Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jooo.. Men det kræver jo at man skærer lidt i antallet af spillere i truppen.
    Fint for mig. Hellere 23 med en masse kvalitet end 26 med en masse fyld
    Det har du ret I.

    Men en del store (fint med danske) profiler til at bære de unge talenter (meget gerne danske og fra egne rækker).
    Så han man en god homogen trup, efter min mening.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Det har du ret I.

      Men en del store (fint med danske) profiler til at bære de unge talenter (meget gerne danske og fra egne rækker).
      Så han man en god homogen trup, efter min mening.
      Yes

      Comment


        Venter allerede på en erstatning for Falk, som vi i øvrigt ikke fik en krone for...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          Venter allerede på en erstatning for Falk, som vi i øvrigt ikke fik en krone for...
          Lad os få en hurtig, teknisk dygtig neger. Awer Mabil fra FCM. Ikke at det kan ske, men en type som ham, måske mere rutineret.
          Lykken er at se Brøndby fejle.

          Comment


            Hey, hold nu lige op med at være sure!

            Rasmus Falk bliver erstattet. Vi tester jo to spillere fra henholdsvis Marienlyst og HIK fra 2. division! Hvad fanden brokker I jer over?

            Jesper Hansen lever da til fulde op til byens forventninger!
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Ro på - der skal ikke hentes en erstatning for Falk når vi allerede har Desler til at rende rundt..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                Ro på - der skal ikke hentes en erstatning for Falk når vi allerede har Desler til at rende rundt..
                Nej Desler må klart være den nye mand på højre kant. Men på nuværende tidspunkt er Falks faste plads på holdet vel mere eller mindre venstre kant efter Emil har været så ringe så længe (og i øvrigt er på vej væk). Så hvis Falk skifter nu har vi et problem på venstre kant - det er der han skal erstattes.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Nej Desler må klart være den nye mand på højre kant. Men på nuværende tidspunkt er Falks faste plads på holdet vel mere eller mindre venstre kant efter Emil har været så ringe så længe (og i øvrigt er på vej væk). Så hvis Falk skifter nu har vi et problem på venstre kant - det er der han skal erstattes.
                  Havde det været planen at finde en venstre-kant efter Emil røg på bænken, så havde klubben nok allerede fundet en.
                  Falk har aldrig været vores venstre kant og blev kun brugt der fordi Emil blev smidt på bænken - om Falk smutter til sommer eller ej bør ikke have indflydelse på venstre-kant politikken.

                  Hvis OB skyder Falk afsted allerede nu - så tvivler jeg stadig på at der bliver hentet en erstatning da netop Emil stadig er her - samt folk som Lucas Jensen og Greve som begge tidligere har været benyttet på venstre midt.

                  Med kun en nedrykker og tankerne på økonomi og den i forvejen brede trup - så kan jeg ikke forstille mig at et salg af Falk kaster en her og nu erstatning af sig... Medmindre der lykkedes at sende Falk til FCK og Emil til staterne allerede her i Januar.

                  Comment


                    Jesper Hansen vil have flere store salg

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ere-store-salg

                    Comment


                      JH's grund til at der ikke kom flere ind

                      - Det er landet fint – ellers havde jeg jo også været i panik i går, og det var jeg ikke. Henover efteråret havde vi for mange spillere, og vi tog Matti Lund ind for at se, hvad det kunne blive til. Vi har haft en venstreback for meget og en målmand for meget på grund af skaden til Michael Falkesgaard, og så har vi sagt farvel til Emil Larsen, som ville noget andet. Han er er dygtig, men det fungerede ikke til sidst. Lasse Kryger ønskede også en anden mulighed for at forlænge sin karriere, og så har vi til sidst solgt Zohore i en fornuftig handel for os

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jesper Hansen vil have flere store salg

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ere-store-salg
                        Men lidt hult når det ikke lykkedes at lave penge på den bedste spiller i nyere tid ....
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          JH's grund til at der ikke kom flere ind

