Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - AC Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hold nu kæft.... Mine nerver man. Troede den var inde.

    Godt nappet af Myse!!!
    Samme her! 3 point, men trods godt spil, så er det bekymringerne at vi ikke når at score i overtal mod Horsens på hjemmebane.

    Comment


      #92
      Lækkert med 3 point, og fortjent nok selvom det blev en grim kamp. Men føj hvor jeg hader Bo H!! Jeg så kampen på et stream uden kommentatorer og man kan høre ham brokke sig konstant i 90 minutter. Fair nok at der er nogle der sætter pris på en karismatisk indpisker (jeg synes personligt det er ulideligt at høre på), men efter at have hørt ham lukke lort ud til dommerne fra start til slut har jeg svært ved at nævne en træner jeg afskyr mere. Hvis vi nogensinde får ham som træner gør jeg skade på mig selv..

      Comment


        #93
        tør man foreslå at KONTINUITETEN sejrede til sidst? Desler tilbage på sin vante plads, Joan og Jens Jakob ind! Pludselig lignede vi det hold fra foråret. Fantastiskt mål fra Tomasen og flot opspil til målet. Gryte med en power tv-redning!! Lad os nu bygge videre på holdet fra foråret, og så implementere nye ideer gradvist, eller giver kontinuitetsbegrebet vil ingen mening?

        Comment


          #94
          top 3;)

          Comment


            #95
            En dårlig start på kampen, men den sidste time var vi altdominerende. Vi mangler lige det sidste for at skabe de store chancer, men vi kommer frem til nok halve til at det er en klar fortjent sejr.

            Der er mange ting at tage med i dag. Ingen falder igennem. Tingager var fremragende i dag, Grytebust med en feber redning til sidst og clean sheat. Izunna erobrer et vildt antal bolde i dag.. Hvilket mål af Jens Jakob.

            Negative ting. Izunnas røde kort, Ryans mulige skade og så at vores angribere ikke tager nok skarpe løb i feltet og ud under modstanderens backs. Greve var også langt fra niveauet i sidste kamp, men der var da stadig god energi og tydelig vilje.

            Comment


              #96
              Jeg siger det igen, da jeg fik mange kommentarer med på vejen sidst.. Grunden til at Greve ikke har fået flere kampe er at han ALDRIG følger op på sine gode præstationer. Jeg mindes ikke at han har spillet to gode kampe i streg.. I må meget gerne minde mig om det, hvis det nogensinde er sket?

              Comment


                #97
                Det var sgu nærmest "Komiske Kent" vi hørte efter kampen. Det bekymrer ham slet ikke, at vi skaber forsvindende få målchancer i 90 minutter mod Horsens, små 20 minutter af dem i overtal, og at årets mål og årets redning på Odense Stadion skal til for, at vi kan slå Horsens. Du kan tale moralen og fighterindsatsen op, men den spillemæssige indsats er simpelthen ikke tilfredsstillende i dag.

                Comment


                  #98
                  Indtil udvisningen var det sgu en røvsyg gang bold uden de store chancer vi var vidne til.. Vi spiller langsomt og har ikke evnerne til at blive farlige når vi skal pusse nusse os igennem. Mangler lidt i kontraen også.
                  Men dejligt med en sejr og 3p. Hjælper rigtig rigtig meget på humøret. Men det gør mig stadig trist og bekymret over at vi ikke spiller bedre.. Når alle mand er klar har vi en rigtig stærk bænk men det ændrer ikke ved at vi mangler en styrmand på midten. En general. For han findes ikke

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Jeg siger det igen, da jeg fik mange kommentarer med på vejen sidst.. Grunden til at Greve ikke har fået flere kampe er at han ALDRIG følger op på sine gode præstationer. Jeg mindes ikke at han har spillet to gode kampe i streg.. I må meget gerne minde mig om det, hvis det nogensinde er sket?
                    Jeg synes ikke, at Greve spiller nogen stor kamp i dag, men jeg er enig med resten af stadionpublikummet i, at han var vores bedste spiller i dag, indtil at JJT og Gryte hiver to øjeblikke af overordentlig skønhed op af hatten.

