Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    han henter Koval, når han sælger Gryte. Han har jo udtalt at Koval er for god til superligaen. JH er desværre inkompetent og ude af stand til at bringe noget. Min teori er at det er derfor vi får KN spillere. JH finder intet selv, og kender minus. Han lukker vinduet kl. 15.23 og kører hjem og spiser frikadeller med brun sovs
    Arghhh det gør han jo så ikke... Er der ikke fan arrangement den dag hvor han skal holde tale om transfervinduet..
    Så ja. For at nå den aftale skal han lukke vinduet tidligt.. Men lillemors frikadeller med brun sovs bliver det ikke til den dag
    Vildt nok at man som sportschef kan lave andre aftaler på årets potentielt vigtigste og travleste dage.. Den beslutning er taget uger i forvejen uden at vide hvad der sker...
    Virker simpelthen så hårrejsende amatøragtigt..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Arghhh det gør han jo så ikke... Er der ikke fan arrangement den dag hvor han skal holde tale om transfervinduet..
      Så ja. For at nå den aftale skal han lukke vinduet tidligt.. Men lillemors frikadeller med brun sovs bliver det ikke til den dag
      Vildt nok at man som sportschef kan lave andre aftaler på årets potentielt vigtigste og travleste dage.. Den beslutning er taget uger i forvejen uden at vide hvad der sker...
      Virker simpelthen så hårrejsende amatøragtigt..
      Jesper Hansen bliver ikke et minut over 15 - selv ikke på den sidste transferdag. Jesper vil bare hjem til Horsens og drikke kaffe af underkoppen. Jesper vil bare lægge sin kabale i fred og ro. Jesper vil bare se Barnaby i sin slåbrok, mens han gnaver i et stykke toblerone og i sit stille indre glæder sig over sin egen formidable indsats i OB. Jesper er bare god til sit job. Det siger hans mor nemlig.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Jesper Hansen bliver ikke et minut over 15 - selv ikke på den sidste transferdag. Jesper vil bare hjem til Horsens og drikke kaffe af underkoppen. Jesper vil bare lægge sin kabale i fred og ro. Jesper vil bare se Barnaby i sin slåbrok, mens han gnaver i et stykke toblerone og i sit stille indre glæder sig over sin egen formidable indsats i OB. Jesper er bare god til sit job. Det siger hans mor nemlig.
        Det der er så dumt og demonstrerer samtidig en utrolig mangel på indsigt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Jesper Hansen bliver ikke et minut over 15 - selv ikke på den sidste transferdag. Jesper vil bare hjem til Horsens og drikke kaffe af underkoppen. Jesper vil bare lægge sin kabale i fred og ro. Jesper vil bare se Barnaby i sin slåbrok, mens han gnaver i et stykke toblerone og i sit stille indre glæder sig over sin egen formidable indsats i OB. Jesper er bare god til sit job. Det siger hans mor nemlig.
          Ja når vi nu ikke kan sidde og gætte på handler og spillere, så kan vi da altid gætte på hvad han så ellers laver... :-)

          fmrOB! Du må se at få lavet en quiz :-)

          Jeg tror han napper sig en Werthers Echte... men kun én. Posen skulle jo helst holde hele året.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Det der er så dumt og demonstrerer samtidig en utrolig mangel på indsigt
            Drabeligt enig. Indlæg som dette og hvad tOrnbjerg ligger for dagen i ovenstående, er eksempler på hvor tåbeligt dette forum virkelig kan være. Jesus Christ. Alle her forstår frustrationen, men lad den nu vige for fornuften for helvede. Der er jo ingen her der er tilfredse med tingenes tilstand, men det bør vel kunne forventes, at folk i det mindste er en anelse saglige i deres argumentation. Det modsatte er blot med til at dræbe al konstruktiv debat på dette forum.
            Last edited by JMJ; 24-08-2017, 08:26. Årsag: Fuldskabsdansk

            Comment


              Jesper kommer i øvrigt sent til Horsens den 31. august, for han skal da deltage i spillerpræsentationen på stadion den dag. Eller - det påstår indbydelsen i hvert fald. :-)
              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Drabeligt enig. Indlæg som dette og hvad tOrnbjerg ligger for dagen i ovenstående, er eksempler på hvor tåbeligt dette forum virkelig kan være. Jesus Christ. Alle her forstår frustrationen, men lad den nu ikke vige for fornuften for helvede. Der er jo ingen her der er tilfredse med tingenes tilstand, men det bør vel kunne forventes, at folk i det mindste er en anelse saglige i deres argumentation. Det modsatte er blot med til at dræbe al konstruktiv debat på dette forum.
                Enig - lige foruden at jeg uanset Tornbjergs holdninger ikke synes at han skal blandes ind i det her. Jeg kan ikke forstille mig nogle, der er tilfredse sådan som det ser ud nu og frustrationen er ganske forståelig. Men de der one-liners som er helt hen i vejret er jeg ikke til. Vi kan synes hvad vi vil om JH, Thorborg, KN og mange andre, men der er intet belæg for at sige at de ikke arbejder for sagen eller kan deres arbejde. Det den enkelte kan sige er at man er uenig i dispositionerne og man ikke tror på projektet, vil have den og den væk fra klubben fordi..... Det vil fremme debat og respekt for hinanden ved ikke at overdrive 100%. Man skal sige hvad man mener, men man må godt lige overveje sit ordvalg inden man trykker send lynsvar :)
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ja når vi nu ikke kan sidde og gætte på handler og spillere, så kan vi da altid gætte på hvad han så ellers laver... :-)

                  fmrOB! Du må se at få lavet en quiz :-)

