Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sidste år var det stolpe ud og skarphed i begge felter. Det er andre undskyldninger i år IMO

    Ja det kan du have ret i , men løsmingsforslagene er de samme . Vi øver os på at blive bedre .
    Ingen erkendelse af manglende kvalitet i både trup og taktiske dispositioner .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ja det kan du have ret i , men løsmingsforslagene er de samme . Vi øver os på at blive bedre .
      Ingen erkendelse af manglende kvalitet i både trup og taktiske dispositioner .
      Det er jeg enig i. Desværre

      Comment


        Umuligt Ståle! Bare spørg Jesper Hansen. Det er ikke måden at gøre det på

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-tre-spillere

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Umuligt Ståle! Bare spørg Jesper Hansen. Det er ikke måden at gøre det på

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-tre-spillere

          Nej nej nej !
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Umuligt Ståle! Bare spørg Jesper Hansen. Det er ikke måden at gøre det på

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-tre-spillere
            Ha ha .... Jeg må le.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Umuligt Ståle! Bare spørg Jesper Hansen. Det er ikke måden at gøre det på

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-tre-spillere
              nej hvordan skulle tilgangen af stærkere spillere dog på nogen måde forbedre spillet.

              Den eneste vej er at benytte spillere der ikke er gode nok og give dem al den tid i verden man kan - man når ikke i mål - men det er den eneste vej

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                nej hvordan skulle tilgangen af stærkere spillere dog på nogen måde forbedre spillet.

                Den eneste vej er at benytte spillere der ikke er gode nok og give dem al den tid i verden man kan - man når ikke i mål - men det er den eneste vej
                "Der er ingen tvivl om" at det er den eneste vej..

                Det der irriterer mig mest er at man rent faktisk har penge til at forstærke sig. Og man har haft måneder til at scoute,forhandle osv med diverse..
                Hvis man ikke havde haft nogen penge havde jeg haft en bedre forståelse for det.. Så måtte man acceptere rigets tilstand og nøjes med det man har..
                Eller hvis man valgte at gemme pengene til kommende renoveringer/facilliteter.. Eller meldte ud at penge er bedre brugt på ungdommen og det var det man satsede på..
                Alle disse ting ville jeg kunne forstå,acceptere eller leve med...

                Men det de har gang i nu har jeg ingen forståelse for..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  "Der er ingen tvivl om" at det er den eneste vej..

                  Det der irriterer mig mest er at man rent faktisk har penge til at forstærke sig. Og man har haft måneder til at scoute,forhandle osv med diverse..
                  Hvis man ikke havde haft nogen penge havde jeg haft en bedre forståelse for det.. Så måtte man acceptere rigets tilstand og nøjes med det man har..
                  Eller hvis man valgte at gemme pengene til kommende renoveringer/facilliteter.. Eller meldte ud at penge er bedre brugt på ungdommen og det var det man satsede på..
                  Alle disse ting ville jeg kunne forstå,acceptere eller leve med...

                  Men det de har gang i nu har jeg ingen forståelse for..
                  nej den har jeg også svært ved at forstå - netop som du siger har JH jo meldt ud der er penge at handle for....jamen hvad fanden venter du så på jesper?
                  Hvis der er penge at handle for og man kan se der er mangler i truppen....det giver ingen menig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    nej den har jeg også svært ved at forstå - netop som du siger har JH jo meldt ud der er penge at handle for....jamen hvad fanden venter du så på jesper?
                    Hvis der er penge at handle for og man kan se der er mangler i truppen....det giver ingen menig
                    8 dage tilbage... Men jeg forventer intet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      8 dage tilbage... Men jeg forventer intet
                      Gør jeg heller ikke, alle de gode spillere, er jo også efterhånden handlet. Hvorfor vi ikke nappede en Mistrati, en Åquist, eller bare et eller andet med kreativitet forlængst er jo ufatteligt, men sådan er der jo så meget. Problemet er nok, at de ikke magter at finde dem, JH har ikke evnerne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Gør jeg heller ikke, alle de gode spillere, er jo også efterhånden handlet. Hvorfor vi ikke nappede en Mistrati, en Åquist, eller bare et eller andet med kreativitet forlængst er jo ufatteligt, men sådan er der jo så meget. Problemet er nok, at de ikke magter at finde dem, JH har ikke evnerne.
                        han har 8 dage til at modbevise din påstand. Men for satan hvor havde Mistrati været en god handel. Lige en som ham vi skulle bruge

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          han har 8 dage til at modbevise din påstand. Men for satan hvor havde Mistrati været en god handel. Lige en som ham vi skulle bruge
                          Vel også mere, for det skal jo også bevises, at det han henter forstærker os

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Vel også mere, for det skal jo også bevises, at det han henter forstærker os
                            Jo selvfølgelig. Klart klart

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Vel også mere, for det skal jo også bevises, at det han henter forstærker os
                              nej han har vel 8 dage - til at lave en handel.....laver han så den (hvilket næppe sker) så skal det først bevises om det er noget der kan forstærke os.

                              - Men først skal en spiller jo findes

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nej han har vel 8 dage - til at lave en handel.....laver han så den (hvilket næppe sker) så skal det først bevises om det er noget der kan forstærke os.

                                - Men først skal en spiller jo findes
                                han henter Koval, når han sælger Gryte. Han har jo udtalt at Koval er for god til superligaen. JH er desværre inkompetent og ude af stand til at bringe noget. Min teori er at det er derfor vi får KN spillere. JH finder intet selv, og kender minus. Han lukker vinduet kl. 15.23 og kører hjem og spiser frikadeller med brun sovs

                                Comment

                                Working...
                                X