Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægSom skrevet, han er pt på lunken hos mig... så vi er ikke uenige. Min pointe var at jeg kan flyttes, hvis han fortsætter med at lave flere gode end dårlige ting, mens det virker til at der er folk der ikke for alvor lader sig rykke, fordi de har committed sig at manden er en fiasko, og derfor ikke vil tillade fakta at mudre billedet... ,o)
Mvh
MaxHH
Jeg vil gerne understrege, at jeg ikke nødvendigvis er én af disse, siger bare at indtil jeg ser håndgribelige beviser på, at JH har løftet os med sine indkøb, hvilket jeg tror de kommer til at gøre, så er han stadig i minus. Hvorfor behøves jeg ikke at forklare, for så bliver jeg bare beskyldt for at gentage mig selv eller for at være over negativ.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJH havde jo heller intet med ansættelsen af KN at gøre, det var bestyrelsen - eller hvordan er det nu den historie går - JH sad bare i sit sommerhus og da han kom hjem var der en ny træner, hvor han bare skulle skrive under på kontrakten, den havde green-keeperen udfærdiget, så inkompetente JH ikke skulle fucke den op? Sat lidt på spidsen.... .:o)
Har JH heller ikke været involveret i at sammensætte en kontrakt, som både er attraktiv for KEP og OB?
Jeg tror, at det er det som MaxHH og jeg anfægter ved de meget "negative". Man piller det ud af alle dispositioner i OB og det som kunne falde positivt ud for JH forties eller gøres til andres fortjeneste, hvis det er muligt. De negative ting, der kan tørres af på JH, fremhæves og gentages igen igen.
På den måde skabes og vedligeholdes den negative historie. Man har en agenda, som man ikke vil væk fra.
Wild guess: hvis det lykkes at etablere OB i toppen af dansk fodbold igen er det på trods af JH ikke på nogen måde på grund af og i øvrigt er det hans skyld at det tog så lang tid - andre ville kunne have gjort det meget hurtigere. Det er min forudsigelse - måske kommer den ikke fra dig men den skal nok komme.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægI øvrigt... JH skal naturligvis ikke sælge noget på sit glatte ansigt. Han skal sælge det på en konkurrencedygtig lønpakke, konkurrencedygtige faciliteter, og sportslige forhold der passer til spilleren, og dennes ambitioner. Hvis én af delene ikke er til spillerens tilfredshed, må man jo så hæve en af de andre, eller smide noget andet oveni, f.eks. en træner spilleren kender fra gode tider, eller *drømmen* om større sportslig fremgang end der pt er belæg for at hente. Men glat ansigt? Næppe.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægGiver dig helt ret i, at det er overvejende sandsynligt, at det KN formentligt er et stort aktiv ift. at tiltrække KEP. Men som MaxHH også skriver, så har JH jo ansat KN. Ligesom KN og KEP har en fortid sammen, så har JH og KN det også, så man kan vel også forestille sig, at JH er stor grund til at Kent valgte netop os. Så skal JH vel også have noget kredit for at gøre os som klub (hele pakken) attraktiv for KEP.
😉
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMen nu er det jo ikke vores rolle at fyrre JH - vi behøver jo ikke vurdere ham på samme måde som en bestyrelse gør - det står vel ikke skrevet nogen steder, selvom du ofte griber tilbage til den gamle traver - sådan er det i fodbold. Man har vel lov til at opstille egne kriterier for, hvordan en sportsdirektør skal bedømmes? Du plejer i hvert fald altid at fremhæve, hvordan "vi" ikke skal bestemme, hvad du skal mene og føle. Så gælder det vel også den anden vej rundt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægVi er jo i grunden ikke så langt fra hinanden. For jeg kan bestemt også flyttes. Jeg er flyttet. For det dér sker nu er betydeligt bedre end dét, der er sket hidtid. Men jeg synes stadig, der er nogle der forsøger at underkende betydningen af, hvad tillid er for en størrelse, og når man så kombinerer dét (eller rettere manglen derpå), med en hvis forskel i ambitions og tilfredshedsniveau , så får man nogle individer, for hvem hverken KEP, Izunna, Festersen, El Makrini, AKJ, Lund, Perreira m.m er nok.
Jeg vil gerne understrege, at jeg ikke nødvendigvis er én af disse, siger bare at indtil jeg ser håndgribelige beviser på, at JH har løftet os med sine indkøb, hvilket jeg tror de kommer til at gøre, så er han stadig i minus. Hvorfor behøves jeg ikke at forklare, for så bliver jeg bare beskyldt for at gentage mig selv eller for at være over negativ.