                          - Det er landet fint – ellers havde jeg jo også været i panik i går, og det var jeg ikke. Henover efteråret havde vi for mange spillere, og vi tog Matti Lund ind for at se, hvad det kunne blive til. Vi har haft en venstreback for meget og en målmand for meget på grund af skaden til Michael Falkesgaard, og så har vi sagt farvel til Emil Larsen, som ville noget andet. Han er er dygtig, men det fungerede ikke til sidst. Lasse Kryger ønskede også en anden mulighed for at forlænge sin karriere, og så har vi til sidst solgt Zohore i en fornuftig handel for os
                          Det et jo ikke en grund......Han lister jo bare op. Fint nok vi har haft en målmand for meget....men da det er pga skade så hjælper det jo ikke meget. Og da afløserne er uden ret meget kvalitet hvad hjælper det så at vi har haft 4 målmænd....og nu skal vi så gå gennem foråret med kun 2?? Fandme en tynd "begrundelse"

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Det et jo ikke en grund......Han lister jo bare op. Fint nok vi har haft en målmand for meget....men da det er pga skade så hjælper det jo ikke meget. Og da afløserne er uden ret meget kvalitet hvad hjælper det så at vi har haft 4 målmænd....og nu skal vi så gå gennem foråret med kun 2?? Fandme en tynd "begrundelse"
                            Enig. Men vi fik da i det mindste en "begrundelse" som var lidt bedre end den i sommers.. Det er muligt at han er en solid sportsdirektør der kører økonomi mm med en hård hånd.. Det er også super.. Men nogen "Fan pleaser" bliver han sgu aldrig..
                            Ikke ment med at han skal signe den,den og den for at komme på den gode side af os fans.. Men han er så fucking tør og konservativ i sine udtalelser hele tiden at jeg får lange stinkende løg efterhånden..
                            Men jeg vil godt vædde en stribe bajere med at jeg kunne forklare tingene bedre i pressen og til fans end han kan.. Han er bare ringe. Han mangler at kunne vende tingene til noget positivt i det vindue hvor man mister en vigtig målscorer og ikke erstatter ham. Fortælle hvor det nu er en fordel at have lidt færre spillere i foråret..
                            Det kunne fx gøres på denne måde:

                            1) vi vil gerne give AK så meget spilletid i foråret som overhovedet muligt for at vi kan genfinde den den topscorer vi ved han er.. Når ham og Festersen så har brug for pause vil vi gerne give Greve chancen på den plads han måske skal spille i fremtiden og blive en stor fynsk angrebsprofil.. Falk har også tit spillet angriber og i en 1/2 sæson hvor hvor vi ikke har mange kampe føler vi at det er det bedste for OB og for fremtiden..

                            2) vi lod Radza gå selvom vi gerne ville have haft 4 målmænd i truppen når Falkesgaard stadig genoptræner.. Men vi skyldte en ung fynsk målmand at prøve andre græsgange for at fortsætte sin udvikling, men gav os også mulighed for at spare lidt på målmandsbudgettet som muligvis kan bruges bedre til sommer hvor vi har 2 kontraktudløb. Falkesgaard håber vi på bliver klar i løbet af foråret og vi følte at 2 gode målmænd var nok til de få kampe inden da..

                            Hvis JH nu sagde ting som dette ville jeg bedre kunne forstå hvorfor at man endnu engang ikke vælger at erstatte og opruste når man står med et stort transferoverskud.. Det er da muligt at der vil være en del "spin" i dette.. Men det er jo ikke løgn og latin.. Bare bedre forklaringer ift de valg de tager..
                            Jeg forlanger ikke en Plabre Poul eller Troels jegsnakkerforatholdemigvågen Bech... Meget mindre kan gøre det.. Men lidt mere "Fan pleasing" ville altså ikke skade nogen..