                  Jeg tror han napper sig en Werthers Echte... men kun én. Posen skulle jo helst holde hele året.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                    Jesper kommer i øvrigt sent til Horsens den 31. august, for han skal da deltage i spillerpræsentationen på stadion den dag. Eller - det påstår indbydelsen i hvert fald. :-)
                    Det bliver ihvertfald nogle lange timer hvis en anden den dag går på talerstolen med ordlyden:

                    "Jesper kunne desværre ikke nå at være her da han pludselig har fået meget travlt på kontoret"

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det bliver ihvertfald nogle lange timer hvis en anden den dag går på talerstolen med ordlyden:

                      "Jesper kunne desværre ikke nå at være her da han pludselig har fået meget travlt på kontoret"
                      Det krydser vi fingre for.
                      Jeg vil gerne opfordre til, at alle der har mulighed for det deltager i mødet d 31/8. Det er vigtigt der ikke går Se og Hør i det. Sidste tilmeldingsfrist, er vist i dag.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Enig - lige foruden at jeg uanset Tornbjergs holdninger ikke synes at han skal blandes ind i det her. Jeg kan ikke forstille mig nogle, der er tilfredse sådan som det ser ud nu og frustrationen er ganske forståelig. Men de der one-liners som er helt hen i vejret er jeg ikke til. Vi kan synes hvad vi vil om JH, Thorborg, KN og mange andre, men der er intet belæg for at sige at de ikke arbejder for sagen eller kan deres arbejde. Det den enkelte kan sige er at man er uenig i dispositionerne og man ikke tror på projektet, vil have den og den væk fra klubben fordi..... Det vil fremme debat og respekt for hinanden ved ikke at overdrive 100%. Man skal sige hvad man mener, men man må godt lige overveje sit ordvalg inden man trykker send lynsvar :)
                        Der røg vist en finke af panden for mit vedkommende i går kan jeg se. Selvfølgelig har tOrnbjerg og andre fuldstændig ret til at mene som de gør. For mig var det bare et eksempel på den der fremherskende forestilling der er om at Jesper Hansen er komplet idiot. Igen; jeg forstår (og deler) frustrationen, og jeg er langt fra enig i hans dispositioner, men jeg synes ikke det er for meget forlangt, at vi hæver niveauet en my. Uden at tOrnbjerg naturligvis er den eneste der som skriver indlæg af ovennævnte karakter. Det undskylder jeg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Det krydser vi fingre for.
                          Jeg vil gerne opfordre til, at alle der har mulighed for det deltager i mødet d 31/8. Det er vigtigt der ikke går Se og Hør i det. Sidste tilmeldingsfrist, er vist i dag.
                          Så vidt jeg ved er det kun for sæsonkortholdere. Og det har jeg valgt ikke at være de sidste par år. Men ellers enig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Der røg vist en finke af panden for mit vedkommende i går kan jeg se. Selvfølgelig har tOrnbjerg og andre fuldstændig ret til at mene som de gør. For mig var det bare et eksempel på den der fremherskende forestilling der er om at Jesper Hansen er komplet idiot. Igen; jeg forstår (og deler) frustrationen, og jeg er langt fra enig i hans dispositioner, men jeg synes ikke det er for meget forlangt, at vi hæver niveauet en my. Uden at tOrnbjerg naturligvis er den eneste der som skriver indlæg af ovennævnte karakter. Det undskylder jeg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Der røg vist en finke af panden for mit vedkommende i går kan jeg se. Selvfølgelig har tOrnbjerg og andre fuldstændig ret til at mene som de gør. For mig var det bare et eksempel på den der fremherskende forestilling der er om at Jesper Hansen er komplet idiot. Igen; jeg forstår (og deler) frustrationen, og jeg er langt fra enig i hans dispositioner, men jeg synes ikke det er for meget forlangt, at vi hæver niveauet en my. Uden at tOrnbjerg naturligvis er den eneste der som skriver indlæg af ovennævnte karakter. Det undskylder jeg.
                              Nogen gange skal det humor til for at overleve. Nogen gange bliver det plat, men heldigvis er vores humoristiske sans forskellig. Hvis alt her skal være 100 % saglig, så kan man godt fjerne 90% af forummet. Jeg opsøger ikke Jesper og giver ham en blodtud, jeg genere ikke manden og hans familie, eller laver hærværk på hans bil. Han er sikkert en god person og nabo - men det gør ham bestemt ikke til en kvalificeret sportsdirektør.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Så vidt jeg ved er det kun for sæsonkortholdere. Og det har jeg valgt ikke at være de sidste par år. Men ellers enig
                                Folk med følgende kort har mulighed for at deltage. Premium sæsonkort, Odense1887, samt Club OB junior.
                                Og det sætter jo sine begrænsninger.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X