Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvad bygger du det på? Jeg må sige, at for mig ligner RFC et hold i total opløsning. 8 kampe - 3 point - målscorer 4-18. Det eneste skulle være nerverne, hvis OB med en sejr kan sikre sig top 6 og at det giver gummiben. Har du andre vinkler?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet ved jeg ikke om man tænker - jeg tænkte, at det ville være sjovere at høre nogle argumenter med substans end en følelse man sidder med?
Og nu var RFC-kampen jo emnet - så AGF-diskussionen hører til et andet sted. Det er ikke ligefrem et argument for, at vi ikke kan slå RFC.
Sorry ku ik' la' vær.
;-)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet ved jeg ikke om man tænker - jeg tænkte, at det ville være sjovere at høre nogle argumenter med substans end en følelse man sidder med?
Og nu var RFC-kampen jo emnet - så AGF-diskussionen hører til et andet sted. Det er ikke ligefrem et argument for, at vi ikke kan slå RFC.
Så hvis vi vinder over AGF er der et statistisk belæg for at sige, at der er en sandsynlighed for at vi ikke vinder den næste.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Jo mere jeg tænker over det, jo mere er jeg for en AaB-sejr i aften.
Hvis AaB vinder er vi fortsat 1 point efter Horsens. Horsens har Brøndby hjemme næste weekend. Den taber de formentlig og forhåbentlig. Gør de det samtidig med, at vi slår AGF, så skal vi bare have 1 point i Randers og så er top 6 hjemme. Får vi uafgjort mod AGF, skal vi bare matche det antal point de får imod Lyngby i sidste runde.
Selv hvis AaB taber i aften, så har de Randers og AGF i de sidste to runder ligesom vi selv har og skal bare have ét point mere end os. Her frygter jeg ærligt talt mere, at AaB kan lave 6 point, end at Horsens skal gå ud og tage point fra Brøndby.
Comment
-
Nej, SønderjyskE overhaler ikke 3 hold med 2 kampe tilbage og 3 point efter. Det sker helt sikkert ikke.
Jeg vil dog sige, at jeg forsat regner med, at AaB vinder i aften over Hoaaarsens, og så er alt fuldkommen som forventet, blot med 2 runder tilbage i stedet for 3.
AGF og Randers skal give 4 point, såfremt AaB vinder i aften, så bør vi ryge med i slutspillet på sidste mandat.
Comment
-
https://www.fyens.dk/modules/mobile/...id=3236203&rss
Nogen der kan læse denne og give et kort resume?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæghttps://www.fyens.dk/modules/mobile/...id=3236203&rss
Nogen der kan læse denne og give et kort resume?
"Troels Bech skal hjælpe OB" er sikkert en latterlig clickbait-overskrift der handler om, at en Brøndby-sejr næste weekend mod Horsens vil være en hjælp for OB. Bl.a. derfor kommer jeg ikke til at betale en krone for at læse det bras, som de har bag deres betalingsmure.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægAaB spiller ikke ret godt hjemme mod Horsens. Måske gør de ikke rent bord alligevel. Og som sagt, Horsens kan sagtens drille Brøndby i næste runde.
Comment
Comment