Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Men lidt hult når det ikke lykkedes at lave penge på den bedste spiller i nyere tid ....
    Nu har jeg snart set den der mange gange.

    Forklar lige, i detaljer, hvad JH skulle have gjort? Falk ville ikke videre i sommers, og han ville ikke forlænge sin kontrakt nu her.

    Hvad skulle de have gjort? Og hav lige i mente, at du ikke kan sælge en spiller mod hans vilje.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Jeg synes ikke det er vores sportsdirektør opgave at forklarer mængden af spilletid til den ene eller den anden spiller. Det er træneren som sætter holdet, og der er åben konkurrence på alle pladser. Ellers er jeg enig i at han er noget af en dødbider. Til gengæld virker det for mig når Kent lynhurtigt går ud og gør status med tilfredshed. Han har ordene i sin magt, og selvom han selvfølgelig aldrig ville gå ud og svine JH's transfere til, så virker det oprigtigt, når han erklærer sig tilfreds med truppen. Jeg så gerne JH fik sat lidt flere ord på nogen ting, som f.eks. transfere i den ene og den anden retning, uden dog at gå Poul "sindssygt" Hansen amok, men når han ikke forklarer sig bedre med alle hans øhhh'er end han gør, så er det nok bedst han holder sig til det minimale
      Det er jo netop det der ikke er i OB.. Specielt ikke efter Zohore salget.. Er AK og Festersen klar starter de inde hver gang i foråret. Det siger jo sig selv..

      Jeg er enig i at træneren sætter holdet men kan ikke se noget problem i at man taler nogle spillere lidt op. Specielt dem som har manglet lidt spilletid..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Nu har jeg snart set den der mange gange.

        Forklar lige, i detaljer, hvad JH skulle have gjort? Falk ville ikke videre i sommers, og han ville ikke forlænge sin kontrakt nu her.

        Hvad skulle de have gjort? Og hav lige i mente, at du ikke kan sælge en spiller mod hans vilje.
        Enig.

        Men du ved også godt at en sportsdirektør i offentligheden bliver vurderet på resultater. Ikke begrundelser

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig.

          Men du ved også godt at en sportsdirektør i offentligheden bliver vurderet på resultater. Ikke begrundelser
          Ja, og så længe det er fair og afvejet vurdering, har jeg personligt ingen problemer med det. Med JH er jeg blevet både skuffet og imponeret, og ender på en lunken mellemting, dog med en opadgående tendens, efterhånden som planen begynder at manifestere sig. Jeg er stadig ikke helt overbevist om at han kan få os det sidste stykke, men han har købt sig tid til at bevise om han har det i sig, i min bog. Det virker dog til at der er nogen der HAR besluttet sig, og ikke lader noget påvirke den beslutning, og twister alt omkring klubben til at afspejle hvor elendig JH er til sit job... og tager alle positive ting og krediterer dem til alle andre end JH. Det er hverken fair eller objektivt, imo...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Ja, og så længe det er fair og afvejet vurdering, har jeg personligt ingen problemer med det. Med JH er jeg blevet både skuffet og imponeret, og ender på en lunken mellemting, dog med en opadgående tendens, efterhånden som planen begynder at manifestere sig. Jeg er stadig ikke helt overbevist om at han kan få os det sidste stykke, men han har købt sig tid til at bevise om han har det i sig, i min bog. Det virker dog til at der er nogen der HAR besluttet sig, og ikke lader noget påvirke den beslutning, og twister alt omkring klubben til at afspejle hvor elendig JH er til sit job... og tager alle positive ting og krediterer dem til alle andre end JH. Det er hverken fair eller objektivt, imo...

            Mvh

            MaxHH
            Der kan man så argumentere for, at det er der ingen sportsdirektør, der har kunnet siden 1989. Jeg synes, at Jesper Hansen har gang i at forme en rigtig spændende trup, og han er kommet igennem de vinduer, hvor han tydeligvis ikke havde ret mange penge at gøre brug af nogenlunde fornuftigt. Fra nu af ser tingene i hvert fald mere spændende ud, og det kan vise sig, at vi kan forstærke truppen i stedet for at forstærke bredden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Nu har jeg snart set den der mange gange.

              Forklar lige, i detaljer, hvad JH skulle have gjort? Falk ville ikke videre i sommers, og han ville ikke forlænge sin kontrakt nu her.

              Hvad skulle de have gjort? Og hav lige i mente, at du ikke kan sælge en spiller mod hans vilje.
              Jeg er helt på det rene med at JH ikke kunne gøre noget så længe Falk ikke ville ... Men når det slås op som om man skal lave penge på spillerne og det ikke sker på den bedste mulighed bær det bemærkes om end med en ærgelse ..
              Det var ikke en kritik, blot en konstatering.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Ja, og så længe det er fair og afvejet vurdering, har jeg personligt ingen problemer med det. Med JH er jeg blevet både skuffet og imponeret, og ender på en lunken mellemting, dog med en opadgående tendens, efterhånden som planen begynder at manifestere sig. Jeg er stadig ikke helt overbevist om at han kan få os det sidste stykke, men han har købt sig tid til at bevise om han har det i sig, i min bog. Det virker dog til at der er nogen der HAR besluttet sig, og ikke lader noget påvirke den beslutning, og twister alt omkring klubben til at afspejle hvor elendig JH er til sit job... og tager alle positive ting og krediterer dem til alle andre end JH. Det er hverken fair eller objektivt, imo...

