Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Fanme også en nosse- og konsekvensløs indstilling ... så kan man jo lige så godt lade ham blive hjemme ...

    børnehave hvis JH står og peger fingre af KN .. du får ikke noget ud af det gode materiale ..
    kn peger fingre af JH .. jeg får ikke kvalitet..
    Jeg ved det jo ikke, det er bare en fornemmelse jeg har, som bygger på JHs ageren indtil videre. Han klatter jo ikke med pengene.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Tror ikke, han bliver fyret nærmest uanset hvad, så skal vi rykke ned. Det ville være meget meget dyrt at fyre Kent med et helt år tilbage af kontrakten. Den vil nok bare stille og roligt løbe ud, hvis ikke de sportslige resultater bliver bedre.
    Han deltog ikke i træningen i dag på Ringen, men befandt sig i Ådalen. Møde med ledelsen. Det synes jeg godt tidspunktet kunne indikerer. Travle forretningsmænd der så kun kunne finde tid samtidig med at Kent vel burde have ledet den vigtige træning. Noget er i gære, tror jeg. Og håber jeg.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Tror ikke, han bliver fyret nærmest uanset hvad, så skal vi rykke ned. Det ville være meget meget dyrt at fyre Kent med et helt år tilbage af kontrakten. Den vil nok bare stille og roligt løbe ud, hvis ikke de sportslige resultater bliver bedre.
    Fanme også en nosse- og konsekvensløs indstilling ... så kan man jo lige så godt lade ham blive hjemme ...

    børnehave hvis JH står og peger fingre af KN .. du får ikke noget ud af det gode materiale ..
    kn peger fingre af JH .. jeg får ikke kvalitet..

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Alt andet lige så går KN vel efter at stille stærkeste hold og går efter sejren. Hvis hans egne og JH’s ord ikke skal være “tomme tønder” så skal han jo gå benhårdt efter top6 ... måske hans job afhænger af det ..

    kommer vi i top6 bliver han nok en sæson mere med krav om konsolidering i top6 for at få forlænget ..

    skulle vi så ikke komme i top6 er spørgsmålet om han skal fyres nu og der er uro i truppen resten af sæsonen eller om han holder tøjlerne sæsonen ud med den livlinje der hedder EL..

    det er slet ikke afgjort på mandag ..
    Tror ikke, han bliver fyret nærmest uanset hvad, så skal vi rykke ned. Det ville være meget meget dyrt at fyre Kent med et helt år tilbage af kontrakten. Den vil nok bare stille og roligt løbe ud, hvis ikke de sportslige resultater bliver bedre.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Kan ikke se andet end at KN må sætte holdet op til at vinde, hvordan vil det dog ikke se ud hvis vi ikke spiller for at vinde, og Horsens taber.

    Så må vi klarer de efterfølgende kampe hvis vi rykker i nedrykningsspillet, Hvis vi ikke kan blive oppe har vi katastrofen, må vi så lave et nyt turnaround.
    Alt andet lige så går KN vel efter at stille stærkeste hold og går efter sejren. Hvis hans egne og JH’s ord ikke skal være “tomme tønder” så skal han jo gå benhårdt efter top6 ... måske hans job afhænger af det ..

    kommer vi i top6 bliver han nok en sæson mere med krav om konsolidering i top6 for at få forlænget ..

    skulle vi så ikke komme i top6 er spørgsmålet om han skal fyres nu og der er uro i truppen resten af sæsonen eller om han holder tøjlerne sæsonen ud med den livlinje der hedder EL..

    det er slet ikke afgjort på mandag ..

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så skal vi jo også lige huske, at selvom 7. pladsen er den trælse at få af dem, så er det jo altså stadig ikke nogen katastrofe. Vi kommer stadig ind i gruppe spillet med + i forhold til modstanderne, og dermed en god mulighed for at klare den.
    Kan ikke se andet end at KN må sætte holdet op til at vinde, hvordan vil det dog ikke se ud hvis vi ikke spiller for at vinde, og Horsens taber.

    Så må vi klarer de efterfølgende kampe hvis vi rykker i nedrykningsspillet, Hvis vi ikke kan blive oppe har vi katastrofen, må vi så lave et nyt turnaround.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Kan næsten se det sjove i en kamp med 2 hold der heroisk kæmper for at tabe..
    Det giver nogle sjove billeder- Husker I Tyskland-Østrig? Jamen, det kan jo ende med et selvmål, hvis man vil tabe.

    Tabellen lyver ikke, siger man. Men kan holdet mobilisere sig selv til at spille mod dårlige modstandere - modsat de faktisk ret gode kampe mod tophold. Selvforståelsen er jo, at man er et top-6 hold, mindst.

