Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - AC Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Jeg er ganske enkelt helt uenig med dig. Greve var den eneste der prøvede bare lidt. Han var bedre mod Helsingør, men han var ganske okay i dag. Bedre end både Jønne, AK, Helenius og CN

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Jeg er ganske enkelt helt uenig med dig. Greve var den eneste der prøvede bare lidt. Han var bedre mod Helsingør, men han var ganske okay i dag. Bedre end både Jønne, AK, Helenius og CN
      Absolut enig. Greve spillede en god kamp. Ham var den spiller i vores hold som udfordrede mest og gav hård arbejde for ACH' s kompakte forsvar.
      Desuden var det fint at se Greve og Desler tilsammen på højre side til sidst. Begge har rigtig god energi og vilje og en god motor som løber og løber.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Kent storroser JJ

        http://www.ob.dk/artikel/droemmemaal...tre-point.aspx

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det kan jeg fandme godt forstå, at han gør.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Ryan mener ikke at han er skadet men ville ikke tage nogen chancer

            http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ens-27510.aspx

            Forstår godt han er ekstra forsigtig når man har været det igennem han har været.. Han har spillet fuld tid i 2 1/2 kamp og trænet samtlige pas.. Han skal måske lige have lidt ekstra restitution efter 2 mareridts år

            Comment


              Jeg synes længe, det gik som forventet, at vi ikke kunne blive farlige, og at Horsens lagde tryk på ved deres langsommelige indkast og hjørnespark. En meget lidt publikumsvenlig kamp. Stor ros til holdet for at vinde sådan en kamp, sidste efterår havde vi tabt. Inden JJs drømmemål var der ikke rigtig nogen, der skildte sig ud. Mest usynlig var RJ, man kan spørge sig selv hvorfor han overhovedet var med. Greve den som gav flest forhåbninger om, at vi ville score. Grytebust havde lige så stor andel i sejren som JJ med hans pragtredning tilsidst.
              Vi er stadig ikke blevet bedre til at spille os til chancer. Af farlige chancer har vi vel kun JJs skud, det er alt for få. Hvis vi ikke evner at spille os frem til chancer, må vi prøve mere udefra. Det er trods alt bedre end slet ikke at få nogen.
              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

              Comment


                Lækker med sejr i en lige kamp. Jeg ved godt hjemme mod Horsens skal være 3 point, men det er der sgu' så meget der skal være, uden det sker.

                Jeg synes, at jeg er lidt overrasket over Horsens, de får mange point i år, ikke nødvendigvis top 6 mange point, men de har fået bikset noget sammen, især hvis de kan holde Sanneh.

                Comment


                  Jeg kan se på Facebook at PB Crew / Evil Crows har stjålet et AC Horsens banner fra en skole/børn fra Horsens, som de også havde med på tribunen. Det er sgu godt nok en ærgerlig stil at ligge for dagen..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Jeg kan se på Facebook at PB Crew / Evil Crows har stjålet et AC Horsens banner fra en skole/børn fra Horsens, som de også havde med på tribunen. Det er sgu godt nok en ærgerlig stil at ligge for dagen..
                    Hvis det forholder sig sådan er det mega dårlig stil... Men hellere disse børnestreger end vold mm

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Lækker med sejr i en lige kamp. Jeg ved godt hjemme mod Horsens skal være 3 point, men det er der sgu' så meget der skal være, uden det sker.

                      Jeg synes, at jeg er lidt overrasket over Horsens, de får mange point i år, ikke nødvendigvis top 6 mange point, men de har fået bikset noget sammen, især hvis de kan holde Sanneh.
                      Tror gerne de vil sælge ham for at få lidt økonomi ud af det.. Pengene er små derovre så mon ikke et salg sker sidst i Aug

                      Comment


                        Tipsbladet har også Greve som bedste OB'er

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ygende-dommere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis det forholder sig sådan er det mega dårlig stil... Men hellere disse børnestreger end vold mm
                          Bestemt. Nu ved jeg ikke hvad der ligger bag det at stjæle et banner, men håber da ikke der er ydet vold. Mon ikke bare et par overraskede børn overgav det straks..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Bestemt. Nu ved jeg ikke hvad der ligger bag det at stjæle et banner, men håber da ikke der er ydet vold. Mon ikke bare et par overraskede børn overgav det straks..
                            Var heller ikke det jeg mente. Selvfølgelig er de ikke voldlige mod børn.. Men hvis man absolut skal lave dumme ting er dette bedre end vold mod udebane fans.
                            Syntes heldigvis at vi er forskånet for dette og forbinder på ingen måde dette med vores stemningsskabere. De er fantastiske men måtte gerne undlade lign drengestreger

                            Comment


                              Efter 60 min. kunne jeg ikke finde ud af hvem der var den bedste OB'ere dag. Jeg vaklede mellem Izunna og Greve. Begge meldte sig efterfølgende ud, så derfor går den til Grytebust.

                              Men god kamp af både Izunna og Greve - den første time. Godt mål af JJT - jeg er vild med kampafgørende spillere, bare det er i den rigtige ende 😉

                              Jønsson, tæt på værdiløs.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Bestemt. Nu ved jeg ikke hvad der ligger bag det at stjæle et banner, men håber da ikke der er ydet vold. Mon ikke bare et par overraskede børn overgav det straks..
                                Det er jo desværre ikke noget nyt fænomen, men noget der er sket flere gange, både med OB-fans der har stjålet bannere fra modstanderen og vice versa. For et på år siden, så man jo sågar nogle Brøndby-fans sætte ild til et større OB-banner midt på tribunen, uden nogen form for indgriben. Det var beskæmmende.

                                Som regel når sådan noget sker, er det fordi, at der er tale om bannere og flag der er blevet efterladt på jorden, eller i bagagerummet på en bus eller lignende, og så frister det nogle gange svage sjæle. Det er da sandsynligvis, og jeg vil også sige forhåbentlig, det der er sket i dette tilfælde. Der er dog også fortilfælde med fans der er brudt i klubhuse og/eller er kravlet over hegnet for at stjæle nogle fan artikler. Sidstnævnte skulle nogle Brøndby fans angiveligt have gjort for nogle år siden ude på stadion, har jeg ladet mig fortælle.

                                Comment

                                Working...
                                X