Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - AC Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Krydser fingre, kan se i dagens avis, at Kent ikke afviser han kan være klar til næste kamp.

    Håber Ryan bare lige blev forskrækket, det er jo også en ny situation for ham nu hvor der er blevet "snittet" lidt i ham omkring musklen. Frygten er selvfølgelig, at vi ikke har styr på en hujende fis.
    Han er jo klart blevet forskrækket over at kunne mærke bare den mindste my. Det ligger i baghovedet hele tiden og vil måske gøre det resten af hans karriere..
    Vi har set massere af spillere der har lært at holde disse fiberskader nede med tiden ved specielle øvelser og den rette restititution mellem kampe og træning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Efter 3 runder i år har vi 6 point - i sidste sæson havde vi 7 point efter 11 runder - der er da en hvis chance for at pointudbyttet bliver en smule bedre end sidste år efter 11 runder - men nu skal jeg passe på ikke at jinxe det
      Og vi møder et AaB hold som endnu ikke er skarpe. Sidste år fik vi færre points i forhold til spillet. Vi har ikke spillet prangende, så de 6 points er helt sikkert bedre end spillet på banen. Nu burde det være et hold med selvtillid i næste kamp. Derfor kan vi godt have store forventninger om, at holdet spiller op til dit bedste.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Og vi møder et AaB hold som endnu ikke er skarpe. Sidste år fik vi færre points i forhold til spillet. Vi har ikke spillet prangende, så de 6 points er helt sikkert bedre end spillet på banen. Nu burde det være et hold med selvtillid i næste kamp. Derfor kan vi godt have store forventninger om, at holdet spiller op til dit bedste.
        Pssst... alt for ofte gik det galt når vi talte om "store forventninger" de sidste ar. ;-)
        Og synes holdet leverede bedst sidste sæson når de stod med ryggen ved væggen.
        Fint at bolden løb godt til tiden i går men vi er langt fra at "spille" os til tre point. Vi skal fighte sejre hjemme Hvis de glemmer det; så går det galt, frygter jeg.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Pssst... alt for ofte gik det galt når vi talte om "store forventninger" de sidste ar. ;-)
          Og synes holdet leverede bedst sidste sæson når de stod med ryggen ved væggen.
          Fint at bolden løb godt til tiden i går men vi er langt fra at "spille" os til tre point. Vi skal fighte sejre hjemme Hvis de glemmer det; så går det galt, frygter jeg.
          Enig! Jeg synes faktisk ikke (for første gang i denne sæson), at der var en finger at sætte på fight og indstilling i går. Men det er bare sjældent, at det sker flere kampe i træk for dette hold :(

          Comment


            Der blev plads til Grytebust på ugens hold i Tipsbladet. Stadig ingen markspillere i denne sæson

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-1

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Der blev plads til Grytebust på ugens hold i Tipsbladet. Stadig ingen markspillere i denne sæson

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-1
              Vel ikke så underligt, når vi ret beset ikke har spillet særligt godt.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Vel ikke så underligt, når vi ret beset ikke har spillet særligt godt.

                MvH ChrisOB
                Nej jeg er ikke overrasket. Havde selvfølgelig håbet på Greve mod Helsingør. Men ikke engang AK efter hans 2 mål kunne komme på.

                Comment


                  Sidder lige på http://www.superliga.dk/kamp/2017-20.../ob-ac-horsens og ser højdepunkterne igen. Jeg bliver decideret harm når jeg en så relativt intelligent herre som Niels Christian Frederiksen snakke om et straffe til Sanneh i situationen til sidst. At Money-Poul hopper med på den overrasker vel ingen, men ikke desto mindre er det så ækelt at høre på deres konstante forsøg på at skabe historier i ret så kedelige fodboldkampe. De gør sgu hverken dommerne, spillerne eller tilskuerne/seerne nogen tjeneste ved at piske en stemning op på den måde.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Vel ikke så underligt, når vi ret beset ikke har spillet særligt godt.

                    MvH ChrisOB
                    Enig. Jeg synes dog Tingager spillede en god kamp i lørdags. Som målene har haglet ind i andre kampe kunne man måske godt have fundet plads til ham.

                    Omvendt er det svært at sige noget til de to der er på holdet. Simon Jakobsen var stærk i går. Jeg så ikke FCK - Hobro, men når man spiller til 0 i Parken uden at give store chancer væk (som jeg forstår det) har der nok været nogle gode præstationer i forsvaret.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Sidder lige på http://www.superliga.dk/kamp/2017-20.../ob-ac-horsens og ser højdepunkterne igen. Jeg bliver decideret harm når jeg en så relativt intelligent herre som Niels Christian Frederiksen snakke om et straffe til Sanneh i situationen til sidst. At Money-Poul hopper med på den overrasker vel ingen, men ikke desto mindre er det så ækelt at høre på deres konstante forsøg på at skabe historier i ret så kedelige fodboldkampe. De gør sgu hverken dommerne, spillerne eller tilskuerne/seerne nogen tjeneste ved at piske en stemning op på den måde.
                      NC er ellers en af de bedste kommentatorer i min bog, men den episode skyder han langt over med, måske er det mine stribede briller der kigger anderledes på det, men der er ikke skyggen af straffe. Sanneh laver svanens død
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        ... Tænk lige hvis Casper Nielsen havde samme sammeteknik som Thomasen, med alle de afslutninger han kommer til. Oj, oj, oj det kunne blive vildt.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Sidder lige på http://www.superliga.dk/kamp/2017-20.../ob-ac-horsens og ser højdepunkterne igen. Jeg bliver decideret harm når jeg en så relativt intelligent herre som Niels Christian Frederiksen snakke om et straffe til Sanneh i situationen til sidst. At Money-Poul hopper med på den overrasker vel ingen, men ikke desto mindre er det så ækelt at høre på deres konstante forsøg på at skabe historier i ret så kedelige fodboldkampe. De gør sgu hverken dommerne, spillerne eller tilskuerne/seerne nogen tjeneste ved at piske en stemning op på den måde.
                          Skub i ryggen ER vel ulovligt ... eller mener du at han ikke skubber ham?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Skub i ryggen ER vel ulovligt ... eller mener du at han ikke skubber ham?
                            Hvis Sanneh seriøst mener der er straffe i den nærkamp og pga så lidt kontakt, hvor Sanneh tydeligvis udfører en flot udgave af svanens død, så vil jeg påstå at Horsens minimum begår 4 til 5 straffespark i hver kamp. Jeg synes faktisk det på mange måde er fedt med hold som Horsens som går så meget til stålet, men jeg synes desværre de har en tendens til at tude alt for meget når de får bare en lille smule af samme skuffe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Hvis Sanneh seriøst mener der er straffe i den nærkamp og pga så lidt kontakt, hvor Sanneh tydeligvis udfører en flot udgave af svanens død, så vil jeg påstå at Horsens minimum begår 4 til 5 straffespark i hver kamp. Jeg synes faktisk det på mange måde er fedt med hold som Horsens som går så meget til stålet, men jeg synes desværre de har en tendens til at tude alt for meget når de får bare en lille smule af samme skuffe.
                              Jeg forholder mig kun til fodboldloven og ser en spiller blive forhindret i at nå bolden, ved hjælp af et skub i ryggen ...
                              Det vi kan være uenige om, er om han så rent faktisk bliver skubbet, ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg forholder mig kun til fodboldloven og ser en spiller blive forhindret i at nå bolden, ved hjælp af et skub i ryggen ...
                                Det vi kan være uenige om, er om han så rent faktisk bliver skubbet, ...
                                For mig at se mærker Sanneh to hænder i ryggen, og laver et rejehop fremad for at spille på det. Der var ikke engang frispark, hvis det var midt på banen.

                                Comment

                                Working...
                                X