Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Ja jeg har også lidt fidus til Agf - Det er også et ekstremt godt kæmpene hold. Vil ikke helt opgive håbet for at vi kan havne i top 6, mener vi har spillerene til det, Det kræver dog at de finder formen, og viser hvad man retteligt kan forvente af dem. Eks. Helinius hvis han begynder at finde målmaskenerne igen vil det alene allerede hælpe. Festersen Edmudson AK Helenius, JJT Greve Casper Nielsen Izunna alle med stabil god form, og vores forsvar målmand holder nivauet. Så burde vi sagtens kunne være en bejler til de 2 pladser.
    Tvivsomt om det lykkes - men potentiallet er der.

    Vi må nok antage at BIF FCK FCM FCN er bedre end os set over hele sæsonen. Hvis vi løfter vores spil, burde vi kunne spille med om de sidste 2 pladser.




    1 FC Nordsjælland 6 5 0 1 16 - 10 15
    2 FC Midtjylland ! 6 4 0 2 11 - 10 12
    3 AC Horsens 6 3 2 1 8 - 4 11
    4 Hobro 6 3 2 1 8 - 4 11
    5 Brøndby 6 3 1 2 12 - 8 10
    6 F.C. København ! 6 2 3 1 8 - 5 9
    7 SønderjyskE 6 2 2 2 11 - 7 8
    8 OB 6 2 2 2 4 - 4 8
    9 Silkeborg 6 2 1 3 8 - 8 7
    10 AGF 6 2 1 3 6 - 7 7
    11 FC Helsingør ! 6 2 0 4 6 - 11 6
    Er det Helenius der skal skaffe de mange point der manglede sidste år, bortset fra ham er det vel samme hold ... hvad får dig til at tro at de pludselig finder et niveau, som ikke har været der længe/nogen aldrig har haft.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Er det Helenius der skal skaffe de mange point der manglede sidste år, bortset fra ham er det vel samme hold ... hvad får dig til at tro at de pludselig finder et niveau, som ikke har været der længe/nogen aldrig har haft.
      ved godt at AK og Festersen lukreder på Falk da han var hos os, før OB har de også i enkelte sæsoner vist klasse, sidste sæson var elendig for dem begge. Vi kan håbe at de finder formen igen. Det samme med Helenius, der havde fremskridt i Silkeborg, pt. syntes det at gå tilbage for ham her i OB, men man har jo lov at håbe at han også kommer igang. Izunna syntes på vej frem også.

      Så pointen er egentlig at det ikke er umuligt for os at slås om en 6 plads med det potentialle der er uforløst i mange af vores spillere,

      Ikke at jeg tror det lykkes pilen peger pt, den anden vej

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja den er spot on.. Nu prøvede han jo også at ændre lidt i søndags ved at smide Jønne på bænken.. Men det gav jo stortset samme resultat.. Ingen fart og ingen kreativitet.. Det er vel kun Greve der i glimt har lavet noget kædebrydende og uforudsigeligt i denne sæson..
        Så længe vi bliver ved med at spille skabelon fodbold af værste skuffe med disse spillere tvivler jeg på at der sker noget revolutionerende uanset hvor meget vi justerer rundt på en plads eller 2.. Sidste skud i bøssen er vel at smide Joan på toppen og håbe på at han finder formen
        Der kræves jo noget mere gennemgribende end lidt flytten rundt på spillerne.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Af de der top 6 pladser, vil jeg umiddelbart mene, at der kun er én plads at spille om.

          Hvorfor?
          1. FCK, BIF, FCM og FCN er selvskrevne.
          2. Der er altid én positiv overraskelse i hver sæson. Sidste år var det LBK. I år kunne være ACH eller HIK. Who knows.

          Det vil sige at:
          OB, AGF, RFC, SE, AaB, SIF, LBK har én plads at kæmpe om. Det er hele syv hold om én plads.

          Det store spørgsmål:
          Hvem er bedst rustet af de syv, til at komme med i mesterskabsslutspillet?

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Af de der top 6 pladser, vil jeg umiddelbart mene, at der kun er én plads at spille om.

            Hvorfor?
            1. FCK, BIF, FCM og FCN er selvskrevne.
            2. Der er altid én positiv overraskelse i hver sæson. Sidste år var det LBK. I år kunne være ACH eller HIK. Who knows.

            Det vil sige at:
            OB, AGF, RFC, SE, AaB, SIF, LBK har én plads at kæmpe om. Det er hele syv hold om én plads.

