Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - AC Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er jo desværre ikke noget nyt fænomen, men noget der er sket flere gange, både med OB-fans der har stjålet bannere fra modstanderen og vice versa. For et på år siden, så man jo sågar nogle Brøndby-fans sætte ild til et større OB-banner midt på tribunen, uden nogen form for indgriben. Det var beskæmmende.

    Som regel når sådan noget sker, er det fordi, at der er tale om bannere og flag der er blevet efterladt på jorden, eller i bagagerummet på en bus eller lignende, og så frister det nogle gange svage sjæle. Det er da sandsynligvis, og jeg vil også sige forhåbentlig, det der er sket i dette tilfælde. Der er dog også fortilfælde med fans der er brudt i klubhuse og/eller er kravlet over hegnet for at stjæle nogle fan artikler. Sidstnævnte skulle nogle Brøndby fans angiveligt have gjort for nogle år siden ude på stadion, har jeg ladet mig fortælle.
    Det er jeg godt klar over, og jeg er sådan set ligeglad med hvad de gør mod jævnbyrdige i andre klubber, men at tage et banner fra små børn ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Det er jeg godt klar over, og jeg er sådan set ligeglad med hvad de gør mod jævnbyrdige i andre klubber, men at tage et banner fra små børn ...
      Jeg synes så, at det er dårlig stil at stjæle og ødelægge modstanderholdenes fanartikler under alle omstændigheder. At det så skulle være fra nogle børn, som du påstår, gør det så absolut ikke bedre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Det er jeg godt klar over, og jeg er sådan set ligeglad med hvad de gør mod jævnbyrdige i andre klubber, men at tage et banner fra små børn ...
        ...er pinligt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Dejlig sejr i dag, hvor vi heldigvis så ud til at være rigtig godt forberedte på at håndtere Horsens åbenlyse fordele i luftspillet.

          Der var ikke mange, der for alvor sprang i øjnene, men Grytebust er min MoM. Han lavede et par sjuskefejl, men redningen i overtiden var høj klasse.

          I marken synes jeg, de bedste var Tingager (til trods for en lidt for velkendt bommert i slutningen), Greve og Casper Nielsen. Det er sjovt, hvor forskelligt man af og til kan opleve en fodboldkamp. Igennem foråret høstede CN ofte store roser efter - set med mine øjne - meget middelmådige præstationer, mens han i øjeblikket bliver sablet ned, selv om han for mig at se spillede rigtig fint i dag, og til dels også mod Helsingør.
          Helenius var bedre end i de første to kampe, men han bliver sjældent farlig. Det bør bestemt blive ham (eller Jönsson) og ikke Greve, der må vige pladsen for Joan.
          Desler og Jönsson stod svagt i billedet.

          I øvrigt forstår jeg ikke den hårde kritik af Pereira på baggrund af hans indhop i dag. Overordnet set er han åbenlyst ikke god nok, men jeg synes nu, han gjorde det helt OK i dag. Klart bedre end Desler, der mildest talt ikke ser komfortabel ud på den venstreback.
          SLO

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg synes så, at det er dårlig stil at stjæle og ødelægge modstanderholdenes fanartikler under alle omstændigheder. At det så skulle være fra nogle børn, som du påstår, gør det så absolut ikke bedre.
            Jeg har det egentlig helt fint med det, så længe de uofficielle holder det til det uofficielle miljø i de andre klubber også - og er du en del af dette miljø, så takker du også ja til hvad der nu skulle komme af sjove ting og sager, og det er alle uofficielle klar over.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Jeg har det egentlig helt fint med det, så længe de uofficielle holder det til det uofficielle miljø i de andre klubber også - og er du en del af dette miljø, så takker du også ja til hvad der nu skulle komme af sjove ting og sager, og det er alle uofficielle klar over.
              Det rationale kan jeg til dels godt følge. Jeg vil så sige, at er du så "afstumpet", at du synes det er ok at stjæle andres ting og ødelægge dem, brænde dem af, osv., så kan jeg godt se, at der nødvendigvis ikke er så langt til at stjæle noget der er i den her sammenhæng virker så harmløst, som et banner. Det handler om at provokere.

              Comment


                Offensivt mangler Helenius en del endnu - han har dog vist at han kan sparke til en bold - så det skal nok blive til mål.

                Jeg synes til gengæld, at han allerede betyder rigtig meget i luften i defensiven. Han får altså headet en del væk i dag!

