Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - AC Horsens
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet er jeg godt klar over, og jeg er sådan set ligeglad med hvad de gør mod jævnbyrdige i andre klubber, men at tage et banner fra små børn ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet er jeg godt klar over, og jeg er sådan set ligeglad med hvad de gør mod jævnbyrdige i andre klubber, men at tage et banner fra små børn ..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Dejlig sejr i dag, hvor vi heldigvis så ud til at være rigtig godt forberedte på at håndtere Horsens åbenlyse fordele i luftspillet.
Der var ikke mange, der for alvor sprang i øjnene, men Grytebust er min MoM. Han lavede et par sjuskefejl, men redningen i overtiden var høj klasse.
I marken synes jeg, de bedste var Tingager (til trods for en lidt for velkendt bommert i slutningen), Greve og Casper Nielsen. Det er sjovt, hvor forskelligt man af og til kan opleve en fodboldkamp. Igennem foråret høstede CN ofte store roser efter - set med mine øjne - meget middelmådige præstationer, mens han i øjeblikket bliver sablet ned, selv om han for mig at se spillede rigtig fint i dag, og til dels også mod Helsingør.
Helenius var bedre end i de første to kampe, men han bliver sjældent farlig. Det bør bestemt blive ham (eller Jönsson) og ikke Greve, der må vige pladsen for Joan.
Desler og Jönsson stod svagt i billedet.
I øvrigt forstår jeg ikke den hårde kritik af Pereira på baggrund af hans indhop i dag. Overordnet set er han åbenlyst ikke god nok, men jeg synes nu, han gjorde det helt OK i dag. Klart bedre end Desler, der mildest talt ikke ser komfortabel ud på den venstreback.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg synes så, at det er dårlig stil at stjæle og ødelægge modstanderholdenes fanartikler under alle omstændigheder. At det så skulle være fra nogle børn, som du påstår, gør det så absolut ikke bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg har det egentlig helt fint med det, så længe de uofficielle holder det til det uofficielle miljø i de andre klubber også - og er du en del af dette miljø, så takker du også ja til hvad der nu skulle komme af sjove ting og sager, og det er alle uofficielle klar over.
Comment
-
Det var en intensiv kamp. Især i første halvleg var det svært. Til tiden spørgte jeg mig hvem er hjemmeholdet...
Men synes vi kontrollerede det godt i anden halvleg men uden at blive rigtig farligt lang tid. Først efter en time og med en mand mere på banen lykkedes at presse de bedre og der opstod realistisk håb for en scoring.
Izunna gjorde det godt til ham dummede sig med det røde kort.
Greve og Tingager ses som vores bedste markspillere. Tingager spiller det så roligt og sikkert, det var klasse. Og Greve var vores bedste i offensiven. Løber soler sort, prøver igen og igen noget. Til dels desværre uden de nødvendige støtte. Ville meget gerne se en kamp med Greve som hk og Joan som vk. Tror det ville gøre offensiven lang kreativere og farligere. Men frygter svenskeren bor fast på vk, så bliver det vel kun en våd drøm...
Desler og C. Nielsen har jeg også på plus-siden. Casper spillede det ordentligt på midtbanen. Desler og Greve til sidst sammen på højre side, det var rigtigt fint at kigge på.
AK var ret anonymt. Helenius var flittigt, men tror ham mangler en succesoplevelse. Synes ham skulle stå mere fremad, spille mere i modstanders feltet, mere som target-mand. Men det vil vi vel ikke se under Kent Nielsen...
Jønsson var skuffende (igen).
Flere farlige blodtab og fejlafleveringer. Lykkedes med næsten intet i 1 mod 1 og brændende flere gode muligheder dermed.
Fremhæves må JJ's kongemål og Gryte's verdensklasseredning til sidst."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOffensivt mangler Helenius en del endnu - han har dog vist at han kan sparke til en bold - så det skal nok blive til mål.
Jeg synes til gengæld, at han allerede betyder rigtig meget i luften i defensiven. Han får altså headet en del væk i dag!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg siger det igen, da jeg fik mange kommentarer med på vejen sidst.. Grunden til at Greve ikke har fået flere kampe er at han ALDRIG følger op på sine gode præstationer. Jeg mindes ikke at han har spillet to gode kampe i streg.. I må meget gerne minde mig om det, hvis det nogensinde er sket?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægKommentatorne var også efter Jønne flere gange. Han har levet en god ting i 3 kampe, han bør simpelthen ikke starte inde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRyan mener ikke at han er skadet men ville ikke tage nogen chancer
http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ens-27510.aspx
Forstår godt han er ekstra forsigtig når man har været det igennem han har været.. Han har spillet fuld tid i 2 1/2 kamp og trænet samtlige pas.. Han skal måske lige have lidt ekstra restitution efter 2 mareridts årTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI know i know :). Har stadig et håb om at operationen har gjort en forskel og at han bare skal huske at restituere lidt mere end mange andre skal..
Håber Ryan bare lige blev forskrækket, det er jo også en ny situation for ham nu hvor der er blevet "snittet" lidt i ham omkring musklen. Frygten er selvfølgelig, at vi ikke har styr på en hujende fis.
Comment
Comment