            Det store spørgsmål:
            Hvem er bedst rustet af de syv, til at komme med i mesterskabsslutspillet?

            MvT
            Som vi spiller offensivt er vi end ikke i nærheden, og så er jeg nok lidt ligeglad med de andre. Det er svært at måle diller med konkurrenterne, når man er en pige.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Som vi spiller offensivt er vi end ikke i nærheden, og så er jeg nok lidt ligeglad med de andre. Det er svært at måle diller med konkurrenterne, når man er en pige.
              Mon vi så kan kvalificere os ved hjælp af afpresningstårer og subtil placering af dårlig samvittighed?

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Af de der top 6 pladser, vil jeg umiddelbart mene, at der kun er én plads at spille om.

                Hvorfor?
                1. FCK, BIF, FCM og FCN er selvskrevne.
                2. Der er altid én positiv overraskelse i hver sæson. Sidste år var det LBK. I år kunne være ACH eller HIK. Who knows.

                Det vil sige at:
                OB, AGF, RFC, SE, AaB, SIF, LBK har én plads at kæmpe om. Det er hele syv hold om én plads.

                Det store spørgsmål:
                Hvem er bedst rustet af de syv, til at komme med i mesterskabsslutspillet?

                MvT
                Der ville jeg nok sætte mine penge på Sønderjyske
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Som vi spiller offensivt er vi end ikke i nærheden, og så er jeg nok lidt ligeglad med de andre. Det er svært at måle diller med konkurrenterne, når man er en pige.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Der ville jeg nok sætte mine penge på Sønderjyske
                    Ville være et fornuftigt bud. Min pointe har intet at gøre med at være sur og negativ forumfan, men jeg mener bare ikke en logisk, rationel analyse peger i retning af af OB i top 6. Får sejren over BIF en raket effekt for AGF kan de måske få sat noget godt sammen. Junker og Dunken kommer vel også snart tilbage. Er AaB's nye angrebssigning et lykketræf, kan de måske også sat noget solidt op.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Som vi spiller offensivt er vi end ikke i nærheden, og så er jeg nok lidt ligeglad med de andre. Det er svært at måle diller med konkurrenterne, når man er en pige.
                      Tjaa så skal man se om man kan snyde de andre med en strap-on. ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Tjaa så skal man se om man kan snyde de andre med en strap-on. ;-)
                        Magge, du står nu fadder til, at det ikke hedder at have ja-hatten på, men at have ja-gummidilleren på.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Ville være et fornuftigt bud. Min pointe har intet at gøre med at være sur og negativ forumfan, men jeg mener bare ikke en logisk, rationel analyse peger i retning af af OB i top 6. Får sejren over BIF en raket effekt for AGF kan de måske få sat noget godt sammen. Junker og Dunken kommer vel også snart tilbage. Er AaB's nye angrebssigning et lykketræf, kan de måske også sat noget solidt op.

                          MvT
                          Jeg er ret sikker på, at AGF ender i top 6. Når Dunken er klar, så får De et våben. Jeg ser os som nummer 10, måske 8 hvis en af vores angribere begynder at score på de chancer vi ikke skaber!! Med det mener jeg, at angriberen selv skal blive kampafgørende. Det er også derfor jeg siger vi har 3. anden angribere, fordi jeg ser ikke at nogen af de 3 nuværende angribere på egen hånd vil afgøre ret mange kampe.

                          Comment


                            Lol

                            Kent: Konceptet skal ikke laves om. Det skal bare gå hurtigere og være mere præcist

                            http://www.fyens.dk/ob/Det-skal-gaa-...rtikel/3177587

                            Nogen gider at give fyldigt referat eller pm'e?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lol

                              Kent: Konceptet skal ikke laves om. Det skal bare gå hurtigere og være mere præcist

                              http://www.fyens.dk/ob/Det-skal-gaa-...rtikel/3177587

                              Nogen gider at give fyldigt referat eller pm'e?
                              Mon ikke det er samme smøre som sidste år ?

                              Jeg tror du kan finde en del udtalelser og fjerne datoen , så vil det være svært at gætte hvilke der er fra denne sæson og hvilke der et fra sidste .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Mon ikke det er samme smøre som sidste år ?

                                Jeg tror du kan finde en del udtalelser og fjerne datoen , så vil det være svært at gætte hvilke der er fra denne sæson og hvilke der et fra sidste .
                                Sidste år var det stolpe ud og skarphed i begge felter. Det er andre undskyldninger i år IMO

                                Comment

                                Working...
                                X