Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det ligger bare i kortene at vi selv bringer os i problemer næste weekend ved ikke at tabe..

    Horsens og Aab ryger i Top 6
    Hobro taber til Brøndby og SdJ taber til FCM i sidste runde.

    Så bliver vi 7`er hvis vi ikke taber..

    Det ligger bare i kortene at vi bliver 7`er og skal igennem et helvedes forår igen.
    Kent er forbandet og JH har masser af forklaringer..


    FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCKKKKKKKKKKK

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det ligger bare i kortene at vi selv bringer os i problemer næste weekend ved ikke at tabe..

      Horsens og Aab ryger i Top 6
      Hobro taber til Brøndby og SdJ taber til FCM i sidste runde.

      Så bliver vi 7`er hvis vi ikke taber..

      Det ligger bare i kortene at vi bliver 7`er og skal igennem et helvedes forår igen.
      Kent er forbandet og JH har masser af forklaringer..


      FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCKKKKKKKKKKK

      Har nok sovet i timen , men hvad er træls ved den 7. plads ift 8. ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Har nok sovet i timen , men hvad er træls ved den 7. plads ift 8. ?
        Den slutspils gruppe man kommer i har færre point ned til de 2 dårligste hold..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Den slutspils gruppe man kommer i har færre point ned til de 2 dårligste hold..
          Men omvendt er der mere at spille om resten af sæsonen. Det er ok i stedet for en masse ligegyldige kampe.

          Comment


            Vores boldtrilleri er jo perfekt til Randers kampen. Vi skal bare spille som mod GF og lukke af, indtil vi er sikre på at SE taber, og at top 6 er væk. Så kan vi lade Randers scorer, og så igen kører bolden rundt, så vinder vi Boldbesiddelse igen igen igen men taber kampen.

            Comment


              Hvad er scenariet for en eventuel 6. plads?

              Hvis vi vinder over Randers er vi på 34 med en minimums plusscore på 5.
              Hobro skal vinde over BIF for at være over os. Vi kan tåle at de taber eller spiller uafgjort. Da de så er på 33 point
              Horsens har BIF i denne og skal tabe eller spille uafgjort. Hvis de taber må de ikke vinde over lyngby i sidste. Dog vil uafgjort være nok? Horsens vil i dette scenarie have 34 point med -2 i målscore.

              Så hvis vi vinder og Horsens og Hobro max spiller 1 uafgjort har vi 6. pladsen eller har jeg regnet forkert?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Hvad er scenariet for en eventuel 6. plads?

                Hvis vi vinder over Randers er vi på 34 med en minimums plusscore på 5.
                Hobro skal vinde over BIF for at være over os. Vi kan tåle at de taber eller spiller uafgjort. Da de så er på 33 point
                Horsens har BIF i denne og skal tabe eller spille uafgjort. Hvis de taber må de ikke vinde over lyngby i sidste. Dog vil uafgjort være nok? Horsens vil i dette scenarie have 34 point med -2 i målscore.

                Så hvis vi vinder og Horsens og Hobro max spiller 1 uafgjort har vi 6. pladsen eller har jeg regnet forkert?
                Nej, det er det helt rigtige scenarie som du ridser op der. Jeg har desværre ikke megen fidus til, at Lyngby sætter nogen nævneværdig præstation sammen mod Horsens. De spiller mere eller mindre bare for æren, hvor Horsens spiller for "overlevelse" i deres egen verden. Jeg tænker, at motivationsforskellen er så stor, at Horsens nok skal hive 3 pinde i den kamp.

                Comment


                  ... Og så må SDR ikke vinde med flere mål end vi gør, for så napper de os på målscoren.

                  De møder så FcM, og må siges at have en svær kamp.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Det er det ekstreme, men det kan ske ... da det drejer sig om så få kampe til sidst.
                    Det er lidt for at sære det ud i pap hvor absurd det er, for det usportslige gælder jo også ved 5,10, 15 og 20 points forskel.
                    Lad os sige et hold der er bagud med 20 point, eller 10 eller 5 undgår nedrykning ... p.g.a. den usportslige struktur. er det okay?
                    Strukturen er nu blevet udstillet to år i streg for dets absurditeter, måske man skulle erkende, det var en gigantisk fejl.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Strukturen er nu blevet udstillet to år i streg for dets absurditeter, måske man skulle erkende, det var en gigantisk fejl.
                      Ligefrem udstillet? Man kan godt finde nogle ting der kunne gøres anderledes, men overordnet set synes jeg strukturen er fin. Og langt mere fair end den gamle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Ligefrem udstillet? Man kan godt finde nogle ting der kunne gøres anderledes, men overordnet set synes jeg strukturen er fin. Og langt mere fair end den gamle.
                        Igen, nu er det sagt mange gange, men en liga, hvor et hold kan tabe de første 32 kampe og så ikke rykke ud, det er jo bare latterligt. For slet ikke at snakke om, hvor tilfældigt puljefordelingen er osv. osv.
                        Ja, jeg mener den er blevet udstillet. Den gamle form var da på alle måder mere fair, vi taler om en hjemmekamp/udekamp mere i forskel.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Et hold der er bagud med 5 point, men som ender med at redde sig har jeg ingen problemer med. Kan ikke se det er usportslig.
                          Okay, så for dig er det fint, at det hold der har fået færrest point ikke rykker ned.
                          Hvad med 10 point ... det er ekstremt sandsynligt.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Okay, så for dig er det fint, at det hold der har fået færrest point ikke rykker ned.
                            Hvad med 10 point ... det er ekstremt sandsynligt.
                            Hvis Kielberg ikke kan anerkende, det principielle problem med det sportslige i strukturen, kan denne debat vist kun køre i ring uden ende :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Hvis Kielberg ikke kan anerkende, det principielle problem med det sportslige i strukturen, kan denne debat vist kun køre i ring uden ende :-)
                              Enig! Vi er uenige ... Jeg har ikke noget problem med at et hold rykker ned pga det ikke er godt nok til at vinde over et hold der har tabt 32 kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Enig! Vi er uenige ... Jeg har ikke noget problem med at et hold rykker ned pga det ikke er godt nok til at vinde over et hold der har tabt 32 kampe i træk.
                                Okay, er du helt sikker på at du kan stå inde for den údtalelse :D?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X