MvH ChrisOB
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet var måske også forkert at bruge udtrykket i den sammenhæng, men der er ikke noget forkert i at påstå, at nogle trænere ved deres blotte tilstedeværelse kan være nærmest mere attraktive end alverdens lønpakker (til en hvis grad forståes) og også mere attraktive alene per navn, end hvis sportsdirektøren skulle gøre det.
MvH ChrisOB
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDet tror jeg... men hvis Kent havde været i Horsens nu, og vi havde Troels stadigvæk... så tror jeg nu stadig KEP var endt her, fremfor Horsens. Så jeg vil fastholde at selvom det er en stor hjælp for sportschefen, at han har et stærkt trænernavn, så kan navnet alene ikke flytte meget, hvis ikke lønpakken og klubben er interessant nok... ,o)
Mvh
MaxHH
Som 31-årig har man ikke tid til større eksperimenter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg vil nu alligevel påstå, at rigtigt mange fodboldspillere først ser på de sportslige perspektiver, mulighed for spilletid, trænerens kapacitet etc før de i det hele taget sætter sig til forhandlingsbordet for at forhandle lønpakken. Tingene skal passe sammen, selvfølgelig, og jeg har sagt, at jeg ikke udelukker noget som helst. Det lød bare som om, du havde et særligt problem med, at der var nogen der gav større kredit til Kent for KEP end til JH. Og dermed ville udelukke, at der kan være tale om at Kent var en stor, hvis ikke den største dealbreaker i handlen. Jeg tror såmænd AGF også ville ha været interessant for KEP, og der ville han også kunne ha fået en god løn ordning. Tror jeg. Men han valgte vores projekt, tror jeg, fordi Kent er her, og fordi han har tiltro til, at Kent hverken bliver fyret lige foreløbigt eller at han kommer til at mangle tillid.
Som 31-årig har man ikke tid til større eksperimenter.
MvH ChrisOB
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg havde mere et problem med at folk ikke gav JH nogen point for KEP overhovedet, på trods af at han er sportschef, har kontaktet KEP, forhandlet kontrakt med ham, og fået underskriften på papir. Kent har siddet hjemme på sofaen i hele denne process, og så skal HAN have kreditten? Det synes jeg lød mere som usaglig nedsabling af JH end noget andet. Dermed ikke sagt at det at vi har KN ikke spiller ind, for naturligvis gør det det... ligesom lønnen gør det, fremtidsudsigterne, resten af truppen, træningsfaciliteterne, mulighederne for skole for ungerne, huspriserne i området, etc etc etc.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg er RET sikker på at JH rigtig gerne ville have lavet penge på Falk... men når spilleren hverken vil forlænge eller sælges, ér det jo lidt problematisk...
Mvh
MaxHH817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg havde mere et problem med at folk ikke gav JH nogen point for KEP overhovedet, på trods af at han er sportschef, har kontaktet KEP, forhandlet kontrakt med ham, og fået underskriften på papir. Kent har siddet hjemme på sofaen i hele denne process, og så skal HAN have kreditten? Det synes jeg lød mere som usaglig nedsabling af JH end noget andet. Dermed ikke sagt at det at vi har KN ikke spiller ind, for naturligvis gør det det... ligesom lønnen gør det, fremtidsudsigterne, resten af truppen, træningsfaciliteterne, mulighederne for skole for ungerne, huspriserne i området, etc etc etc.
Mvh
MaxHH
JH er i stærk fremgang ift indkøb , og skal have kredit for det .
Men han meldinger er stadig komiske og han har stadig problemer med at få samlet en komplet trup , dog er han nu på rette vej .
De nye "ukendte " spillere fra de lavere rækker skal have chancen for at bevise at JH/KN har set rigtigt .
Iøvrigt fedt han selv er i gang med at rydde op i den række spillere som vi negative til hudløshed har kritiseret ham for at have indkøbt ;-) .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJH skal selvfølgelig have kredit for KEP handlen lige som han skal for øvrige køb og salg . Men derfor kan KN. stadig godt have en stor indflydelse på KEP's beslutning , jeg er ikke i tvivl om at KEP har haft en snak med KN inden han satte sig til forhandlingsbordet .
JH er i stærk fremgang ift indkøb , og skal have kredit for det .
Men han meldinger er stadig komiske og han har stadig problemer med at få samlet en komplet trup , dog er han nu på rette vej .
De nye "ukendte " spillere fra de lavere rækker skal have chancen for at bevise at JH/KN har set rigtigt .
Iøvrigt fedt han selv er i gang med at rydde op i den række spillere som vi negative til hudløshed har kritiseret ham for at have indkøbt ;-) .
Comment
Comment