                Mvh

                MaxHH
                jeg synes også pilen peger forsigtigt opad.....(at jeg så er hamrende uenig med ham ift. Fal$kŽs forår i OB er noget andet) Jeg kunne personligt godt ønske processen gik hurtigere, men han er nok mere livrem og seler end jeg er......og det er måske (hate to say it) ikke så tosset...
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Jeg er helt på det rene med at JH ikke kunne gøre noget så længe Falk ikke ville ... Men når det slås op som om man skal lave penge på spillerne og det ikke sker på den bedste mulighed bær det bemærkes om end med en ærgelse ..
                  Det var ikke en kritik, blot en konstatering.
                  Ok, så er vi enige. Ligesom jeg er enige med dem der siger, at JH er pænt elendig til at udtale sig i medierne på en positiv (eller bare forklarende) måde.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Ja, og så længe det er fair og afvejet vurdering, har jeg personligt ingen problemer med det. Med JH er jeg blevet både skuffet og imponeret, og ender på en lunken mellemting, dog med en opadgående tendens, efterhånden som planen begynder at manifestere sig. Jeg er stadig ikke helt overbevist om at han kan få os det sidste stykke, men han har købt sig tid til at bevise om han har det i sig, i min bog. Det virker dog til at der er nogen der HAR besluttet sig, og ikke lader noget påvirke den beslutning, og twister alt omkring klubben til at afspejle hvor elendig JH er til sit job... og tager alle positive ting og krediterer dem til alle andre end JH. Det er hverken fair eller objektivt, imo...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Jeg er nok en af hans største kritikkere herinde og indrømmer gerne at jeg ikke er den store fan.. Men det er ikke sådan at jeg ikke dansede en JH JUBELSANG da Izunna kom i hus.. Det var godt arbejde.. KEP handel som også er god tilkender jeg Kent Nielsen..

                    Som beskrevet længere oppe mangler han at forklare og begrunde noget bedre end han gør nu. Jeg blev fuldstændig SINDSSYG i sommers da man solgte de 2 bedste forsvarsspillere man havde og skulle høre begrundelsen: Vi er godt tilfreds med hvad vi har.. Der er ikke økonomi til mere sagde han efter et salg til 7 mill og 3,5 mill.. Hvor ALLE kunne se at det ikke kom til at fungere..
                    Det kan han simpelthen ikke være bekendt og samtidig forvente at vi hardcore fans accepterer...
                    Begrund nu jeres valg så vi forstår det bedre. Sweettalk os med snak om at de unge skal have chancen eller sig at vi aldrig fandt den rigtige erstatning men leder videre med lys og lygte.. Der kan være mange andre begrundelser jeg bedre vil kunne acceptere..

                    jeg mener at JH udtalte for et stykke tid siden at man gerne ville have 4 kompetente angribere i truppen. Nu har man 2.. Men så er det jo godt at man kan trække på den gode gamle "vi har jo også ham og ham der kan spille angriber".. Jeg er ikke imponeret men erkender at lysere tider burde komme når vi rammer sommerferien..
                    Det ligner at der kommer endnu en udrensning med følgende oprustning.. Om det er tidsnok til at ramme top 6 næste år med en kort sommer opstart kan jeg godt have min tvivl om...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Ja, og så længe det er fair og afvejet vurdering, har jeg personligt ingen problemer med det. Med JH er jeg blevet både skuffet og imponeret, og ender på en lunken mellemting, dog med en opadgående tendens, efterhånden som planen begynder at manifestere sig. Jeg er stadig ikke helt overbevist om at han kan få os det sidste stykke, men han har købt sig tid til at bevise om han har det i sig, i min bog. Det virker dog til at der er nogen der HAR besluttet sig, og ikke lader noget påvirke den beslutning, og twister alt omkring klubben til at afspejle hvor elendig JH er til sit job... og tager alle positive ting og krediterer dem til alle andre end JH. Det er hverken fair eller objektivt, imo...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Ok, så er vi enige. Ligesom jeg er enige med dem der siger, at JH er pænt elendig til at udtale sig i medierne på en positiv (eller bare forklarende) måde.
                        Enig. JHs jydestil passede fint til anonyme Horsens, men i Odense er det en kommunikativ katastrofe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Enig. JHs jydestil passede fint til anonyme Horsens, men i Odense er det en kommunikativ katastrofe.
                          Fuldstændig enig. Og OB må bare snart til at erkende at det også er en stor del af jobbet..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Enig. JHs jydestil passede fint til anonyme Horsens, men i Odense er det en kommunikativ katastrofe.
                            Ja, lad os få TB og PH tilbage ,o)

                            Comment


                              😨😨😨😨

                              Comment


                                Har ikke været gladere i mange år end da BØF ansatte TB. Går stadig og håber han sætter sig sætter sig selv som træner 😀😀

                                Comment

                                Working...
                                X