Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg“- Det, der bekymre mig, er at man kan betvivle vores professionalisme. Jeg vil ikke udfordres på min professionalisme. Det har altid ligget dybt i mig, jeg vil vinde”
så ville det klæde dig at uddybe dine dispositioner og ikke vrisse når nogen stiller spørgsmål ved samme ..... tag skyklapperne af ....
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægEt mindre indspark ift det her med at det kan betale sig at tabe (eller ihvertfald ikke vinde), så er problematikken det samme i eksempelvis champions Leagues første gruppespilskampe, hvor det af og til har været bedre at slutte som 2er. Det samme gør sig gældende til det kommende vm, hvor det ligeledes nemt kan tænkes, at visse hold har gavn af at slutte som 2er. Det er en uundgåelig ting parring mellem grupper giver. Desværre :)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
så ville det klæde dig at uddybe dine dispositioner og ikke vrisse når nogen stiller spørgsmål ved samme ..... tag skyklapperne af ....
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet giver sig selv. KN sætter Jønne på holdet og dermed spiller vi defakto med 10 mod 11. Måske får løbermaskinen Thrane også genvalg. Han løb længst af alle i sidste runde - ikke en kvalitet i sig selv, men Thrane gør hvad han kan. Synd at evnerne ikke matcher hans lyst til at arbejde.
buus. Tverskov. Lund. Pereria
CN. Welbeck. Thrane. Jønne
Helenius. Fellah
grundet træthed og småskader stiller vi op med ovenstående da vi ikke hvilede spiller i kampen mod BIF som der ikke var store chancer for at få point i ..Last edited by Plum; 13-03-2018, 19:04.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægEt mindre indspark ift det her med at det kan betale sig at tabe (eller ihvertfald ikke vinde), så er problematikken det samme i eksempelvis champions Leagues første gruppespilskampe, hvor det af og til har været bedre at slutte som 2er. Det samme gør sig gældende til det kommende vm, hvor det ligeledes nemt kan tænkes, at visse hold har gavn af at slutte som 2er. Det er en uundgåelig ting parring mellem grupper giver. Desværre :)
Dog er der den forskel, at der kan man håbe på en modstander frem for en måske sværere modstander.
I den hjemlige struktur, er der udover evt. ønskemodstandere også i det her tilfælde en ret stor forskel pointmæssigt, om man ryger i den ene eller den anden gruppe. Det er især det, der er tosset.
Tøffe er, synes jeg, inde på noget rigtigt: Lad de fire nederste spille i gruppe om at undgå de to nederste pladser. Lad 7-10 spille om 7. pladsens mulighed for EL-kval.
Så ender man ikke som nu, hvor det, hvis det flasker sig og OB ender som nr 8, så er ret svært at ende i suppedasen om nedrykning, hvorimod den på papiret bedre 7. plads, giver langt større risiko for at ryge i nedrykningsspil
Leave a comment:
-
Hvis OB ikke kan slå de hold de kommer i pulje med, så fortjener de at rykke ned. Måske ville det kunne få ledelsen til at vågne op.
Leave a comment:
-
Et mindre indspark ift det her med at det kan betale sig at tabe (eller ihvertfald ikke vinde), så er problematikken det samme i eksempelvis champions Leagues første gruppespilskampe, hvor det af og til har været bedre at slutte som 2er. Det samme gør sig gældende til det kommende vm, hvor det ligeledes nemt kan tænkes, at visse hold har gavn af at slutte som 2er. Det er en uundgåelig ting parring mellem grupper giver. Desværre :)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet er, som en del andre påpeger, totalt håbløst, at det rent faktisk, for at få bedre vilkår, kan betale sig at tabe i den sidste kamp. Det må ALDRIG kunne betale sig at tabe i nogen former for sport.
Den er helt gal med strukturen. Tøffe er i dag inde på noget rigtigt i forb. med slutspillet og ændringer af det.
Jeg kan aldrig håbe på, at OB går på banen for at tabe, men vil heller ikke græde snot over det, hvis det skete i den kommende weekend.
Men Helsingør gør sig vel også de tanker....
Leave a comment:
-
Det er, som en del andre påpeger, totalt håbløst, at det rent faktisk, for at få bedre vilkår, kan betale sig at tabe i den sidste kamp. Det må ALDRIG kunne betale sig at tabe i nogen former for sport.
Den er helt gal med strukturen. Tøffe er i dag inde på noget rigtigt i forb. med slutspillet og ændringer af det.
Jeg kan aldrig håbe på, at OB går på banen for at tabe, men vil heller ikke græde snot over det, hvis det skete i den kommende weekend.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægMedgiver at det er sagtens en kamp vi kan tabe af "naturlige årsager" at vi bare pt. er utrolig ringe. Hvis det så ligger i baghovedet på spillerne at det er jo nok også det bedste, ja så skal der nok ikke meget til før det hele ramler og vi skal overværer endnu en pinagtig indsats.
Hvis det så bliver nedrykningsspil puha en dagsform vi kommer med.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet giver sig selv. KN sætter Jønne på holdet og dermed spiller vi defakto med 10 mod 11. Måske får løbermaskinen Thrane også genvalg. Han løb længst af alle i sidste runde - ikke en kvalitet i sig selv, men Thrane gør hvad han kan. Synd at evnerne ikke matcher hans lyst til at arbejde.
Hvis det så bliver nedrykningsspil puha en dagsform vi kommer med.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægKan ikke se andet end at KN må sætte holdet op til at vinde, hvordan vil det dog ikke se ud hvis vi ikke spiller for at vinde, og Horsens taber.
Så må vi klarer de efterfølgende kampe hvis vi rykker i nedrykningsspillet, Hvis vi ikke kan blive oppe har vi katastrofen, må vi så lave et nyt turnaround.
Leave a comment:
Leave a comment: