Oprindeligt indsendt af Ricardo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægEr det Helenius der skal skaffe de mange point der manglede sidste år, bortset fra ham er det vel samme hold ... hvad får dig til at tro at de pludselig finder et niveau, som ikke har været der længe/nogen aldrig har haft.
Så pointen er egentlig at det ikke er umuligt for os at slås om en 6 plads med det potentialle der er uforløst i mange af vores spillere,
Ikke at jeg tror det lykkes pilen peger pt, den anden vej
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa den er spot on.. Nu prøvede han jo også at ændre lidt i søndags ved at smide Jønne på bænken.. Men det gav jo stortset samme resultat.. Ingen fart og ingen kreativitet.. Det er vel kun Greve der i glimt har lavet noget kædebrydende og uforudsigeligt i denne sæson..
Så længe vi bliver ved med at spille skabelon fodbold af værste skuffe med disse spillere tvivler jeg på at der sker noget revolutionerende uanset hvor meget vi justerer rundt på en plads eller 2.. Sidste skud i bøssen er vel at smide Joan på toppen og håbe på at han finder formenGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Af de der top 6 pladser, vil jeg umiddelbart mene, at der kun er én plads at spille om.
Hvorfor?
1. FCK, BIF, FCM og FCN er selvskrevne.
2. Der er altid én positiv overraskelse i hver sæson. Sidste år var det LBK. I år kunne være ACH eller HIK. Who knows.
Det vil sige at:
OB, AGF, RFC, SE, AaB, SIF, LBK har én plads at kæmpe om. Det er hele syv hold om én plads.
Det store spørgsmål:
Hvem er bedst rustet af de syv, til at komme med i mesterskabsslutspillet?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægAf de der top 6 pladser, vil jeg umiddelbart mene, at der kun er én plads at spille om.
Hvorfor?
2. Der er altid én positiv overraskelse i hver sæson. Sidste år var det LBK. I år kunne være ACH eller HIK. Who knows.
Det vil sige at:
OB, AGF, RFC, SE, AaB, SIF, LBK har én plads at kæmpe om. Det er hele syv hold om én plads.
Det store spørgsmål:
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSom vi spiller offensivt er vi end ikke i nærheden, og så er jeg nok lidt ligeglad med de andre. Det er svært at måle diller med konkurrenterne, når man er en pige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægAf de der top 6 pladser, vil jeg umiddelbart mene, at der kun er én plads at spille om.
Hvorfor?
Det vil sige at:
Det store spørgsmål:
MvT817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDer ville jeg nok sætte mine penge på Sønderjyske
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSom vi spiller offensivt er vi end ikke i nærheden, og så er jeg nok lidt ligeglad med de andre. Det er svært at måle diller med konkurrenterne, når man er en pige.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægVille være et fornuftigt bud. Min pointe har intet at gøre med at være sur og negativ forumfan, men jeg mener bare ikke en logisk, rationel analyse peger i retning af af OB i top 6. Får sejren over BIF en raket effekt for AGF kan de måske få sat noget godt sammen. Junker og Dunken kommer vel også snart tilbage. Er AaB's nye angrebssigning et lykketræf, kan de måske også sat noget solidt op.
MvT
Comment
-
Lol
Kent: Konceptet skal ikke laves om. Det skal bare gå hurtigere og være mere præcist
http://www.fyens.dk/ob/Det-skal-gaa-...rtikel/3177587
Nogen gider at give fyldigt referat eller pm'e?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLol
Kent: Konceptet skal ikke laves om. Det skal bare gå hurtigere og være mere præcist
http://www.fyens.dk/ob/Det-skal-gaa-...rtikel/3177587
Nogen gider at give fyldigt referat eller pm'e?
Jeg tror du kan finde en del udtalelser og fjerne datoen , så vil det være svært at gætte hvilke der er fra denne sæson og hvilke der et fra sidste .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMon ikke det er samme smøre som sidste år ?
Jeg tror du kan finde en del udtalelser og fjerne datoen , så vil det være svært at gætte hvilke der er fra denne sæson og hvilke der et fra sidste .
Comment
Comment