                            eller er jeg bare alene om dette og helt afsporet? Skal han kun bedømmes på sine handler og ikke på den måde han repræsenterer OB udad til?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Men lidt hult når det ikke lykkedes at lave penge på den bedste spiller i nyere tid ....
                              Jeg er RET sikker på at JH rigtig gerne ville have lavet penge på Falk... men når spilleren hverken vil forlænge eller sælges, ér det jo lidt problematisk...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Enig. Men vi fik da i det mindste en "begrundelse" som var lidt bedre end den i sommers.. Det er muligt at han er en solid sportsdirektør der kører økonomi mm med en hård hånd.. Det er også super.. Men nogen "Fan pleaser" bliver han sgu aldrig..
                                Ikke ment med at han skal signe den,den og den for at komme på den gode side af os fans.. Men han er så fucking tør og konservativ i sine udtalelser hele tiden at jeg får lange stinkende løg efterhånden..
                                Men jeg vil godt vædde en stribe bajere med at jeg kunne forklare tingene bedre i pressen og til fans end han kan.. Han er bare ringe. Han mangler at kunne vende tingene til noget positivt i det vindue hvor man mister en vigtig målscorer og ikke erstatter ham. Fortælle hvor det nu er en fordel at have lidt færre spillere i foråret..
                                Det kunne fx gøres på denne måde:

                                1) vi vil gerne give AK så meget spilletid i foråret som overhovedet muligt for at vi kan genfinde den den topscorer vi ved han er.. Når ham og Festersen så har brug for pause vil vi gerne give Greve chancen på den plads han måske skal spille i fremtiden og blive en stor fynsk angrebsprofil.. Falk har også tit spillet angriber og i en 1/2 sæson hvor hvor vi ikke har mange kampe føler vi at det er det bedste for OB og for fremtiden..

                                2) vi lod Radza gå selvom vi gerne ville have haft 4 målmænd i truppen når Falkesgaard stadig genoptræner.. Men vi skyldte en ung fynsk målmand at prøve andre græsgange for at fortsætte sin udvikling, men gav os også mulighed for at spare lidt på målmandsbudgettet som muligvis kan bruges bedre til sommer hvor vi har 2 kontraktudløb. Falkesgaard håber vi på bliver klar i løbet af foråret og vi følte at 2 gode målmænd var nok til de få kampe inden da..

                                Hvis JH nu sagde ting som dette ville jeg bedre kunne forstå hvorfor at man endnu engang ikke vælger at erstatte og opruste når man står med et stort transferoverskud.. Det er da muligt at der vil være en del "spin" i dette.. Men det er jo ikke løgn og latin.. Bare bedre forklaringer ift de valg de tager..
                                Jeg forlanger ikke en Plabre Poul eller Troels jegsnakkerforatholdemigvågen Bech... Meget mindre kan gøre det.. Men lidt mere "Fan pleasing" ville altså ikke skade nogen..

                                eller er jeg bare alene om dette og helt afsporet? Skal han kun bedømmes på sine handler og ikke på den måde han repræsenterer OB udad til?
                                Jeg synes ikke det er vores sportsdirektør opgave at forklarer mængden af spilletid til den ene eller den anden spiller. Det er træneren som sætter holdet, og der er åben konkurrence på alle pladser. Ellers er jeg enig i at han er noget af en dødbider. Til gengæld virker det for mig når Kent lynhurtigt går ud og gør status med tilfredshed. Han har ordene i sin magt, og selvom han selvfølgelig aldrig ville gå ud og svine JH's transfere til, så virker det oprigtigt, når han erklærer sig tilfreds med truppen. Jeg så gerne JH fik sat lidt flere ord på nogen ting, som f.eks. transfere i den ene og den anden retning, uden dog at gå Poul "sindssygt" Hansen amok, men når han ikke forklarer sig bedre med alle hans øhhh'er end han gør, så er det nok bedst han holder sig til det minimale

                                Comment

                                Working...
                                X