Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Nemlig. Der er ikke plads til igen, at træde så meget ved siden af som JH gjorde ved at hente spillere som TM på en 4 årig kontrakt ,Kryger og Kirkeskov.

    Jeg bider specielt mærke i det sidste afsnit af artiklen.

    " Ifølge sportsdirektøren holder man i januar øje med transfermarkedet og holder sig klar til at handle, hvis der byder sig spændende muligheder."

    Hvis og hvis. Der må da ligge en klar plan for, hvem vi vil forsøge at hente i dette vindue. Jesper Hansen narrer ingen, ved at melde sådan ud. Diverse agenter og klubber ved godt hvad OB mangler.



    Selvfølgelig ved diverse agenter og klubber hvad OB mangler , spørgsmålet er vel nærmere om JH ved hvad vi mangler , der er jeg ihvertfald i tvivl via hans foreløbige indkøbspolitik i OB ..
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Nu hvor Jesper Hansen snakker om trænings banen også videre kom jeg i tanke om den her udtagelse fra AL http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4022934.ece
      1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
        Nu hvor Jesper Hansen snakker om trænings banen også videre kom jeg i tanke om den her udtagelse fra AL http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4022934.ece
        det eneste jeg læste var at han har stribet knogler
        Håber vi ser ham hjemme om 2-3 år

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
          Nu hvor Jesper Hansen snakker om trænings banen også videre kom jeg i tanke om den her udtagelse fra AL http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4022934.ece
          Jeg vil komme og hjælpe til at pleje græsplænen, rengøring af toiletter og hjælpe med enhver som helst anden renoveringsarbejde, hvis AL kommer og spiller for os i foråret. (For mindre end 20 millioner ...)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Jeg vil komme og hjælpe til at pleje græsplænen, rengøring af toiletter og hjælpe med enhver som helst anden renoveringsarbejde, hvis AL kommer og spiller for os i foråret. (For mindre end 20 millioner ...)
            He he. Så napper jeg sgu en maler pensel og går i gang også

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-top-s...-og-opnaaeligt

              den holder vi dig så lige op på....
              Med henblik på de sidste to linier så er der altså ikke planlagt transfers i dette vindue ... Sidder med hænderne og triller tommelfingre og venter på at guldet kommer af sig selv???
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Med henblik på de sidste to linier så er der altså ikke planlagt transfers i dette vindue ... Sidder med hænderne og triller tommelfingre og venter på at guldet kommer af sig selv???
                Det tvivler jeg nu stærkt på. Vi har jo efter sigende haft en i Belgien og har haft en prøvespiller på besøg. Jeg tror der sker meget bag kulisserne og at han undersøger masser af muligheder.
                Som sportschef i OB har man ikke bare frit slav. Hans job er vel også til debat efter hvert vindue. Måske ikke om han skal fyres eller ej men bliver da 100% evalueret af bestyrelsen...
                jeg tror at han har fået nogle målsætninger/midler/emner af bestyrelsen som han arbejder hårdt på at udføre til realiteter..

                ikke fordi jeg er kæmpe fan af JH. Jeg er blevet mere lunken pga mange af hans hovedløse handler.
                Ikke pga hans generelle engagement

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Med henblik på de sidste to linier så er der altså ikke planlagt transfers i dette vindue ... Sidder med hænderne og triller tommelfingre og venter på at guldet kommer af sig selv???
                  Lad nu være med at spille dum...

                  Du ved lige så godt som os andre, at sportsdirektører generelt, og Jesper H. i særdeleshed underspiller deres kort, og taler behovet for forstærkninger ned ved enhver lejlighed. Jeg vil godt vædde en halv flaske rom på, at vi henter én eller flere spillere i januar, og at der allerede arbejdes på dem.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Lad nu være med at spille dum...

                    Du ved lige så godt som os andre, at sportsdirektører generelt, og Jesper H. i særdeleshed underspiller deres kort, og taler behovet for forstærkninger ned ved enhver lejlighed. Jeg vil godt vædde en halv flaske rom på, at vi henter én eller flere spillere i januar, og at der allerede arbejdes på dem.
                    1/2 flaske
                    Skal du køre hjem den aften da

                    Vi henter 100% et eller andet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      1/2 flaske
                      Skal du køre hjem den aften da

                      Vi henter 100% et eller andet
                      Det er lige hvad jeg har stående
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det er lige hvad jeg har stående
                        well cheriooo Ms Sophie

                        Comment


                          Tjah.. Han siger jo truppen egentlig er status quo...
                          Så nok intet planlagt - men skulle der dukke noget op, så ved man aldrig.
                          Vi bliver jo sikkert tilbudt hundredevis

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Tjah.. Han siger jo truppen egentlig er status quo...
                            Så nok intet planlagt - men skulle der dukke noget op, så ved man aldrig.
                            Vi bliver jo sikkert tilbudt hundredevis
                            den er vel staus quo, både numerisk og antalsmæssigt, så lang tid der ikke sket tilføjelser eller afhændet spillere, det er straks mere interessant at vide om den forbliver status quo i dette vindue, så Oves forarbejde til Kent "bare" bliver at forberede truppen en lidt ændret spillestil, og vurdere hvilke spillere der er "dødvægt" i fht. den spillestil og systemer der skal arbejdes medfra sommeren 2015
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Nemlig. Der er ikke plads til igen, at træde så meget ved siden af som JH gjorde ved at hente spillere som TM på en 4 årig kontrakt ,Kryger og Kirkeskov.

                              Jeg bider specielt mærke i det sidste afsnit af artiklen.

                              " Ifølge sportsdirektøren holder man i januar øje med transfermarkedet og holder sig klar til at handle, hvis der byder sig spændende muligheder."

                              Hvis og hvis. Der må da ligge en klar plan for, hvem vi vil forsøge at hente i dette vindue. Jesper Hansen narrer ingen, ved at melde sådan ud. Diverse agenter og klubber ved godt hvad OB mangler.



                              I denne uges Tipsbladet er der en længere artikel om OB "DET GYLDNE SKÆR BAG DE FYNSKE UVEJRSSKYER".
                              Den er generelt præget af optimisme for fremtidens OB både økonomisk og sportsligt. Thorborg udtaler bl.a. at der er stor opbakning til klubben fra både aktionærer og sponsorer og at ambitionerne er store. Der er generelt stor interesse for klubben både lokalt og nationalt (bl.a. Carlsberg som jo lige har forlænget) hvilket har stor betydning for hans og andre investores engagement i klubben (spillerbudget).

                              Ansættelsen af KN som cheftræner er et vigtigt første skridt i genopbygningen af et troværdigt superligahold. Omkring de seneste års famleri på transfermarkedet udtaler JH bl.a.:
                              "OB kom senere i gang med at skære ned ovenpå finanskrisen end andre danske klubber. Det betyder for eksempel, at vi i den første periode af min tid i nogle tilfælde har hentet spillere ind, som ikke nødvendigvis var tænkt som langsigtede løsninger. Jeg vil ikke sige, det var lappe-løsninger, men det handlede om, hvad vi kunne hente til, samtidig med at klubben bremsede op økonomisk".

                              Som sagt generelt ganske positive ord omkring fremtiden, men nu bliver det spændende at se hvad der sker i praksis de kommende år.

                              Comment


                                http://www.fyens.dk/sport/OB-vil-for...rtikel/2644146
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X