Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi får i hvert fald ingen badebilletter i år. Det bliver dog sjovt at få hjemmebane i en pokalkamp igen. Udover Tarup/Pårup kampen, som blev spillet på stadion, så husker jeg ikke en hjemmekamp i pokalen, fordi vi så ofte ryger ud til pishold 😄

    Comment


      Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
      Lækkert nok med hjemmebane og i det mindste ryger vi ikke ud til et 1 div hold i år 
      Selv om det er en svær lodtrækning syntes jeg næsten den er den bedste, vi blamerer os ikke ved at ryge ud til et divisions hold. Vi har hjemmebanen og holdet vil være 100 % sat op. Tror vi har en fin chance for at gå videre,

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Vi får i hvert fald ingen badebilletter i år. Det bliver dog sjovt at få hjemmebane i en pokalkamp igen. Udover Tarup/Pårup kampen, som blev spillet på stadion, så husker jeg ikke en hjemmekamp i pokalen, fordi vi så ofte ryger ud til pishold 
        Dalum og Fremad A bør være badebilletter for et superligahold. Ihf et superligahold der ser sig selv som en top 6 kandidat.

        Comment


          Vi havde en lille snak med Helenius efter dagens træning. Han mener, at hjemmebanen bliver meget vigtig i kampen mod FCM.

          http://obstruktion.dk/helenius-hjemm...alturneringen/

          Comment


            Giver sæsonkortet adgang til Pokalen i år?
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Giver sæsonkortet adgang til Pokalen i år?
              Ja.
              http://www.ob.dk/artikel/koeb-dit-saesonkort-nu.aspx
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment

              Working...
              X