                    Som 2. halvleg udvikler sig, er det ham der bliver ved med at dirigere med medspillerne og bevæger sig ind i nogle af de rum, hvor det kan blive farligt, når tingene lykkes. Han spiller ingen stor kamp i dag, men det er der ved gud heller ingen andre der gør, så for mig er det ærligt talt mere et spørgsmål om, at OB ikke kan spille to gode kampe i træk, fordi vi er så enormt ustabile, mere end det er et spørgsmål om, at Greve ikke kan det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Det var sgu nærmest "Komiske Kent" vi hørte efter kampen. Det bekymrer ham slet ikke, at vi skaber forsvindende få målchancer i 90 minutter mod Horsens, små 20 minutter af dem i overtal, og at årets mål og årets redning på Odense Stadion skal til for, at vi kan slå Horsens. Du kan tale moralen og fighterindsatsen op, men den spillemæssige indsats er simpelthen ikke tilfredsstillende i dag.
                      Jeg hørte det samme og syntes også at det var en lidt dum kommentar. Men vinderen har jo altid ret og jeg vil bare nyde sejren inden jeg pudser de kritiske og konstruktive briller igen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Jeg siger det igen, da jeg fik mange kommentarer med på vejen sidst.. Grunden til at Greve ikke har fået flere kampe er at han ALDRIG følger op på sine gode præstationer. Jeg mindes ikke at han har spillet to gode kampe i streg.. I må meget gerne minde mig om det, hvis det nogensinde er sket?
                        Han blev MOM på stadion

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon
                          å ikke kampen. Hvordan spiller jønsson i dag? Synes det er virkelig urimeligt at greve eller Edmundsson er på bænken næste kamp, fordi jønsson SKAL spille
                          Jønsson bragte ikke meget idag og tabte 3 totalt unødvendige bolde i 1. Halvleg der gjorde det farligt for os.. Vil ikke kalde det elendigt men ser simpelthen ikke det at Kent ser i den mand.. Klart en af de mindre gode idag IMO

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Han blev MOM på stadion
                            Det er jeg fuldstændig ligeglad med. Ja, han har god fight og viljen er der, bevares - Men han rammer LANGT fra det niveau han viste i Helsingør. Det kan der så være mange grunde til, at opspillet var helt af helvedes til i dag, og det netop afhænger af enkeltmandspræstationer, hvis vi skal lave et mål. Horsens står kompakt, men det ændre ikke at jeg synes han skuffer mig igen.

                            Jeg har måske for store forventninger, og et alt for stor håb om at han får sit gennembrud i år, men jeg mindes ærlig talt ikke at han har spillet to gode kampe i træk. Det kan være hans held, at Jønsson er så elendig som han er, selvom jeg stadigvæk har en forventning om at Kent aldrig nogensinde fravælger Jønsson.

                            Comment


                              Kommentatorne var også efter Jønne flere gange. Han har levet en god ting i 3 kampe, han bør simpelthen ikke starte inde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Det er jeg fuldstændig ligeglad med. Ja, han har god fight og viljen er der, bevares - Men han rammer LANGT fra det niveau han viste i Helsingør. Det kan der så være mange grunde til, at opspillet var helt af helvedes til i dag, og det netop afhænger af enkeltmandspræstationer, hvis vi skal lave et mål. Horsens står kompakt, men det ændre ikke at jeg synes han skuffer mig igen.

                                Jeg har måske for store forventninger, og et alt for stor håb om at han får sit gennembrud i år, men jeg mindes ærlig talt ikke at han har spillet to gode kampe i træk. Det kan være hans held, at Jønsson er så elendig som han er, selvom jeg stadigvæk har en forventning om at Kent aldrig nogensinde fravælger Jønsson.
                                Jeg er ganske enkelt helt uenig med dig. Greve var den eneste der prøvede bare lidt. Han var bedre mod Helsingør, men han var ganske okay i dag. Bedre end både Jønne, AK, Helenius og CN

                                Comment

                                Working...
                                X