                Comment


                  Det var en intensiv kamp. Især i første halvleg var det svært. Til tiden spørgte jeg mig hvem er hjemmeholdet...
                  Men synes vi kontrollerede det godt i anden halvleg men uden at blive rigtig farligt lang tid. Først efter en time og med en mand mere på banen lykkedes at presse de bedre og der opstod realistisk håb for en scoring.
                  Izunna gjorde det godt til ham dummede sig med det røde kort.
                  Greve og Tingager ses som vores bedste markspillere. Tingager spiller det så roligt og sikkert, det var klasse. Og Greve var vores bedste i offensiven. Løber soler sort, prøver igen og igen noget. Til dels desværre uden de nødvendige støtte. Ville meget gerne se en kamp med Greve som hk og Joan som vk. Tror det ville gøre offensiven lang kreativere og farligere. Men frygter svenskeren bor fast på vk, så bliver det vel kun en våd drøm...
                  Desler og C. Nielsen har jeg også på plus-siden. Casper spillede det ordentligt på midtbanen. Desler og Greve til sidst sammen på højre side, det var rigtigt fint at kigge på.
                  AK var ret anonymt. Helenius var flittigt, men tror ham mangler en succesoplevelse. Synes ham skulle stå mere fremad, spille mere i modstanders feltet, mere som target-mand. Men det vil vi vel ikke se under Kent Nielsen...
                  Jønsson var skuffende (igen).
                  Flere farlige blodtab og fejlafleveringer. Lykkedes med næsten intet i 1 mod 1 og brændende flere gode muligheder dermed.
                  Fremhæves må JJ's kongemål og Gryte's verdensklasseredning til sidst.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Offensivt mangler Helenius en del endnu - han har dog vist at han kan sparke til en bold - så det skal nok blive til mål.

                    Jeg synes til gengæld, at han allerede betyder rigtig meget i luften i defensiven. Han får altså headet en del væk i dag!
                    helt enig. han var en vigtig brik i det defensive idag som trækker op på en noget tam indsats. Men jeg tror stadig på ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Jeg siger det igen, da jeg fik mange kommentarer med på vejen sidst.. Grunden til at Greve ikke har fået flere kampe er at han ALDRIG følger op på sine gode præstationer. Jeg mindes ikke at han har spillet to gode kampe i streg.. I må meget gerne minde mig om det, hvis det nogensinde er sket?
                      Well. Han var helt klart en af de bedste i dag - selvom det ikke siger så meget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Kommentatorne var også efter Jønne flere gange. Han har levet en god ting i 3 kampe, han bør simpelthen ikke starte inde.
                        Folk har meget fokus på Jønssons dårlige egenskaber, men alt for lidt på hans gode. I rigtig mange situationer vender han på en mand, skabet et overtal med en retningsbestemt tæmning, eller rammer en medspiller i løb. Når han ikke slår til i dag skyldes det især at vores to midtbanefolk hverken får sat ham eller Greve særligt godt op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ryan mener ikke at han er skadet men ville ikke tage nogen chancer

                          http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ens-27510.aspx

                          Forstår godt han er ekstra forsigtig når man har været det igennem han har været.. Han har spillet fuld tid i 2 1/2 kamp og trænet samtlige pas.. Han skal måske lige have lidt ekstra restitution efter 2 mareridts år
                          Sidste gang Ryan ikke var skadet, spillede han efterfølgende ikke resten af året :D.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Efter 3 runder i år har vi 6 point - i sidste sæson havde vi 7 point efter 11 runder - der er da en hvis chance for at pointudbyttet bliver en smule bedre end sidste år efter 11 runder - men nu skal jeg passe på ikke at jinxe det

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Sidste gang Ryan ikke var skadet, spillede han efterfølgende ikke resten af året :D.
                              I know i know :). Har stadig et håb om at operationen har gjort en forskel og at han bare skal huske at restituere lidt mere end mange andre skal..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                I know i know :). Har stadig et håb om at operationen har gjort en forskel og at han bare skal huske at restituere lidt mere end mange andre skal..
                                Krydser fingre, kan se i dagens avis, at Kent ikke afviser han kan være klar til næste kamp.

                                Håber Ryan bare lige blev forskrækket, det er jo også en ny situation for ham nu hvor der er blevet "snittet" lidt i ham omkring musklen. Frygten er selvfølgelig, at vi ikke har styr på en hujende fis.

                                Comment

                                Working...
                                X