og omverdenen, men også indirekte til Helenius. Taget i betragtning af, at Helenius har lignet en selvtillidsforladt spiller for os, så er det måske ikke helt hen i vejret at booste hans tro på sig selv.
              Så på mandskabsbehandlingsplan, så tror jeg det er den rette taktik med en fyr som Helenius. KN har både i AaB og Horsens fået meget ud af en begrænset spillertrup, så vi må formode, at han ved hvad han laver på dét plan.


              EDIT: Arh, jeg var for langsom til at skrive mit indlæg. B(ob) kom før mig med samme kernepointe.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                Nu er vi altså også lige nødt til at huske, at det KN melder ud i medierne sikkert ofte er tilsat en mængde spin. Han kommunikerer ikke kun til os fans og omverdenen, men også indirekte til Helenius. Taget i betragtning af, at Helenius har lignet en selvtillidsforladt spiller for os, så er det måske ikke helt hen i vejret at booste hans tro på sig selv.
                Så på mandskabsbehandlingsplan, så tror jeg det er den rette taktik med en fyr som Helenius. KN har både i AaB og Horsens fået meget ud af en begrænset spillertrup, så vi må formode, at han ved hvad han laver på dét plan.
                Tvivler på at selv Helenius tror på det Kent siger med sådan en udtalelse. Alt for overdrevet
                Men selvfølgelig skal Kent passe sin mandsskabspleje og beskytte dem samt booste deres selvtillid. Klart. En del af hans job..
                Meeen hvis det havde heddet "Han spiller sin bedste kamp i OB trøjen" havde det nok været mere rammende..

                Nåh. Vi vandt. Dejligt. Håber vi kan gøre det samme søndag. Men der skal altså steppes en del op for at slå Randers

                Comment


                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...adaese/6836205

                  nogen steder hvor de viser Jønsson boldtab?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Jeg orker ikke maratondebatter om det her, men jeg køber simpelthen ikke at nogle mennesker, fordi de tilfældigvis er fodboldspillere, bare må finde sig i hvad som helst. Det er unuanceret. Mennesker reagerer forskelligt på forskellige ting og i fodboldverdenen tror jeg vi har nogle problemer med, at kun meget få af de mennesketyper, der findes er nogen der passer ind.

                    OB's spillere mangler selvtillid. Det er et tilbagevendende problem for OB-spillere og har været det i en del år. Kunne man forestille sig, at vi som fans kunne bidrage mindre til det - det er jeg helt sikker på.
                    Jeg synes så, at vi som fans, på stadion, over hele landet, bidrager til at spillerne så af den vej får selvtillid - uden held, for det meste.

                    Det eneste, der skaber selvtillid er at et hold kommer til at fungere - og ikke i den forstand, at de er bonkammerater til daglig, men på banen, hvor det tæller, og groft sagt, så er det her hold så dårligt sat sammen af både sportsdirektør og træner, at vi kan tale positivt om spillerne herfra til evigheden - juble og synge på stadion i ét væk på stadion og resultatet vil stadig være det samme. De er ikke gode nok. Hverken for sig selv eller sammen.

                    Og hvis jeg bliver ved med at sige, at de ikke er gode nok; så er det deres job at få mig til at ændre mening - og det sker heller ikke. Kamp efter kamp, efter kamp, efter kamp.

                    For mig er der ikke noget "at købe" - det er faktum, at hvis man er fodboldspiller, skal man håndtere de her ting på en hensigtsmæssig måde. Om det er her eller i Danmark.

                    De er ikke "tilfældigvis" fodboldspillere - det er noget, de har valgt - og det kommer med branchen, lige så sikkert som konflikter imellem lærere og forældre er det i folkeskolen. Eller chefer med ansatte på kontorer i kommunen.

                    Man kan så forsøge at gøre sit for at ændre dette - og støtte så meget vi kan på stadion, hvor det tæller, og den del synes jeg ærligt talt, at vi har gjort. Uden at få ret meget igen. Hvis overhovedet noget.

                    Så skal de simpelthen leve med at jeg skriver, at de ikke er gode nok. Fordi spillet på banen viser dette kamp efter kamp. Og de har et kæmpe problem, hvis ikke de vender en negativ til en positiv. Der er jo floskler nok: F.eks så hører man altid fodboldspillere sige efter et nederlag, at de har noget at revanchere - som et symbol på, at de lige er den tand ekstra opsat på at vise, at det nederlag var en éngangs ting.

                    De er elitesportsfolk, og de SKAL simpelthen have en hård hud. Fordi det kan godt være enkeltmennesker ændrer sig, men det gør den samlede flok ikke. Om du kan lide det eller ej.

                    Branchen er som den er - og den forbliver som den er. Vi kan så forsøge at formindske graden. Men ændre på det store billede? Sorry to burst your bubble. Not gonna happen.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tvivler på at selv Helenius tror på det Kent siger med sådan en udtalelse. Alt for overdrevet
                      Men selvfølgelig skal Kent passe sin mandsskabspleje og beskytte dem samt booste deres selvtillid. Klart. En del af hans job..
                      Meeen hvis det havde heddet "Han spiller sin bedste kamp i OB trøjen" havde det nok været mere rammende..

                      Nåh. Vi vandt. Dejligt. Håber vi kan gøre det samme søndag. Men der skal altså steppes en del op for at slå Randers
                      Udover målet spiller han en suveræn kamp og var en rigtig god spilstation og til at sætte spillet op og sætte tingene i gang.

                      Jeg har en lille teori om, at han har taget fejl af Greve og Helenius... ;-)

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...adaese/6836205

                        nogen steder hvor de viser Jønsson boldtab?
                        Bliver Ren Kagemand stadig sendt? Så er det nok et godt bud i hvert fald.

                        Comment


                          Hvad med Desler inde centralt? Han giver gejst og vilje, og har spillet pladsen i "ungdomsårene".
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tror godt man kunne finde på at rykke Mads Frøkjær op til sommer hvis han fortsætter sin udvikling.. Hellere en som ham i truppen end Nana.. Ikke at jeg tror han bliver den nye Delaney eller noget men som 4. Valg ville det være fint.
                          Så skal vi bare have en udefra der er bedre end Izu og JJ. En der kan noget andet

                          Comment


                            Er der nogen der ved hvordan rangeringen er i pokalen ift. hvem der spiller ude og hjemme, hvis to superligahold mødes i næste runde?

                            Er det ren lodtrækning, eller er det nuværende placering i ligaen, eller tager man udgangspunkt i sidste sæson og klubbernes slutplacering?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Er der nogen der ved hvordan rangeringen er i pokalen ift. hvem der spiller ude og hjemme, hvis to superligahold mødes i næste runde?

                              Er det ren lodtrækning, eller er det nuværende placering i ligaen, eller tager man udgangspunkt i sidste sæson og klubbernes slutplacering?

                              Uden at være 100 på det så mener jeg lavest rangeret hold får hjemmebane
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Er der nogen der ved hvordan rangeringen er i pokalen ift. hvem der spiller ude og hjemme, hvis to superligahold mødes i næste runde?

                                Er det ren lodtrækning, eller er det nuværende placering i ligaen, eller tager man udgangspunkt i sidste sæson og klubbernes slutplacering?
                                Ingen hurlumhej, når to SL-hold mødes. Ren lodtrækning.

                                Comment

                                Working...
                                X