    Leave a comment:


  • Dirksen
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...dertil/7075977

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Så skal vi jo også lige huske, at selvom 7. pladsen er den trælse at få af dem, så er det jo altså stadig ikke nogen katastrofe. Vi kommer stadig ind i gruppe spillet med + i forhold til modstanderne, og dermed en god mulighed for at klare den.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Det er også fint nok du forventer det, det tror jeg vi er mange der gør.

    Men det er bare ikke sådan det ser ud når man ser dem spille.
    Nej det har du ret i. Men det er fordi vi har en træner der ikke er sin opgave voksen. Richard må ligge og rotere i sin grav. Godt han ikke skal opleve OB i sin nuværende forfatning. Hvor mange kampe min Jønsson havde fået under Richard? I guder en vinder mentalitet den mand kunne opbygge. Og han kunne finde drengene i Morud/Søndersø og Tarup. Ikke et reservelager i Aalborg.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg forstår intet af at nogen ønsker OB skal tabe en fodboldkamp. Vorherre bevares en taber attitude. OB skal som alle andre hold gå på banen hver gang for at vinde.
    Ja vi kan risikere at få en mere jævnbyrdig pulje i gruppespillet, og hvad så?
    Til dem der kræver vi lægger os ned mod Randers, og spreder benene, det bliver vi aldrig enige om.
    Jeg forventer det OB jeg vil forbindes med, giver alt hvad det har i sig for at vinde den kamp.
    Alt andet kan jeg ikke bruge til noget.
    Det er også fint nok du forventer det, det tror jeg vi er mange der gør.

    Men det er bare ikke sådan det ser ud når man ser dem spille.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg forstår intet af at nogen ønsker OB skal tabe en fodboldkamp. Vorherre bevares en taber attitude. OB skal som alle andre hold gå på banen hver gang for at vinde.
    Ja vi kan risikere at få en mere jævnbyrdig pulje i gruppespillet, og hvad så?
    Til dem der kræver vi lægger os ned mod Randers, og spreder benene, det bliver vi aldrig enige om.
    Jeg forventer det OB jeg vil forbindes med, giver alt hvad det har i sig for at vinde den kamp.
    Alt andet kan jeg ikke bruge til noget.
    👍

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Jeg forstår intet af at nogen ønsker OB skal tabe en fodboldkamp. Vorherre bevares en taber attitude. OB skal som alle andre hold gå på banen hver gang for at vinde.
    Ja vi kan risikere at få en mere jævnbyrdig pulje i gruppespillet, og hvad så?
    Til dem der kræver vi lægger os ned mod Randers, og spreder benene, det bliver vi aldrig enige om.
    Jeg forventer det OB jeg vil forbindes med, giver alt hvad det har i sig for at vinde den kamp.
    Alt andet kan jeg ikke bruge til noget.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Du har ret - det var en uhensigtsmæssig generalisering! Jeg mente naturligvis en særlig gruppe på forum, som bare er meget højtråbende og ofte ekstreme i deres ordvalg. På den måde kan man godt komme til at tro at det ER forum ;o)

    Ha ha , ha vi er svære at gøre tilfredse her på forum ;-) ..

    Du får lige resten at svaret her da jeg redigerede det efterfølgende :

    Jeg kan ikke få mig selv til at ønske et nederlag .

    enten kommer vi med et helvedes held i top 6 og får navne mæssigt nogle bedre modstandere hvor vi sportsligt kun kan måle os med den ene .
    Eller vi kan komme i en svær pulje hvor der er noget at spille for mod jævne modstandere på vores eget niveau .
    Men det som flertallet lader til at ønske er at vi ender i en intetsigende pulje uden noget særligt at spille for , sandsynligvis for gabende tomt stadion .
    Jeg håber det håndbold gejl hurtigst muligt bliver pillet af vores Superliga og at den bliver skåret ned til max 12 hold eller der findes en røvfuld penge at smide i ligaen så der kan være økonomi til 14 hold og det kan lykkedes for andre end 2-3 hold at lokke 1-2 profiler til udefra . Ligaen er blevet propfuld med halvdårlige hold som hver især har et hold af intetsigende middelmådige spillere

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Er vi enige om, at hvis Randers bliver sidst, så ryger de over i den modsatte pulje af Lyngby og Helsingør, så de har faktisk også incitament for at tabe?
    Kan næsten se det sjove i en kamp med 2 hold der heroisk kæmper for at tabe..

    Leave a comment:

Working...
X